![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik was er op die leeftijd nog niet eens mee bezig. Toen was ik nog niet eens toe aan een vriend. Maar er zullen genoeg meisjes zijn die toen al wél met seks bezig waren. En god, als je vriendin er niet klaar voor is, dan doe je het niet. Makkelijk genoeg. Je moet je maar kunnen inhouden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ohhhhh. Nu snap ik het.
![]() Jij bent die jongen die er "seks onder dwang" bij verzint omdat je het niet kunt accepteren dat je vriendin vrijwillig vreemd gaat. En nu heb je dit topic geopend omdat je bevestiging wilt dat meisjes geen seks willen op hun 13e of 14e, zodat het wel onder dwang heeft moeten plaatsvinden? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou niet weten wat ik er van moet vinden. Het maakt mij weinig uit wat een ander zou willen doen met/bij me. Of ik er op in zou gaan heeft niet met de leeftijd te maken maar met de persoon zelf. Niet dat ik er bij random mensen zomaar op in zpu gaan maar dat is een ander verhaal.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Meiden die graag jongens in hun kruis trappen GreyHoundX | 104 | 13-08-2017 02:49 | |
Liefde & Relatie |
Wat hebben meiden tegen lang haar?! Verwijderd | 87 | 10-03-2010 17:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
sixpack (voor de meiden) meknow | 71 | 25-09-2009 15:09 | |
Liefde & Relatie |
vraagje voor je jongens/mannen, meiden mogen ook hun mening geven Violet15 | 46 | 18-11-2002 19:20 | |
Seksualiteit |
voor de meiden widow | 11 | 03-03-2002 18:33 | |
Seksualiteit |
wat voelen meiden precies al ze klaarkomen? jw17 | 17 | 24-01-2002 16:18 |