Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2012, 16:42
beest404
beest404 is offline
okay ik ben 16 en heb een meisje leren kennen van 17 .

we hebben altijd heel leuk tegen elkaar gedaan enzo en ze is hele goede vrienden geworden . op een bepaald punt heb ik aangegeven dat ik meer wilde en daar was ze niet zeker over . toen heb ik het meest domme gedaan wat er is . en dat is dat ik heel hopeloos heb gedaan tegen over der door der te aanbidden en een beetje ja te complimenteus te doen. maar ik vind haar echt super leuk en ik kom er gewoon niet over heen . OPGEVEN IS GEEN OPTIE NU.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2012, 16:44
Vowel
Vowel is offline
Opgeven is wel een optie. En waarschijnlijk de beste.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 16:45
beest404
beest404 is offline
laat ik zeggen dat ik nu alles voor haar over heb en het gewoon niet meer weet . maar ik wil absoluut niet opgeven
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 16:49
beest404
beest404 is offline
het punt is dat ze op het ene moment zeer ... ja intiem kan zijn en ook lijkt iets te willen en poef op het andere moment is er niks meer . ik kan alles met haar delen en zij ook met mij en onze relatie ging al goed vanaf het eerste moment alleen zoek ik meer erin . en door mijn domme gedrag weet ik niet meer wat ik moet doen ..... een paar vrienden stelde voor haar te zoenen . maar ik weet niet of dit zo goed idee is ? heeft iemand misschien andere opties
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 17:37
AzN
AzN is offline
Als zij aangegeven heeft dat ze (voorlopig) niets méér wil dan alleen vriendschap, is 't zeker geen goed idee om haar te zoenen. Wat voor tips/advies verwacht je hier op dit forum te krijgen? Jouw gevoelens voor haar zijn niet wederzijds en dat zul je moeten accepteren; das nu eenmaal de situatie.
Oud 02-06-2012, 18:05
beest404
beest404 is offline
het erge hieraan is dat ze zelf wel op bepaalde dingen ingaat en gwn niet zeker is meer van zichzelf . van de ene kant wil ze wel en andere kant weet ze niet . ik hoopte gewoon op wat tips van hoe ik dit aanpak. aangezien ik haar echt geweldig vind en we heel veel gemeen hebben en ik zeker weet dat als ze me zo leert kennen het wel goed gaat
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 18:19
Diamera
Diamera is offline
Zolang ze niet zeker en dus niet duidelijk is, moet je haar gewoon tijd geven. Je hoeft niet meer te laten merken dat je haar leuk vindt (hoe moeilijk het ook is) want dat weet ze nu wel. Overdreven aanhankelijk enzo gaan doen werkt dan alleen maar averechts. Blijf gewoon leuk en gezellig met haar omgaan, als ze echt meer voor je voelt/gaat voelen dan komt dat vanzelf wel naar boven. En anders: jammer maar helaas, daar kun je niets aan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 18:47
beest404
beest404 is offline
ok thks ... mss ideen hoe ik het ga aanpakken nadat ze misschien wat signalen afgeeft of als ik de kans krijg .. ik wil haar zo graag laten zien wat ik voel
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 19:50
Omegatypez
Omegatypez is offline
Citaat:
Opgeven is wel een optie. En waarschijnlijk de beste.
Dit
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 19:56
beest404
beest404 is offline
mss snappen jullie het niet maar zij is alles voor me nu en op een moment dat zij het niet zeker weet snap je wel dat ik het niet kan opgeven . ik wil er echt alles voor doen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 19:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
mss snappen jullie het niet maar zij is alles voor me nu en op een moment dat zij het niet zeker weet snap je wel dat ik het niet kan opgeven . ik wil er echt alles voor doen
Er is niks wat je kán doen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 20:25
beest404
beest404 is offline
eigenlijk niet maar ik denk niet dat ik het nu kan neerleggen .. ik hoop gewoon ergens dat ik haar iets laat voelen ^^ maarja
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 20:46
beest404
beest404 is offline
misschien is het het beste om het even te laten rusten en later wel verder te zien
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 12:31
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
eigenlijk niet maar ik denk niet dat ik het nu kan neerleggen .. ik hoop gewoon ergens dat ik haar iets laat voelen ^^ maarja
Gaat je niet lukken. In ontwikkeling loopt ze zo'n 3 jaar op je voor. Ik denk dat je het nog duidelijker laat zien door je (schattige) over-the-top puberverliefdheid.

Laat haar zien dat je volwassen bent: neem afstand, ga normaal met haar om, kwijl niet op het tapijt als ze langs loopt enz. Volwassen mensen in een volwassen verliefdheid snappen hoe afwijzing werkt en gaan er mee om.
Oud 07-06-2012, 22:28
beest404
beest404 is offline
okay ... ik zal er rekening mee houden . ik laat het zoewieso haar niet zo zien in public alleen soms via berichtjes . en kwa volwassenheid loopt ze redelijk gelijk . geloof me
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 06:29
Verwijderd
JIj gaat jezelf niet populair maken bij dit meisje.
Wanhopige mannetjes die maar blijven aandringen....
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 06:56
dbzmenneke
dbzmenneke is offline
Citaat:
het punt is dat ze op het ene moment zeer ... ja intiem kan zijn en ook lijkt iets te willen en poef op het andere moment is er niks meer . ik kan alles met haar delen en zij ook met mij en onze relatie ging al goed vanaf het eerste moment alleen zoek ik meer erin . en door mijn domme gedrag weet ik niet meer wat ik moet doen ..... een paar vrienden stelde voor haar te zoenen . maar ik weet niet of dit zo goed idee is ? heeft iemand misschien andere opties
ik heb het zelfde meegemaakt.
gewoon rustig aan doen af en toe een complimentje geven(niet te veel anders gaat de waarde van het compliment eraf), en na een tijdje zeggen dat je iets voor haar voelt en graag verder wil gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 17:58
Zertab
Zertab is offline
Tja je zegt wel dat opgeven geen optie is...maar ik vind dat de beste optie voor jouw.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 18:18
timohtie
timohtie is offline
Citaat:
okay ... ik zal er rekening mee houden . ik laat het zoewieso haar niet zo zien in public alleen soms via berichtjes . en kwa volwassenheid loopt ze redelijk gelijk . geloof me
nee. waarschijnlijk is zij volwassen, maar doet zij niet volwassen en ben jij niet volwassen, maar probeer je wel volwassen over te komen. verder moet je dit idd gewoon accepteren, klaar. anders bitchslapt brad pitt uit fightclub jou.
Oud 09-06-2012, 19:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
nee. waarschijnlijk is zij volwassen, maar doet zij niet volwassen en ben jij niet volwassen, maar probeer je wel volwassen over te komen. verder moet je dit idd gewoon accepteren, klaar. anders bitchslapt brad pitt uit fightclub jou.
Je post wel heel vreemd, hoor. In een ander topic begon je over Justin Bieber, nu heb je het over Brad Pitt..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 19:16
timohtie
timohtie is offline
Citaat:
Je post wel heel vreemd, hoor. In een ander topic begon je over Justin Bieber, nu heb je het over Brad Pitt..
tja ik ben een klootzak met rare vergelijkingen hahah
Oud 09-06-2012, 19:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
tja ik ben een klootzak met rare vergelijkingen hahah
Wees er trots op!

/offtopic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten