Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2012, 20:12
bjornmulder
bjornmulder is offline
als een jongen die jonger is als jou je zou willen vingeren beffen neuken
wat zou je daar dan van vinden ?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 20:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou daarin niet geinteresseerd zijn, maar dat zou niet aan de leeftijd liggen. Ik weet zeker dat er genoeg puberjongens zijn die mij weleens op die manier door hun gedachten hebben laten gaan. Ik vind daar eigenlijk heel weinig van.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 20:35
LotLiesDoor
LotLiesDoor is offline
Geen idee hoe je dit bedoelt?
Maar als je bedoelt in een relatie, natuurlijk waarom niet? Als je hem niet zou vertrouwen zou je ook geen relatie met die persoon hebben. Weet niet of je dit vraagt om je andere topic, maar het ligt wel aan de leeftijd van een meisje. Niet ieder meisje is er klaar voor, en dus zal je daar op moeten wachten!
T komt er op neer dat leeftijd niet zo heel erg belangrijk is, maar ik die dingen niet bij me zal laten doen door een random persoon..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 20:53
bjornmulder
bjornmulder is offline
ik zal het even wat beter uitleggen
als een jongen waar je een relatie mee hebt sex met je zou willen zou je het dan goed vinden als meisje (denk aan de leeftijd 13-14)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 20:58
Pluis
Pluis is offline
Toen ik 14 was, was ik nog helemaal niet toe aan seks. Ik dacht er wel eens over na, en fantaseerde er ook wel over, maar ik wilde het nog niet. En mijn moeder heeft mij altijd geleerd dat ik nooit iets met een jongen hoef te doen wat ik zelf niet wil. Ik heb dus ook wel eens de handen van een jongen uit m'n broek getrokken omdat ik niet wilde.
Oud 25-06-2012, 21:29
Lente
Lente is offline
wacht nou maar gewoon tot je vriendinnetje er aan toe is
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 11:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
wacht nou maar gewoon tot je vriendinnetje er aan toe is
Dit.

Het maakt weinig uit of onbekende meisjes/vrouwen op een forum wel of niet seks zouden hebben (of hebben gehad) op hun 13e; het gaat erom wat dit specifieke meisje wil (ik neem aan dat je al een meisje op het oog hebt?).
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 12:43
klaaaar
klaaaar is offline
Citaat:
ik zal het even wat beter uitleggen
als een jongen waar je een relatie mee hebt sex met je zou willen zou je het dan goed vinden als meisje (denk aan de leeftijd 13-14)
Dat verschilt per meisje. Waarom snappen mensen dat niet? :\
Ik was er op die leeftijd nog niet eens mee bezig. Toen was ik nog niet eens toe aan een vriend. Maar er zullen genoeg meisjes zijn die toen al wél met seks bezig waren.
En god, als je vriendin er niet klaar voor is, dan doe je het niet. Makkelijk genoeg. Je moet je maar kunnen inhouden.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 20:32
lisannexlovee
lisannexlovee is offline
ik ben 14 en en als ik een vriendje heb van 13 en ik zou al best wel lang met hem hebben en ik weet zeker dat ik van hem hou en hij wilt seks hebben zou ik dat mis wel willen maar dat weet je nu nooit van te voren
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 23:06
bjornmulder
bjornmulder is offline
Oké bedankt voor de reacties
En voor degene die denken dat ik niet snap dat het bij iedereen anders is dit topic was meer bedoeld om te kijken of het niet zo is dat iedereen las met 20 jaar sex wilde hebben en dan weer ik hoef geen sex ik ben gewoon nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 23:25
Lente
Lente is offline
Citaat:
Oké bedankt voor de reacties
En voor degene die denken dat ik niet snap dat het bij iedereen anders is dit topic was meer bedoeld om te kijken of het niet zo is dat iedereen las met 20 jaar sex wilde hebben en dan weer ik hoef geen sex ik ben gewoon nieuwsgierig
wees niet verbaasd als het nog een tijd duurt voor je vriendin wil. 13 is heel jong om met seks te beginnen, de gemiddelde leeftijd dat meisjes voor het eerst seks hebben ligt al heel lang rond de 17.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 23:32
Inspire
Inspire is offline
13-14... ongelofelijk ik voel me zo oud... Ik speelde nog met lego toen.

Zeker niks forceren.. Zoals zo vaak, heb het er met háár over. Al denk ik dat je die plannen beter een paar jaar uit kunt stellen...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 23:33
bjornmulder
bjornmulder is offline
Misschien klinkt dit raar maar ik heb geen vriendin meer ik ben er vandaag achter gekomen dat ze WEL sex heeft met een andere jongen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 04:36
Vowel
Vowel is offline
Ohhhhh. Nu snap ik het.

Jij bent die jongen die er "seks onder dwang" bij verzint omdat je het niet kunt accepteren dat je vriendin vrijwillig vreemd gaat. En nu heb je dit topic geopend omdat je bevestiging wilt dat meisjes geen seks willen op hun 13e of 14e, zodat het wel onder dwang heeft moeten plaatsvinden?

Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 07:11
bjornmulder
bjornmulder is offline
Citaat:
Ohhhhh. Nu snap ik het.

Jij bent die jongen die er "seks onder dwang" bij verzint omdat je het niet kunt accepteren dat je vriendin vrijwillig vreemd gaat. En nu heb je dit topic geopend omdat je bevestiging wilt dat meisjes geen seks willen op hun 13e of 14e, zodat het wel onder dwang heeft moeten plaatsvinden?

Sorry hoor maar ik had dit topic al eerder gestart voor dat ik. Er achter. Kwam dat ze vreemging dus ik heb hem niet geopend om te kijken of meisjes. Van 13 al sex willen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Sorry hoor maar ik had dit topic al eerder gestart voor dat ik. Er achter. Kwam dat ze vreemging dus ik heb hem niet geopend om te kijken of meisjes. Van 13 al sex willen
Even offtopic: Waarom zet je steeds punten midden in de zin? Of komt dat omdat je heel snel op je mobiel typt? Het is nl niet echt fijn om te lezen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 09:40
bjornmulder
bjornmulder is offline
Ja ik typ op mijn mobiel en de punt zit naast mijn spatie :-$
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 10:19
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik zou niet weten wat ik er van moet vinden. Het maakt mij weinig uit wat een ander zou willen doen met/bij me. Of ik er op in zou gaan heeft niet met de leeftijd te maken maar met de persoon zelf. Niet dat ik er bij random mensen zomaar op in zpu gaan maar dat is een ander verhaal.
Oud 14-07-2012, 23:33
Verwijderd
Ik ben 15 e als ik een iets jonger vriendje zou hebben zegmaar 14 (met maar een paar maanden verschil) En ik moet zeker weten dat we elkaar echt leuk vinden, dan zou ik het wel doen als ik er zelf aan toe zou zijn en hij het zou willen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten