Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2012, 14:46
Maastrigtt
Maastrigtt is offline
Hey allemaal!

Sinds begin die schooljaar ken ik een meisje (klasgenootje). In het begin voelde ik niks voor haar, maar in de loop van het schooljaar begon ik haar steeds leuker te vinden, en ik begin stiekem zelfs van haar te houden, jullie kennen dat gevoel wel. Sinds een maand of twee praten wij steeds meer en meer, en soms heb ik de indruk dat zij wel iets in mij ziet. Tegenwoordig zitten we bijna elke les naast elkaar en gaan we veel met elkaar om. We kunnen soms msn'en tot half 2 's nachts, terwijl we de volgende ochtend gewoon weer naar school moeten. We vertellen elkaar alles, soms ook dingen die we liever niet willen weten, we zijn dikke vrienden en kunnen goed lachen samen!

Precies toen ik haar wilde vertellen wat ik voor haar voelde, kwam er een jongen die zij leuk begon te vinden, en inmiddels hebben zij al (bijna) wat, maar het is allemaal heel raar. Ik krijg de indruk dat zij mij wel wat vindt. Als ik haar een compliment geef of de deur open hou voor haar etc., wordt ze verlegen. Af en toe doet zij alsof wij wat hebben, en dan zegt ze dingen als "schat" en "kom hier lieverd", gewoon waar vrienden bij zijn. Ook reageert ze soms verbaasd als ik niet naast haar kom zitten in de klas/pauze. Soms begint ze over haar "vriendje", en dan heb ik het gevoel dat zij expres over hem begint om te kijken hoe ik reageer, en als ik over andere meiden begin (om te zien hoe zij reageert), reageert ze overdreven jaloers en zegt ze iets van "Hé je gaat niet vreemd he?". Ze gaat zelfs zo ver dat ze soms over ons tweeën fantaseert met kinderen. En dit allemaal terwijl zij een "vriendje" heeft?

Ik ben er altijd voor haar en zij is altijd blij om mij te zien. Ik wil haar dolgraag vertellen wat ik voor haar voel, maar daar wil ik liever mee wachten tot dat met haar "vriendje" over is.

Het is een lang verhaal, ik weet het, maar ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan!
Iemand tips?

Groeten, Rick.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2012, 14:51
Lomyrne
Lomyrne is offline
Er is maar één manier om achter haar gevoel te komen. En dat is het aan haar vragen. Zoals ik het lees hebben jullie een leuk contact. Misschien moet open tegen haar zijn en vertellen wat je voor haar voelt. Het is aan haar of ze hier wat mee doet.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Och, friendzone is niet iets waar je nooit meer uitkomt. Straks blijkt die jongen waar ze nu wat me heeft toch niet zo leuk, en wie is er dan om haar te troosten? Precies
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:07
Maastrigtt
Maastrigtt is offline
Citaat:
Er is maar één manier om achter haar gevoel te komen. En dat is het aan haar vragen. Zoals ik het lees hebben jullie een leuk contact. Misschien moet open tegen haar zijn en vertellen wat je voor haar voelt. Het is aan haar of ze hier wat mee doet.
Ik ben bang dat het een beetje verkeerd getimed is om dat nu te doen, aangezien ze een vriend heeft.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:40
Verwijderd
als jij zegt dat je zo goed met haar kan praten moet je denk ik toch maar aan haar vragen of zij iets voor jou voelt of niet ! anders kom je er niet achter en blijf je maar piekeren !!
Succes !!!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:47
Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Ik ben bang dat het een beetje verkeerd getimed is om dat nu te doen, aangezien ze een vriend heeft.
Als jij het idee hebt dat ze jou ziet zitten en deze jongen gebruikt om jou jaloers te maken zal ik toch eens een gesprek voeren.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:58
Maastrigtt
Maastrigtt is offline
Citaat:
Als jij het idee hebt dat ze jou ziet zitten en deze jongen gebruikt om jou jaloers te maken zal ik toch eens een gesprek voeren.
Dat gevoel heb ik niet echt, ze vindt hem zeker wel leuk, alleen is ze benieuwd hoe ik reageer als ze er over begint..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 18:23
Ieniemienie!
Ieniemienie! is offline
Ik zou het nu vertellen. Stel dat ze straks wat krijgen en dat gaat jaren duren, dan zul jij je altijd blijven afvragen wat er gebeurd zou zijn als je het haar o ptijd verteld/gevraagd had.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 18:39
EZBlade
EZBlade is offline
Je begint niet van haar te houden, dat is iets anders
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 17:01
Siron
Siron is offline
Volgens mij beziet ze jou gewoon als haar beste vriend ... mijn advies is om niet alles op te biechten, maar afstand te nemen van haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten