Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Misschien werkt dat wel ja
![]() Maar ik zou er wel mee oppassen! Je kunt gemakkelijk gevangen komen te zitten in je droom, dat je dus wel weet dat je droomt, maar je lichaam niet kunt bewegen. Een vriend van me heeft dat weleens. Lees je dus eerst goed in voordat je eraan begint ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb iets gevonden .. de betekenis als je droomt dat je partner vreemdgaat :
Dromen dat je partner vreemdgaat, duidt op je angst om verlaten te worden. Je zou een gebrek aan aandacht kunnen ervaren in je relatie. Aan de andere kant zou het erop kunnen duiden dat je het gevoel hebt dat je niet kan aan de verwachting van anderen kan voldoen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je moet proberen je vorige relatie achter je te laten. Je hebt nu een andere vriend en hij is niet zoals je vorige. Dat heeft hij ook tegen je gezegd en je moet hem vertrouwen. Probeer eens niet de hele dag bezig te zijn met dingen controleren of hem verdenken, maar gewoon eens genieten van elkaar. Misschien dat je dan wel heel fijn droomt. ![]() |
![]() |
|
![]() |
angst van het verleden nog, en je vind hem gewoon zo lief dat je bang bent hem kwijt te raken. Wss helpt dit geen ene reet, maar zelfs al zou hij vreemd gaan, dan verander je er toch niets aan, dus heb gewoon een leuke tijd met je vriend. Als je je zorgen maakt lost dat niets op, als hij vreemd gaat doet hij dat toch wel.
EDIT: mensen gaan nu rare verhalen ophangen over lucid dreaming, maak je niet druk. We kijken niet naar Inception (please trek je niets aan van die film), je kan niet in een droom gevangen komen te zitten. Zolang je maar pneumatisch geïnduceerd lucide droomt (god, dat klinkt raar) en niet door je lichaam te laten slapen en je hoofd wakker te houden (niet om je bang te maken, maar als je dat doet slaap je miss de komende week niet.... sleep paralysis is niet leuk). Zelf heb ik soms lucide dromen uit mezelf, ik heb nooit iets gedaan om deze op te wekken maar ik heb nooit problemen gehad, hoort ook niet zo, geen gevaar aan wat dat betreft. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #32 deringmeester | 490 | 03-07-2005 23:08 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Droom] 12-06-04 - 13-06-04 Verwijderd | 7 | 13-06-2004 22:37 |