Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2012, 17:57
esha
esha is offline
hallo peepzz, ik heb een jongen in april leren kennen... die zei dat hij verliefd op me is enz. hij is best wel een leuke guy. vandaar ik ook verliefd op hem werd.. ik hield van die aandacht enzo.. dus toen hij me vroeg als ik zijn vriendin wil wordn zei ik ja... alles ging zo prima tussen ons,,, tot ik erachter kwam dat hij al een jaar relatie heeft met een meid. hij was met mij omdt dat meisje ver vn hem woont. hij kreeg niet veel aandacht en liefde van haar... en toen ik hem vroeg met wie hij eigenlijk echt serieus is , zei hij met dat ander meisje.. nu zit ik hier met een brokenheart </3 weet niet wat ik moet doen ? hij wil dt ik door met hem moet zijn,maar ik vind dat niet lekker zitten coz als dat ander kind erachter komt gaat het haar pijn doen.en ik houd niet van geheime relaties...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2012, 18:17
Vowel
Vowel is offline
Hoe kun je iemand nou een "leuke guy" vinden als hij jou gebruikt voor aandacht die hij niet van zijn vriendin krijgt en daarbij dus ook nog eens vreemd gaat?

Het zou mij ook niet lekker zitten en ik had hem verteld dat 'ie op moet zouten.

En trouwens, als hij iemand anders leuker vindt, moet je daar sowieso geen genoegen mee nemen (ook niet als hij single is), want dat doet je toch alleen maar pijn.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 18:20
Verwijderd
Leuke guy qua uiterlijk, denk ik zo!

Waarom weet je niet wat je moet doen? Hij wil jou niet, het enige wat je voor hem kunt zijn is zijn stiekeme vriendinnetje waar ie makkelijk aan zijn trekken mee komt. Of vind je dat genoeg?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 01:55
esha
esha is offline
Citaat:
Hoe kun je iemand nou een "leuke guy" vinden als hij jou gebruikt voor aandacht die hij niet van zijn vriendin krijgt en daarbij dus ook nog eens vreemd gaat?

Het zou mij ook niet lekker zitten en ik had hem verteld dat 'ie op moet zouten.

En trouwens, als hij iemand anders leuker vindt, moet je daar sowieso geen genoegen mee nemen (ook niet als hij single is), want dat doet je toch alleen maar pijn.

met leuke guy bedoel ik zij uiterlijk en dat hij aardig is.ik weet wel dat ik mezelf da alleen maar pijn doe, maar ik heb echt van hem gehouden ... en ik bedoel wat moet ik doen om hem te vergeten??
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 01:57
esha
esha is offline
Citaat:
Leuke guy qua uiterlijk, denk ik zo!

Waarom weet je niet wat je moet doen? Hij wil jou niet, het enige wat je voor hem kunt zijn is zijn stiekeme vriendinnetje waar ie makkelijk aan zijn trekken mee komt. Of vind je dat genoeg?

zoals ik al eerder zei ik hou niet van geheime relaties. maar ik weet niet hoe ik hem moet vergeten?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 04:23
Vowel
Vowel is offline
Hmm, nou, ik denk dat je je ten eerste moet realiseren dat hij helemaal niet leuk en aardig is. Hij wil jou gebruiken om een gat op te vullen wanneer zijn vriendin er niet is, maar hij vindt je niet leuk genoeg om "meer" te zijn (en hij heeft letterlijk gezegd dat hij zijn vriendin leuker vindt). Het gedrag dat hij vertoont is niet leuk en aardig. Hij gaat vreemd. Zelfs als jullie wel iets zouden krijgen ooit, zou je hem dan vertrouwen dat 'ie niet hetzelfde gaat doen bij jou?

Probeer gewoon minder (beter nog: niet) met hem om te gaan en je te richten op andere leuk dingen, vriendinnen, hobby's, wat er ook maar als afleiding kan dienen. Na een tijdje wordt het echt makkelijker.

Tenzij je hier echt mee door wilt gaan, natuurlijk, maar ik zie niet echt een toekomst waarin je gelukkig gaat worden met deze situatie..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten