Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hehe maar jij bent een jongen, die willen gwoon neuken xD
ik wou dat ook maar.. ik verwachtte ook dattie mn vriendje zou blijven, stom gedacht dus ![]() ik dacht zelfs dattie van me hield omdat ik me best als een slet gedroeg.. mjah ik vind vast wel een nieuw lief vriendje, en dan ga ik gewoon niet meer zo snel naar bed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is ook een klein beetje een oneerlijke verwachting. Je kan niet vantevoren 'garanderen' dat iets een langdurige relatie wordt, zeker niet als je de persoon in kwestie nauwelijks kent. Als je zoals je zelf al zegt te maken hebt met een 'geile beer' dan kan je in alle redelijkheid ook wel zien aankomen dat het misschien niet zoals in de sprookjes zal eindigen.
|
![]() |
||
meh. hij is een kutpuber (sawrry) en jij overschat je gevoelens. het is inderdaad zo dat tijd de meeste nare herinneringen doet vervagen en feli, over 5 jaar denk je dit
Citaat:
verder, als jij zelf ook wilde bangen en t hebt laten gebeuren is het nogal oneerlijk om dat dan te betrekken in je hele woede en alles want je wilde het zelf. maar ja t is alsnog een beetje lullo van m dat hij dan weg is, maar zo kunnen jongetjes zijn en je komt echt wel een serieuzer iemand tegen als hij daar klaar voor is en jij dat zelf ook bent.
|
Je kan beter spijt hebben van iets dat je wel hebt gedaan dan iets wat je niet hebt gedaan. Want dan hoef je je iig niet af te vragen hoe het was geweest als je het wel had gedaan. (dit geldt logischerwijs natuurlijk niet voor alles, maar oke)
Stel nou dat je geen seks met die jongen had gehad en hij had je daarom verlaten, had je dan spijt gehad dat je je kans gemist had? Uiteindelijk is seks gewoon seks en zo lang je er niet zwanger van bent geworden of een soa hebt opgelopen is er toch niks ergs gebeurd? En de ervaring op zich was vast wel leuk toch? Dat hij het daarna heel lafjes heeft uitgemaakt wil toch niet zeggen dat die hele ervaring van een jongenslichaam leren kennen ineens niet meer leuk was?
||
Citaat:
![]() Er zijn in dit topic nog zo'n 200 reacties mogelijk waar ze zelfs haar tienermoederschap nog kan bespreken. |
![]() |
||
Citaat:
|
ja ik d8 het eigenlijk al van mag dit eigenlijk wel?
mjah ok :3 en ik hop niet van de een naar de ander.. het is al bijna een jaar uit met die ander hoor, en nu ik meer aan deze jongen denk vergeet ik die andere dus misschien moet ik gewoon een nieuwe relatie aangaan.. ook omdat ik die jongen leuk vind ;o |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spijt hebben: nutteloos of toch ergens goed voor? Missy | 24 | 20-02-2008 22:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt... oeh persoonlijk! Puppetgirl | 5 | 29-05-2004 15:41 | |
Liefde & Relatie |
Heb je wel eens spijt gehad van uitmaken relatie? CoveredEyes | 40 | 07-10-2003 11:33 | |
Psychologie |
spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt a new noise | 27 | 13-09-2002 08:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Het spijt me xxDomingoxx | 5 | 01-05-2002 09:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt.. Droomvlucht | 3 | 19-04-2002 14:25 |