Ik voel me de laatste tijd gewoon ontzettend depressief..
waarom?
nou komtie:
2 / 3 jaar geleden had ik nog een relatie met een jongen die me echt alles heeft afgenomen.. Ik mocht met niemand anders praten, heb mijn vriendinnen verloren, mocht niet alleen op stap en hij dacht bijna elke week wel dat ik vreemdging.. Hij claimde me gewoon.. ik mocht alleen nog maar met hem omgaan en mocht niks bespreken met anderen, zelfs niet met mn ouders... het leek bijna alsof hij een loverboy was..
Uiteindelijk heb ik t uitgemaakt, maar ik sta er nu gewoon alleen voor..
Ondertussen ben ik verhuisd naar een plaats zo'n 20 km verderop, en zit ik op een andere opleiding, maar ik voel me dus echt alleen! Probeer met iedereen contact te leggen, maar het lijkt alsof ik er niet tussen pas.. mensen praten als ik ze tegenkom, maar that's it.. Het grootste gedeelte van mn leven zit ik dus alleen thuis en ben ik bezig met mn opleiding. Ik heb erover gedacht om te gaan sporten, maar dat werkt niet met de reistijd die ik kwijt ben naar school.. Ik heb een bijbaantje gevonden voor in het weekend, maar al die collega's hebben al een soort vriendengroep, en willen mij er niet echt bijhebben...ik probeer met mn oude vriendinnen in contact te komen, maar elke keer als ik wat wil afspreken, dan komt er iets tussen of vinden ze het te ver weg of hebben ze gewoon geen tijd.. En ik word hier gewoon zo moe van, en heb echt spijt dat ik ooit die relatie met die jongen ben aangegaan, maar ik was toen zo onzeker, en ik heb daar echt wel van geleerd dat zo'n jongen het gewoon niet waard is! Maar nu moet ik verder met mijn leven, maar ik zit gewoon vast.. ik weet niet wat ik moet doen en waar ik moet beginnen...
|