Advertentie | |
|
![]() |
|
Beste vrienden blijven met je ex na zo'n lange relatie werkt gewoon niet. Ik heb het ook eens geprobeerd maar het lukt niet, jullie zijn misschien nog heel vertrouwd met elkaar, maar jullie willen totaal andere dingen en het is egoistisch van haar dat ze jou uberhaubt naar haar toe laat komen als ze niks meer voor je voelt en weet dat jij nog wel verliefd bent op haar. Dan maakt ze eigenlijk gewoon misbruik van je. Natuurlijk geef je heel veel om haar, maar je maakt het jezelf echt alleen maar moeilijker door nu met haar om te blijven gaan, terwijl je haar in feite al kwijt bent. Gun jezelf de tijd om het verdriet te verwerken zonder dat zij steeds bij je in de buurt is om bij wijze van spreke het wondje open te krabben. Nu mis je haar en wil je haar terug terwijl jullie elkaar nog geregeld zien. Als je haar mist en terug wilt terwijl jullie contact verbroken is, leer je veel makkelijker om weer op je eigen benen te staan, ben je zo over haar heen en heel misschien dat jullie achteraf nog vrienden kunnen zijn, maar dat moet niet je doel zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Psychologie |
vaak down- wel of niet naar psycholoog? TinyDancer | 5 | 15-01-2005 13:39 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 | |
Liefde & Relatie |
is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!! **~yvie~** | 3 | 23-07-2002 16:56 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |