Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2012, 18:26
Sebastien
Sebastien is offline
Hallo Allemaal,

ik heb 11.5 maanden met mijn ex-vriendin gehad. Ik heb altijd het idee gehad dat we een goede relatie hadden en de liefde en romantiek was er ook. maar na 11 maanden maakte mijn vriendin het opeens uit. heel onverwacht allemaal, ik was die week erna echt een wrak want ik voelde nog heel veel voor haar. in eerste instantie wou zij mij ook meteen weer terug, ik dacht echter dat het slim zou zijn om nog even te wachten zodat we goed konden aangeven wat we verbeterd wilden zien in onze relatie. De reden waarom ze het had uitgemaakt was me trouwens nog steeds niet helemaal duidelijk.

echter na 2 dagen in deze zogenaamde 'time-out' kreeg ik vrij plotseling een smsje waarin ze zei dat ze me niet meer hoefde en dat ik maar verder moest zonder haar.. de dag ervoor deed ze echter nog alsof het haar ook boeide dat het uit was.na dit smsje ging alles heel snel, ze verklaarde dat het aan haar lag en alles en dat ze niet echt meer iets voor me voelde. ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds veel verdriet om het verlies van haar. en wat mij nog groter verdriet doet is dat ze een week nadat ze dat smsje stuurde ze alweer date met een nieuwe jongen. ze mist mij ook totaal niet.

wat mij nu zo verbaasd is hoe het kan dat zij van heel veel liefde voor mij opeens naar 0 liefde en 0 gemis is gegaan en zelfs al bijna een nieuw vriendje heeft terwijl ik nog steeds emotioneel een wrak ben en haar enorm mis. ik wil haar graag uit mijn hoofd zetten maar 11 maanden is niet niks.

weten jullie hoe ik haar uit mijn hoofd krijg? en waarom ze ooit zo plotseling heeft kunnen reageren?

alvast bedankt!
Sebastien

P.S sorry als het verhaal soms onsamenhangend is, ik schreef het een beetje recht uit mijn gevoel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2012, 18:44
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat die liefde er in de eerste plaats nooit is geweest, anders gaat het inderdaad niet van de één op de andere dag over. 11 maanden is trouwens niets jonge, daar ben je zo overheen. Zeker als je wat verder in het rouwproces opeens begrijpt wat een verschrikkelijke cunt je ex eigenlijk was.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 18:55
Em.
Em. is offline
Van heel veel liefde naar niets? Weet je dat wel zeker? Want als ze zo heel veel liefde voor je voelde had ze het waarschijnlijk niet uitgemaakt. Ik denk ook dat dát de reden is dat ze het uitgemaakt heeft, dat ze niet meer zo verliefd was (en wellicht wilde ze je alleen terug omdat ze het 'vriendje en vriendinnetje'-zijn miste of zoiets). En als dat níet zo was, dan kun je je afvragen of het wel slecht/zonde is dat het uit is, als ze al zo snel over je heen is.

In ieder geval, waarschijnlijk was jij na die 11 maanden gewoon veel gekker op haar dan zij op jou, en is ze daarom al over je heen (terwijl jij nog steeds verliefd bent).
Oud 06-06-2012, 19:18
Omegatypez
Omegatypez is offline
Neem wraak! of vergeet haar en zoek een nieuwe vriendin..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 20:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat Reverend zegt.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 20:24
Verwijderd
Ik had een zelfde situatie met mijn vriendin. Is nu al meer dan half jaar terug maar was ook heel plots. Wat er gebeurde is dat de tijd ervoor ze me minder leuk begon te vinden zonder dat ik het doorhad. Ik zat in een iets moeilijkere periode waardoor ik soms wat koppig reageerde, maar niets enorms. Het kan daardoor lijken als de hak op de tak. Dat meisje heeft nu met een vriend van me en de haat tussen ons beide is enorm. De kans is groot dat je er nooit achter komt, zoals bij mij wat er exact is gebeurd.

Ik wens je veel succes in de situatie, maar twijfel nooit aan jezelf. Bij een relatie hoort het erbij dat je elkaar vertelt wat beter kan, en als 1 van die dat niet doet dan is die verantwoordelijk voor de consequenties van zijn/haar keuze.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Van heel veel liefde naar niets? Weet je dat wel zeker? Want als ze zo heel veel liefde voor je voelde had ze het waarschijnlijk niet uitgemaakt. Ik denk ook dat dát de reden is dat ze het uitgemaakt heeft, dat ze niet meer zo verliefd was (en wellicht wilde ze je alleen terug omdat ze het 'vriendje en vriendinnetje'-zijn miste of zoiets). En als dat níet zo was, dan kun je je afvragen of het wel slecht/zonde is dat het uit is, als ze al zo snel over je heen is.

In ieder geval, waarschijnlijk was jij na die 11 maanden gewoon veel gekker op haar dan zij op jou, en is ze daarom al over je heen (terwijl jij nog steeds verliefd bent).
Dit denk ik ook.

Kijk, het is natuurlijk niet zo netjes van je ex dat ze niet eerder met je heeft besproken dat ze minder voor je ging voelen, en helemaal niet dat ze dat smsje stuurde. Maar zoals Em. zei, het zal al wel een tijdje hebben gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 11:07
bierkoning
bierkoning is offline
Wat Reverend zegt idd, en buiten dat. Ontspan even, en over een paar weekjes gaat het wel beter. Ga er opuit, leuke dingen doen met vrienden. verzet je gedachtes even.
Oud 07-06-2012, 18:01
Sebastien
Sebastien is offline
bedankt mensen voor het advies (:

zaterdag ga ik me gewoon klem zuipen met vrienden,
dus dan heb ik vast wel andere dingen om aan te denken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 18:11
Verwijderd
Probeer ook nog een knapper meisje te scoren dan je ex en je zult zien hoe snel je haar vergeten bent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten