Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2012, 23:46
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Hallo allemaal,

ik heb begin dit jaar voor het eerst een vriendje gehad, ofnou.. dat d8 ik tenminste..
en ik ging vrij behoorlijk veel te snel met hem naar bed, waar ik nu dus nog steeds, een half jaar later verschrikkelijk spijt van heb
nadat we het een keer gedaan hadden wou hij niet meer, hij zei dat hij er niet klaar voor was, maar dat is onzin want hij gedroeg zich echt als een geil beest voor de tijd
terwijl ik hem nog zo heb gevraagd of we het vaker zouden doen, en dat hij mijn eerste keer was en dat hij heel speciaal voor me was..
hij begon me helemaal te negeren en uiteindelijk hebik het uitgemaakt..
maar ik heb dus zo'n verschrikkelijke spijt van wat ik dus een half jaar geleden heb gedaan, ik heb het aan niemand verteld en dat zou ik ook echt niet kunnen :/
ik huil ook heel vaak op de meest vreemde momenten en ik wil het niet meer ><
heeft iemand tips om eroverheen te komen?

groetjes Daisy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2012, 09:12
hookee
hookee is offline
Wachten...
Tijd laat de meeste nare herinneringen vervagen.
Hoewel, ik neem aan dat de belevenis zelf niet onaangenaam was? Hetgeen je wil vergeten is dat hij je eigenlijk heeft gedumpt. Hij liet het weliswaar aan jou over door niets meer te ondernemen maar uiteindelijk wilde hij niet meer.
Een jongen rond jouw leeftijd die zegt dat "hij er niet klaar voor is" liegt, ik krijg het idee dat hij wat meer meisjes wil "proberen".
Probeer hem te vergeten, kijk eens uit naar andere vriendjes en duik eens wat minder snel in dingen waar je zelf nog niet klaar voor bent.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 09:33
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
de belevenis zelf was ook niet erg aangenaam nee.. maar ik had het nog wel in ieder geval 1x meer willen proberen, hij niet :/
en ik ben heel erg verlegen, dus zoieso is het nogal moeilijk voorme om een nieuw vriendje te krijgen ><
ik heb wel iemand op het oog, die mij ook eerder gevraagd heeft, maar ik had toen nee gezegd omdat ik dus met die ander had.. -.-
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 13:29
Verwijderd
Het is maar seks hoor. Je komt er wel overheen. Ik zie niet in waarom je er zoveel spijt van zou moeten hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 17:03
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja dat d8 ik eerst ook, maar het was wel mn eerste keer endie hebk gwoon weggegeven aan zo'n stomme kut jongen ><
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Het is maar seks hoor. Je komt er wel overheen. Ik zie niet in waarom je er zoveel spijt van zou moeten hebben.
Veel meisjes zien dat heel anders

En tsja... het is nou eenmaal gebeurd, je kunt de tijd helaas niet meer terugdraaien. Het enige wat je nu kunt doen is het te accepteren. Ik snap dat je het erg vind dat je je maagdelijkheid aan zo iemand hebt verloren, maar een hele grote ramp is het nou ook weer niet, toch?

Je vind écht wel een leuk vriendje die jou wel leuk vindt, en wel graag bij je wilt blijven
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 17:49
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja je hebt gelijk.. en ik hoop dat ik ooit wel een vriendje krijg die me wel leuk vindt ><
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 18:03
Verwijderd
Citaat:
ja dat d8 ik eerst ook, maar het was wel mn eerste keer endie hebk gwoon weggegeven aan zo'n stomme kut jongen ><
Oh joh, voor mijn eerste keer heb ik ook een random slut genomen. Uiteindelijk is het liefde waar het om gaat, seks is maar bijzaak. En ik weet vrij zeker dat je nog wel wat leuke dudes gaat tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 18:15
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
hehe maar jij bent een jongen, die willen gwoon neuken xD
ik wou dat ook maar.. ik verwachtte ook dattie mn vriendje zou blijven, stom gedacht dus
ik dacht zelfs dattie van me hield omdat ik me best als een slet gedroeg..
mjah ik vind vast wel een nieuw lief vriendje, en dan ga ik gewoon niet meer zo snel naar bed
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 18:16
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
*de meeste jongens dan he :3
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 18:26
Verwijderd
Je hebt in ieder geval geleerd dat je niet meer zo heel snel met iemand naar bed moet gaan. Zoals al eerder is gezegd: het is gebeurd en je kan het niet meer terug draaien helaas. Laat het gewoon een les voor je wezen en probeer het een beetje los te laten!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 18:44
quintyy
quintyy is offline
Misschien had je beter even kunnen wachten tot je de "echte hem" had ontdekt, sex bepaalt niet de relatie en je bent nogal jong.
Hoop dat je het snel vergeet en dat je iemand tegenkomt die niet zo doet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 18:58
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik zal het proberen, bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 19:00
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik wou eigenlijk eerst ook alleen sex, omdat ik wou weten hoe het was, maar uiteindelijk begon ik erg veel van em te houden en dan laatie me zo in de steek ;/
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 20:36
Verwijderd
Citaat:
ik wou eigenlijk eerst ook alleen sex, omdat ik wou weten hoe het was, maar uiteindelijk begon ik erg veel van em te houden en dan laatie me zo in de steek ;/
Dan kun je het hem ook niet erg kwalijk nemen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 20:41
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
maar we hadden ook al verkering ;o
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 20:45
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik wou het in ieder geval niet als ik wist dat het geen langdurige relatie was.. dat had ik hem ook gezegd :/
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 14:16
Verwijderd
Dat is ook een klein beetje een oneerlijke verwachting. Je kan niet vantevoren 'garanderen' dat iets een langdurige relatie wordt, zeker niet als je de persoon in kwestie nauwelijks kent. Als je zoals je zelf al zegt te maken hebt met een 'geile beer' dan kan je in alle redelijkheid ook wel zien aankomen dat het misschien niet zoals in de sprookjes zal eindigen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 23:03
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja je hebt gelijk.. maar daar dacht ik toen helemaal niet aan, ik wordt niet erg snel verliefd en op hem wel, dus ik dacht meteen dat hij de ware was..
en ik was ook zijn eerste keer, en hij zei zelf dat hij het heel belangrijk vondt, leugenaar..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 00:24
timohtie
timohtie is offline
meh. hij is een kutpuber (sawrry) en jij overschat je gevoelens. het is inderdaad zo dat tijd de meeste nare herinneringen doet vervagen en feli, over 5 jaar denk je dit
Citaat:
.
verder, als jij zelf ook wilde bangen en t hebt laten gebeuren is het nogal oneerlijk om dat dan te betrekken in je hele woede en alles want je wilde het zelf. maar ja t is alsnog een beetje lullo van m dat hij dan weg is, maar zo kunnen jongetjes zijn en je komt echt wel een serieuzer iemand tegen als hij daar klaar voor is en jij dat zelf ook bent.
Oud 18-06-2012, 23:07
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja ik wilde het ook, maar nu heb ik er dus erge spijt van en vraag ik hoe ik er vanaf kom
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 23:18
Pluis
Pluis is offline
Je kan beter spijt hebben van iets dat je wel hebt gedaan dan iets wat je niet hebt gedaan. Want dan hoef je je iig niet af te vragen hoe het was geweest als je het wel had gedaan. (dit geldt logischerwijs natuurlijk niet voor alles, maar oke)
Stel nou dat je geen seks met die jongen had gehad en hij had je daarom verlaten, had je dan spijt gehad dat je je kans gemist had? Uiteindelijk is seks gewoon seks en zo lang je er niet zwanger van bent geworden of een soa hebt opgelopen is er toch niks ergs gebeurd? En de ervaring op zich was vast wel leuk toch? Dat hij het daarna heel lafjes heeft uitgemaakt wil toch niet zeggen dat die hele ervaring van een jongenslichaam leren kennen ineens niet meer leuk was?
Oud 19-06-2012, 11:29
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja je hebt eigenlijk wel gelijk, als je het zo bekijkt ;o
het neuken zelf vond ik wel lekker, maar hij kon totaal niet zoenen xD
en soms was het een beetje beschamend op momenten maar buiten dat vondik het bestwel leuk ;P
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 11:17
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik denk dat ik al weet waar de spijt vandaan komt lol, want toen ik met die jongen had werd ik ook gevraagd door een andere, die ik nu heel leuk vind.. maar ik moest hem toen dus afwijzen, ennu weetik nietmeer of hij me nog wel leuk vind :/
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 11:58
Pluis
Pluis is offline
Voor echte liefde is het nooit te laat
Oud 20-06-2012, 12:27
Verwijderd
Dan heb je dus geen spijt van de seks maar spijt van die ander afwijzen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 13:13
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja ik denk het, en die jongen nodigt me nog wel vaak uit dus misschien kan het nog ;3
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 16:10
brocoliboy
brocoliboy is offline
nou dan weet je wat je moet doen
ga ervoor
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 16:18
Verwijderd
Precies.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 16:26
Catch
Catch is offline
Ik heb ook best lang spijt gehad van mijn eerste keer, maar 6 jaar kan het me weinig meer schelen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 19:42
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nu ik hier om hulp heb gevraagd voel ik al veel minder spijt, kweenie waar het door komt x)
misschien omdat ik me nu ook meer richt op die andere jongen, ik heb ook zoo leuk over hem gedroomd :3
ik ga hem mee naar de bioscoop vragen ^^

bedankt allemaal
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 13:04
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik heb hem gevraagd.. als ik hem zoen is dat dan te vroeg?
en hoe laat je merken datje wilt zoenen? ;o
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 13:14
Verwijderd
Ik weet niet hoor, maar je opent een topic over hoeveel spijt je wel niet hebt over te snel met een jongen slapen, bedenkt onderweg dat je er niet zo mee zit en vraagt nu tips over hoe je succesvol naar de volgende kunt hoppen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 13:44
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik weet niet hoor, maar je opent een topic over hoeveel spijt je wel niet hebt over te snel met een jongen slapen, bedenkt onderweg dat je er niet zo mee zit en vraagt nu tips over hoe je succesvol naar de volgende kunt hoppen?
Ze is 15 hoor, dan mag dat allemaal nog
Er zijn in dit topic nog zo'n 200 reacties mogelijk waar ze zelfs haar tienermoederschap nog kan bespreken.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, ja, lekker rationeel.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 14:44
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ik heb hem gevraagd.. als ik hem zoen is dat dan te vroeg?
en hoe laat je merken datje wilt zoenen? ;o
Dit soort vragen horen eigenlijk niet op psychologie dus je kan denk ik beter een topic openen op Liefde en Relatie!
Oud 22-06-2012, 15:22
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja ik d8 het eigenlijk al van mag dit eigenlijk wel?
mjah ok :3
en ik hop niet van de een naar de ander.. het is al bijna een jaar uit met die ander hoor, en nu ik meer aan deze jongen denk vergeet ik die andere dus misschien moet ik gewoon een nieuwe relatie aangaan.. ook omdat ik die jongen leuk vind ;o
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 15:27
Verwijderd
Begin dit jaar, halfjaar geleden spijt, en nu opeens is het bijna een jaar uit? Je moet het zelf weten hoor, maar een nieuwe relatie aangaan om een ander te vergeten is meestal niet zo'n succes.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 15:29
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja nou.. wel meer dan een half jaar in ieder geval
en ok.. maar totnu toe werkt het anders goed en ik heb nog nieteens een date met hem gehad.. en ik doe het toch niet alleen daarom? ook gewoon omdat ik die jongen leuk vind
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 19:52
Verwijderd
Nouja, dat haal ik uit je openingspost hoor.

Het is een waarschuwing dat je jezelf elke keer een nieuw emotioneel moeilijk punt bezorgt. Maar ik hoop dat deze jongen het wel is voor je Succes met hem eroveren
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 22:43
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
bedankt :3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten