![]() |
|
Allerbeste medeforummers, dit is meer een mededeling dan een discussie: ik wil graag iedere actieve forummer oproepen vooral hun verslagen op te sturen naar Scholieren.com. Daarmee doe je iets terug en zijn miljoenen scholieren je eeuwig dankbaar.
Toevoegen kan hier: http://www.scholieren.com/toevoegen Wie dat deze zomer doet, maakt trouwens kans op een speciaal en hyperexclusief stripboekje. Andere goede redenen om verslagen toe te voegen:
Bedankt. ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja, ik denk dat s.com een beetje ouderwets is. Huidig is het dat ik upload een bestandje, kan het bestandje vinden en de reacties erop zien maar verder niets basta.
Ik kan het niet gelijk delen met m'n facebookvriendjes en anderen kunnen het niet bewerken of suggesties toevoegen (in het document en niet bij de reacties). Er ontstaat niet echt een community, zoals op dit forum. |
![]() |
|
@Wout: Ja, het kan een stuk beter. In de nieuwe site moet ook de uploadpagina gebruiksvriendelijker worden.
Je suggestie om het direct met Facebookvriendjes te delen vind ik wel een goeie. Er worden wel af en toe stukken online gezet waar auteursrecht op zit, dus we zullen wel enige controle moeten uitvoeren. Dat kunnen we ondervangen door het in 2 tussenstappen te doen. 1. een privepagina die alleen jij (en de mensen die je de link toestuurt) kunnen zien 2. na controle: gepubliceerd en toegankelijk voor alle bezoekers
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik zit vooral gauw in m'n hoofd met Google Docs en ook Prezi. M'n vrienden en ik gebruiken dat weleens, hoewel Google Docs best wel traag is (op de computers bij ons op school) maar het handige daarvan is: Als ik wat typ, dan ziet de ander het ook direct. Maar s.com is natuurlijk iets heel anders; Documentjes die gemaakt zijn, die worden upgeload. Dus ik snap eigenlijk ook niet hoe ik die connectie maak eerlijk gezegd. ![]() Maargoed, ik ben nieuwsgierig naar de nieuwe site! Mocht je nog 'testers' nodig hebben, ik bied me aan. ![]() |
![]() |
|
Ik vind mijn boekverslagen een beetje om te janken af en toe, en ik heb natuurlijk altijd al Jon willen ontmoeten. Maar dan moet ie natuurlijk niet mijn moeder opeten. Ik zal er eens/ooit kijken of ik wat nuttigs heb (naast mijn boekverslagen, dan).
![]()
|
![]() Oké, klein stiekem previewtje. Over lanceerdata doe ik voor de zekerheid geen uitspraken, maar voor het einde van het millennium.. Testers zijn in een later stadium zeker welkom. @Wout: het gaat erom dat wij verantwoordelijk worden gehouden voor auteursrechtschendingen in de verslagen op Scholieren.com. Als iemand dus het complete wiskunde antwoordenboekje uploadt en wij dat zonder te controleren online karnen, kan ons dat een boete opleveren. Verder willen we geen Google Docs worden inderdaad. @Em.: gracias. En Jon komt écht alleen om je moeder op te eten, al zal hij jou daarna misschien wel even de hand komen schudden. Dat sluit ik niet uit.
|
Nou, right back at you, lieve Simon!
![]() Jullie zijn eigenlijk verantwoordelijk voor het magere aanbod aan nieuwe verslagen omdat je de markt hebt overspoeld met je eigen product! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Boekverslagen zal ik deze zomer wel uploaden (als mijn zusje ze niet meer in wil leveren, in ieder geval), maar al mijn samenvattingen en vele andere verslagen zijn handgeschreven, en nee, die ga ik niet allemaal overtypen voor jullie
![]() ![]() |
![]() |
|
|