Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja oké het verschilt per meisje.
Maar in dit geval lijkt het me wel dat zij de eerste stap niet echt durft te zetten en dat ze hem wil testen door met andere jongens flirt om te kijken hoe hij erop reageert. En nee niet elk meisje gaan stalken, dat zal je niet geliefder maken. Maar hier is gewoon al iets aan de hand snap je? Hard to get is een spelletje wat ik zelf ook vaak speel. Ik denk toch dat jongens het leuker vinden om het gevoel te hebben als ze een meisje hebben verovert (die hem dus ook al leuk vond) dan om het gelijk te laten blijken. Hard to get is gewoon wat spannender. ![]()
|
Iets wat ik me wel eens afvraag; zijn mensen die hard to get spelen niet gewoon onzeker of ze wel leuk genoeg zijn om iemand te versieren?
||
Citaat:
Ik heb zelf meer dat ik me heel erg moet inhouden, en niet te snel moet gaan anders schrikt het ze af. Dus speel ik maar hard to get. ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, het is ook nog een optie dat je eerst te plakkerig was, en ze daardoor een beetje genoeg van je kreeg, en dat je nu je haar best doet om haar te negeren, in feite normaal doet, wat leuker is
![]() Als alles wat je doet, is haar niet meer aanspreken op msn of facebook of als eerste hoi zeggen, maar je reageert verder wel gewoon zoals altijd als zij jou aanspreekt, dan vind ik dat niet klinken alsof je haar nu negeert, maar meer alsof je nu minder opdringerig en meer afwachtend bent. |
![]() |
|
Misschien dat ze, nu ze een beetje de kans krijgt je te missen, ze je graag hebben wil? Het werkt voor veel meisjes zo, maar ik vind het alleen maar vervelend, als een jongen me alleen maar negeert hoeft het voor mij ook niet... Aan de andere kant, als hij de hele tijd alleen maar bij mij wil zijn heb ik er ook gauw genoeg van. Als hij ook met andere meisjes praat weet je dat hij niet onvoorwaardelijk van jou is en dat je hem ook een beetje voor je moet winnen, dat maakt het wel weer spannend.
|
Verwijderd
|
ik ben niet zo'n meisje die negeerd enzo! ik geef juist de jongens altijd aandacht, en als het niks wordt tussen ons 2 nou ja balen da, en zijn nog genoeg andere jongens! Dus het ligt echt per meisje verschillend !!!
Ik zou als ik jou was, maar eens een gesprek beginnen en dan gewoon als het gesprek leuk is of goed loopt zeggen dat je haar leuk vind ! of ga samen naar het strand das altijd errug gezellig met zen 2e..... <3<3 Good luck ! |
![]() |
|
![]() |
nouja dit merk ik dus ook,ik ben 15 over 3 dagen 16 xD maar goed ik woon in turkije (veel turkse meisjes dus) en ik ben natuurlijk een beetje de buitenlander,maar t valt me op dat dat tog wel in men voordeel werkt bij de meisjes,want jij bent t eerste onderwerp waar ze over praten,vanmiddag ook 2 leuke meisjes spreken turks tegen elkaar kan duidelijk merken dat 1tje me leuk vindt en naar me toe wilt gaan maar eigenlijk niet durft,maargoed ik ben er niet heengegaan t water was erg koud wou er weer uit en was een beetje een ongemakelijke situatie, maar t merkt me heel erg op, wat ik doe ik hang een beetje rond in t water zwem af en toe een stukkie je ziet een paar leuke meisjes je gaat er heel langzaam heen,zie je dat hun dat ook doen dan zit je goed ;-) even daarbuiten ik ben helaas niet zo HEEL sociaal een beetje verlegen maar al een paar keer gebeurt dat ik merk dat een meisje me leuk vindt op die manier,denk dat t eraan licht dat ik de buitenlander ben voor zo'n turks meisje,het meest opval dus met men blonde haar en blauwe ogen ;-) en ook niet veel praat en een beetje mysterieus ben om t zo maar even te zeggen, enige meisjes die hier een verklaring voor hebben??? ik denk namelijk dat dit gewoon iets onbewusts is bij die meisjes ofzo, want ik zeg niks ik doe niks (af en toe wel oogcontact maken of glimlachen als ze naar me kijkt natuurlijk) maar ik heb tot nu toe nog geen een aangesproken en merk tog dat vele naar je toe komen of willen komen op deze manier, mischien een beetje minder verlegen proberen te zijn dat als ik merk dat t over mij gaat dat ik ze ZELF ook aanspreek denk dat ik er dan elke dag 2 of 3 heb
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|