Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2012, 01:53
Rikje18
Rikje18 is offline
Hea, ik zit dus nou achter een ander meisje aan maar ik twijfel echt erg, ik vind haar wel knap maar haar uiterlijk is gewoon niet.. passend? Ik bedoel bij mij, ze heeft best een ruig uiterlijk, nou ja ik weet het niet het is zo lastig ;_; Wat moet ik doennn! She's clearly into me!

Laatst gewijzigd op 19-07-2012 om 02:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2012, 04:38
Vowel
Vowel is offline
Is dit wéér hetzelfde meisje? Hoe moeten wij nou weten wat je moet doen? Als jij haar leuk vindt, moet je er voor gaan. Vind je haar niet leuk (genoeg), dan moet je er niet voor gaan. Ik weet niet wat jij bedoelt met "ruig" en "niet passend", maar zolang je haar aantrekkelijk vindt is er toch niets aan de hand?

O en kun je misschien stoppen met telkens meerdere topics aanmaken over één ding (in dit geval een meisje, net als de vorige keer ).
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 07:41
Athene
Athene is offline
hij zegt een ander meisje,
ik wil niet stom of bot doen, maar als je om de weeek een ander meisje hebt, is dat voor meisjes niet aantrekkelijk meer. dan wordt je snel bestempeld als 'player'.
probeer uit te zoeken hoe erg verliefd je kan zijn. alleen bij 'het hoogste level' moet je dan voor het meisje gaan. anders zijn je kansen snel verkeken. succes!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 09:29
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je hóeft niet achter meisjes aan te zitten, he. Als je zo twijfelt en ze je duidelijk niet leuk vindt is er niemand die zegt 'Ja maar je moet toch achter haar aangaan want dat is wat jongens doen!'.
Oud 19-07-2012, 13:14
Rikje18
Rikje18 is offline
Jullie hebben het allemaal niet goed gelezen of niet goed begrepen.
1: Nee Vowel dit is niet hetzelfde meisje anders had ik er geen topic over gestart, en nou ja ik vind het gewoon moeilijk.
2: Nee ik heb niet konstant een ander meisje ik ben gewoon toevallig tegen deze aangelopen en ik vind haar wel leuk, het is inmiddels al een maand geleden dat ik me beste vriendin leuk vond wat ook nog eens 6 maanden zo is geweest.
3: Nee dat doe ik ook niet om die reden, ik ga achter meisjes aan omdat ik dat leuk vind alleen ben ik best wel specifiek en ik denk een hoop. Oh en ik weet juist wél zeker dat ze me leuk vind, niet niét leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 13:17
Rikje18
Rikje18 is offline
Mijn vraag is, let ik teveel op het uiterlijk?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 13:29
bierkoning
bierkoning is offline
Niet zoveel denken, gewoon doen. Als je haar leuk vind ga je ervoor... vind je haar niet leuk, dan niet
Oud 19-07-2012, 13:43
icetea296
icetea296 is offline
als je haar leuk vind moet je er voor gaan als je der niet leuk vind moet je het niet doen het maakt niet uit of je teveel of teweinig op het uiterlijk let als jij haar leuk vind moet je ervoor gaan
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 14:41
huntingyade
huntingyade is offline
volgens mij heb je in die tijd dat je niet meer achter je beste vriendin aanzit hier 3-4 topics geopened over telkens een ander meisje.

en waarom maakt het je zoveel uit dat ze er wat ruiger uitziet. ik zou daar vrij weinig omgeven als ik iemand echt leuk zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Het enige wat jij teveel doet is letten op wat anderen vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 19:14
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Het enige wat jij teveel doet is letten op wat anderen vinden.
Dat klopt! Problemen mee?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 19:15
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
volgens mij heb je in die tijd dat je niet meer achter je beste vriendin aanzit hier 3-4 topics geopened over telkens een ander meisje.

en waarom maakt het je zoveel uit dat ze er wat ruiger uitziet. ik zou daar vrij weinig omgeven als ik iemand echt leuk zou vinden.
Nee die gingen niet over een ander meisje 'T was telkens over hetzelfde meisje, nu is het eindelijk een ander meisje.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt! Problemen mee?
Problemen met wat? Maar goed dat je het beseft. Doe wat met die kennis
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 23:39
Verwijderd
Dat is toch heel simpel? Je moet al je kleding weggooien en het vervangen door iets ruigers. Schroom ook niet om te kijken bij wat voor winkels ze haar kleren koopt, zodat je kunt kijken of er niet een mannenvariant van bestaat. Eventueel kun je ook in overleg een gezamenlijke kledingstijl uitkiezen. Denk bijvoorbeeld aan zoiets. Ter verdere inspiratie:

Spoiler

Als dit je nog te ver gaat kun je ook kijken of ze bij je interieur past, of bijvoorbeeld een huisdier nemen in de kleur die ze het vaakst draagt. Honden werken erg goed, want die zijn er in veel verschillende kleuren en bovendien heb je ze regelmatig bij je. Met sommige soorten papegaaien kun je ook veel.

Al met al - of je bij elkaar past heb je zelf in de hand! Succes!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 02:03
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Problemen met wat? Maar goed dat je het beseft. Doe wat met die kennis
Woef! zei de hond.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 13:40
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Als je iemand echt leuk vindt, dan vind je of het uiterlijk ook leuk of je vindt diegene zo leuk dat het uiterlijk niets uit maakt.

Maar eigenlijk denk ik dat je gewoon veel te wanhopig bent.

Citaat:
Dat is toch heel simpel? Je moet al je kleding weggooien en het vervangen door iets ruigers. Schroom ook niet om te kijken bij wat voor winkels ze haar kleren koopt, zodat je kunt kijken of er niet een mannenvariant van bestaat. Eventueel kun je ook in overleg een gezamenlijke kledingstijl uitkiezen. Denk bijvoorbeeld aan zoiets. Ter verdere inspiratie:

Spoiler

Als dit je nog te ver gaat kun je ook kijken of ze bij je interieur past, of bijvoorbeeld een huisdier nemen in de kleur die ze het vaakst draagt. Honden werken erg goed, want die zijn er in veel verschillende kleuren en bovendien heb je ze regelmatig bij je. Met sommige soorten papegaaien kun je ook veel.

Al met al - of je bij elkaar past heb je zelf in de hand! Succes!!!!!!!
<333 Ik ga direct naar naar de winkel rennen om twee dezelfde regenpakken voor mij en me schatje te kopen
Oud 20-07-2012, 14:19
huntingyade
huntingyade is offline
ik vind die ene die je linkt met die omgekeerde patronen/kleueren eigenlijk zeg maar wel grappig .
die andere zijn best eng.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 14:33
Rikje18
Rikje18 is offline
OKEE JONGENS, VERGEET DEZE TOPIC, VERWIJDER HEM ALS HET KAN!
Ik start overnieuw T.T
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten