Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2012, 17:31
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
Hey.. wil graag hier mijn verhaal kwijt en hoe ik haar kan terug winnen hopelijk..

Nou het is dus uit met mijn vriendin, sinds 2 juni (zaterdag/zondag ( was om 2 uur s'nachts uitgegaan )
En hebben 1.5 jaar samen gehad.. alleen zij wou vrienden blijven en wil haar niet kwijt.. dus beste vrienden it is.. Ga naar haar vrijdag toe t/m zondag, en leuke dingen doen enz.

Heb al geprobeerd om haar terug te krijgen maar lukt niet.. ze vind me echt niet meer leuk qua verliefd maar geeft nog wel om mij enz..

Reden dat het uit was gegaan was omdat het laatste tijd nogal saai was en niet zoveel deden, was ook wat minder spontaan geworden als bij begin.

Punt is, ik ga altijd naar haar toe, zij enkele keertjes naar mij, in de relatie is ze maar hoogstens 5x geweest. Dit komt ook omdat ze geen baan heeft maar still, het is heen en terug 30 euro.

En nja na break -up zijn nogal wat aparte dingen geweest, bijvoorbeeld dat ze die zondag toen hierna toe kwam s'avonds, toen fijn gewandeld enz. En gebiljard waarbij we beetje flirte allebei. En die dag daarop gezwommen en voor laatste keer gevreën.

Nu helaas lijkt het en is het zo dat ze haar besluit gewoon vast is en echt niets meer voelt voor mij..

We zijn van plan om op vakantie te gaan samen, en ga dus komende vrijdag naar haar toe, gewoon plezier maken, naar het strand, film, wandelingen maken s'avonds. Hoop haar hart terug te winnen na verloop van tijd..

iemand raad alsjeblieft of mening ! voel me echt kut..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2012, 17:38
Verwijderd
Ik snap eigenlijk niet dat jullie nog samen op vakantie gaan. Dat maakt het ook verwarrend voor jou.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:40
Verwijderd
Niet meer met haar op vakantie gaan iig, wat raar, en ook dat jullie überhaupt nog afspreken.
Waarom verbreek je het contact niet?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:57
Omdat ik haar niet kwijt wil, ik hou nog steeds van haar.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:58
Verwijderd
Maar waarom wil zij dat nog?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik haar niet kwijt wil, ik hou nog steeds van haar.
Je bent haar al kwijt.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 18:05
Ja zij wou nog vrienden (beste vrienden) blijven, hoop zo ook wel weer dat ze verliefd op me word uiteindelijk zoals ze dat eerst werd.. en @ Godsavethequeen, ja dat klopt ook weer wel..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 18:08
Verwijderd
Ja maar als je uit elkaar gaat, dan is het erg moeilijk om meteen vrienden te blijven...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 18:18
Em.
Em. is offline
Ik zou het niet doen. Zij wilt jou niet meer als vriendje - hoewel je wel nog goed genoeg bent om haar te plezieren met je aanwezigheid - en jij doet net alsof je vrienden wilt zijn (dat wil je namelijk helemaal niet) zodat je haar weer 'kunt terugwinnen'.

Als het nu een situatie was waarin ze wel op je verliefd was, maar de relatie niet werkte omdat je X helemaal fout doet dan zou je nog kunnen proberen te veranderen en haar terug te winnen, dan is het misschien mogelijk om weer wat op te starten dat dan wél werkt, maar in dit geval is dat niet zo. In dit geval is ze gewoon niet meer verliefd op je en ik weet ook niet waarom ze dat ineens weer wel zal worden (en dan ook heel erg en voor heel lang).

Ik denk dat je alleen maar jezelf voorliegt met dat je haar weer kunt terugwinnen of dat je als vrienden met elkaar om kunt gaan. En dat je jezelf alleen maar pijn doet als je haar blijft zien en zelfs op vakantie met haar gaat, want zo blijft ze in je gedachten en blijf je juist verliefd op haar.
Oud 12-06-2012, 19:42
Paplepel
Paplepel is offline
Doe jezelf geen pijn, en ga al helemaal niet meer met haar op vakantie. De lange afstand heeft het waarschijnlijk gewoon voor jullie verpest, en daar kan je vrij weinig meer aan doen. Je kan af en toe nog wel contact hebben, maar als je "beste vrienden" blijft, ga je jezelf echt alleen maar pijn doen.

Misschien niet wat je wilt horen, maar het is toch echt het verstandigste om minder met haar om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 08:38
Lente
Lente is offline
ik zou iig even de tijd nemen om hier overheen te komen, voor je als vrienden afspreekt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 10:14
ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Je moet jezelf niet als mietje gedragen en het verlies accepteren. Verbreek het contact en ga achter andere meisjes aan. Die zijn er genoeg en ze zijn minstens net zo leuk.
Oud 13-06-2012, 11:00
Verwijderd
Jij bent nu niet in staat vriendschap te bieden. Zij geen liefde. Dus nu dan maar niks, om nog meer drama te voorkomen. Zoek afstand, je bent haar inderdaad kwijt. Als je hiermee doorsukkelt zijn jullie beide naïef en/of egoïstisch bezig.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 11:38
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Jij bent nu niet in staat vriendschap te bieden. Zij geen liefde. Dus nu dan maar niks, om nog meer drama te voorkomen. Zoek afstand, je bent haar inderdaad kwijt. Als je hiermee doorsukkelt zijn jullie beide naïef en/of egoïstisch bezig.
en in het begin voel je je dan ook kut. Maar als je een beetje je gedachtes verzet, wat leuke dingen doet met vrienden, dan gaat dat nare gevoel wel weg na een poosje.
Oud 13-06-2012, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Van vriendje naar beste vriend..
don't believe the hype.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 13:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Beste vrienden blijven met je ex na zo'n lange relatie werkt gewoon niet. Ik heb het ook eens geprobeerd maar het lukt niet, jullie zijn misschien nog heel vertrouwd met elkaar, maar jullie willen totaal andere dingen en het is egoistisch van haar dat ze jou uberhaubt naar haar toe laat komen als ze niks meer voor je voelt en weet dat jij nog wel verliefd bent op haar. Dan maakt ze eigenlijk gewoon misbruik van je. Natuurlijk geef je heel veel om haar, maar je maakt het jezelf echt alleen maar moeilijker door nu met haar om te blijven gaan, terwijl je haar in feite al kwijt bent. Gun jezelf de tijd om het verdriet te verwerken zonder dat zij steeds bij je in de buurt is om bij wijze van spreke het wondje open te krabben. Nu mis je haar en wil je haar terug terwijl jullie elkaar nog geregeld zien. Als je haar mist en terug wilt terwijl jullie contact verbroken is, leer je veel makkelijker om weer op je eigen benen te staan, ben je zo over haar heen en heel misschien dat jullie achteraf nog vrienden kunnen zijn, maar dat moet niet je doel zijn.
Oud 13-06-2012, 13:46
Verwijderd
^ wat zij zeggen.

Het is heel moeilijk, maar je moet het contact verbreken, want de kans dat jullie opnieuw een relatie krijgen is heel erg klein. En als je vrienden blijft, blijf je haar nog lang leuk vinden, terwijl je niets met die gevoelens kan doen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 17:15
Ben bang dat jullie gelijk hebben..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten