Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2012, 22:37
tastymushroom
tastymushroom is offline
Goedemiddag,

bij deze wil ik vragen of jullie mijn enquête zouden willen invullen voor mij. Dit onderzoek is bedoeld voor mensen die zelf een auto hebben of regelmatig in een auto rijden. Ik weet dat hier ook wel eens ouders lezen, maar ik zou het ook op prijs stellen als scholieren dit door hun ouders of iets laten invullen! Ik zal een stukje over mijzelf en dit project vertellen:

Ik ben Trix de Block, 21 jaar en ik studeer Technische Bedrijfskunde aan de Haagse Hogeschool in Delft. Ik zit momenteel in mijn tweede jaar en ben sinds begin van dit semester bezig met dit project met drie andere studiegenoten. De opdracht die ik gekregen heb is het uitvoeren van een marktonderzoek voor een bedrijf. Wij hebben hiervoor zelf een nieuw bedrijf gevonden dat net opgestart is en dat nieuwe ideeën bedenkt en deze probeert door te verkopen aan grote bedrijven die het kunnen produceren. Momenteel is dit bedrijf bezig met hun derde product waarover ik ook verschillende vragen zal stellen in de enquête, maar welke ik nog nier hier zal toelichten omdat dan de objectiviteit weg is van de respondent.

De enquête is te vinden via http://www.thesistools.com/web/?id=276743

Opmerkingen of vragen over de enquête en/of het product ontvang ik graag en ik zal ook zeker dit forum in de gaten houden om te antwoorden en te reageren.

Alvast bedankt voor de mensen die bereid zijn om mij te helpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2012, 05:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
Jammer dat je je inkomen op moet geven, dan haak ik altijd af.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 17:48
tastymushroom
tastymushroom is offline
Alle gegevens blijven anoniem en worden slechts voor dit onderzoek voor mijn opleiding gebruikt. Wij weten dus niet wie welk inkomen invult en waar dat vandaan komt etc. En helaas is het van belang in ons onderzoek.

Toch bedankt voor uw tijd.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Alle gegevens blijven anoniem en worden slechts voor dit onderzoek voor mijn opleiding gebruikt. Wij weten dus niet wie welk inkomen invult en waar dat vandaan komt etc. En helaas is het van belang in ons onderzoek.

Toch bedankt voor uw tijd.
Tip: Geef gewoon de optie "Wil ik niet zeggen". Wat je probeert te achterhalen (doelgroep enzo) kun je ook met andere vragen ondervangen. Daar heb je niet per se een inkomen voor nodig (vraag bijv. naar 'groepen inkomen' ipv naar netto-inkomens zoals jullie nu hebben gedaan).
Daarnaast zou ik eens kijken naar de volgorde waarin jullie vragen gesteld worden. Die is niet ideaal zeg maar Oh en kijk ook eens naar jargon. "Algemeen veiligheidsproduct" is bijvoorbeeld jargon, dat moet je vermijden of uitleggen.

Ik heb 'm voor jullie ingevuld, want ik weet hoe vervelend het is om participanten te werven. Veel plezier straks met Matlab of SPSS
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 14:39
.Daan
.Daan is offline
Heb 'm ingevuld, snap alleen de belcutter niet helemaal..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten