Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2012, 19:57
Jessica-
Jessica- is offline
Heeeeejj!

Ik mag voor mijn verjaardag een nieuwe mobiel, maar ik wil graag dat ik er mee op internet kan, zonder te betalen. Ik weet dat dit met Wifi kan, maar ik vraag me eigenlijk af wat Android is. Ik weet het wel zo'n beetje, maar kan je daar ook mee gratis op internet, of moet je daar voor betalen? Ik moet namelijk prepaid van mijn ouders, dus ik weet niet echt wat ik van Android kan verwachten

Deze mobiels lijken me wel leuk om te nemen: Samsung Galaxy 2 (met 2.3 Android), Samsung Galaxy Pocket (2.3 Android).

En als je met Android wel gratis op internet kan, is 2.3 dan goed?

x'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2012, 21:16
M@rco
M@rco is offline
Android is een besturingssysteem voor mobiele telefoons. Daarnaast heb je ook nog iOS (van Apple, voor de iPhone dus), Blackberry OS en Windows Phone (een paar Nokia's hebben dat), maar Android is geloof ik wel het populairst. Dat heeft o.a. als voordeel dat er heel veel (gratis) apps en spelletjes voor beschikbaar zijn.

Als je thuis (of waar dan ook) WiFi hebt dan kun je met die telefoons inderdaad gratis op internet. Android 2.3 is verder prima.
Oud 25-06-2012, 11:58
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Android is gewoon de besturings systeem net zoals je ios hebt van Apple. Heb zelf een tablet met android 4.2 dr op. Werkt super. Het is makkelijk te gebruiken en via wifi kan je uiteraad gegevens overbrengen en uitwisselen, voor apps en games zijn er genoeg te downloaden voor geen extra kosten, dit kan je doen door middel van inmiddels genoemde google play store te openen. Over Android valt weinig over te klagen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 15:40
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Android is gewoon de besturings systeem net zoals je ios hebt van Apple. Heb zelf een tablet met android 4.2 dr op. Werkt super. Het is makkelijk te gebruiken en via wifi kan je uiteraad gegevens overbrengen en uitwisselen, voor apps en games zijn er genoeg te downloaden voor geen extra kosten, dit kan je doen door middel van inmiddels genoemde google play store te openen. Over Android valt weinig over te klagen.
zijn ze voort al bij 4.2
ik dacht laatst te zien dat het nieuwe 4.1 jelly bean ofzoiets was.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 23:38
ThomasJu
ThomasJu is offline
4.0 is net uit. Over 4.1 is geloof ik nog niet veel bekend (behalve de naam, en dat het in speelt op informatie dat het zelf gevonden heeft: als hij 'ontdekt' wat je favoriete voetbalclub is krijg je steeds de uitslagen. Rond etenstijd geeft hij restaurants aan....)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 16:04
Verwijderd
4.1 half juli
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 22:00
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
4.0 is net uit. Over 4.1 is geloof ik nog niet veel bekend (behalve de naam, en dat het in speelt op informatie dat het zelf gevonden heeft: als hij 'ontdekt' wat je favoriete voetbalclub is krijg je steeds de uitslagen. Rond etenstijd geeft hij restaurants aan....)
dacht het al.

en dat tweede klinkt eigenlijk behoorlijk irritant XD.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten