Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2012, 09:22
deion
deion is offline
vandaag heb ik een gesprek met mijn ot leider gehad, omdat ze me willen laten blijven zitten in 4 havo met 0 minpunten door een O voor een handelingsdeel. ik heb hem er toen op gewezen dat het handelingsdeel uit 4 toetsen bestond maar we er dit jaar maar 3 kregen. het stond in het pta 4 toetsen. hij zei dit moet ik even uitzoeken maar ik weet dat het zo is. hij heeft me gezegd dat mn enige kans de directeur is. hoe kan ik de directeur overtuigen in de mail die ik moet sturen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2012, 15:52
Verwijderd
Kan je niet vragen om een extra opdracht waardoor het handelingsdeel alsnog voldoende kan worden afgesloten?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 16:20
Tink*
Tink* is offline
Ja, het lijkt me een beetje stom om iemand te laten zitten voor 1 handelingsdeel. Welk vak is het?
Oud 11-07-2012, 16:25
deion
deion is offline
Citaat:
Kan je niet vragen om een extra opdracht waardoor het handelingsdeel alsnog voldoende kan worden afgesloten?
Dat hebben leraren ook voorgesteld bij de vergadering maar er waren ook leraren die dat niet wilde.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 16:26
deion
deion is offline
Citaat:
Ja, het lijkt me een beetje stom om iemand te laten zitten voor 1 handelingsdeel. Welk vak is het?
het is een handelingsdeel voor het vak engels.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 17:47
deion
deion is offline
Heeft iemand nog tips met wat ik zou kunnen doen?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 19:10
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Lol, wat je zou kunnen doen?

Je ouders inschakelen of even vertellen dat ze niet zo bespottelijk moeten doen om een handelingsopdracht. Verder moet je meerdere leerlingen vragen of ze mee willen met jou om dit aan te kaarten. Vragen aan je mentor dat hij even in het cijferoverzicht van elke klasgenoot moet kijken zodat hij/zij kan zien dat jullie echt maar drie toetsen hadden.
Oud 11-07-2012, 19:20
deion
deion is offline
Citaat:
Lol, wat je zou kunnen doen?

Je ouders inschakelen of even vertellen dat ze niet zo bespottelijk moeten doen om een handelingsopdracht. Verder moet je meerdere leerlingen vragen of ze mee willen met jou om dit aan te kaarten. Vragen aan je mentor dat hij even in het cijferoverzicht van elke klasgenoot moet kijken zodat hij/zij kan zien dat jullie echt maar drie toetsen hadden.
ik heb het aangekaart en mn ot leider zou het uitzoeken. hij zei niet wat hij er verder mee ging doen. hij zei dat ik de directeur wel moest mailen en dat die mijn overgang kon bepalen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 22:32
flower1994fleur
flower1994fleur is offline
Bij ons op school is het de regel dat docenten niet meer dan het PTA op mogen geven maar wel degelijk minder.. Nou ja hoop voor je dat het goed komt!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 22:54
deion
deion is offline
Citaat:
Bij ons op school is het de regel dat docenten niet meer dan het PTA op mogen geven maar wel degelijk minder.. Nou ja hoop voor je dat het goed komt!
de ot leider wist zelf niet dat er minder toetsen waren gegeven. hij zei er zelf niks over dat er dan minder gegeven moesten worden. maar ik hoop dat mijn directeur me de kans geeft om toch naar 5 havo te gaan, want ik heb wel gewoon 0 onvoldoendes. En er waren docenten die me een opdracht in de vakantie wilden laten doen hoorde ik maar andere docenten niet. maar niet omdat ze niet denken dat ik de 5e niet red.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 00:48
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
de ot leider wist zelf niet dat er minder toetsen waren gegeven. hij zei er zelf niks over dat er dan minder gegeven moesten worden. maar ik hoop dat mijn directeur me de kans geeft om toch naar 5 havo te gaan, want ik heb wel gewoon 0 onvoldoendes. En er waren docenten die me een opdracht in de vakantie wilden laten doen hoorde ik maar andere docenten niet. maar niet omdat ze niet denken dat ik de 5e niet red.
Dit is echt belachelijk, maak hier snel werk van, want voor je 't weet doe je helemaal voor niets 4 HAVO opnieuw. Het kan wel zo zijn dat als je examendossiercijfers niet zo goed zijn en je voortgang (repetitiecijfers) wel goed en dat je daarom 0 onvoldoendes staat. Maar als je SE-cijfers (die meegaan naar 5 HAVO) goed zijn, moet je dit niet laten gebeuren.
Oud 13-07-2012, 10:01
deion
deion is offline
Citaat:
Dit is echt belachelijk, maak hier snel werk van, want voor je 't weet doe je helemaal voor niets 4 HAVO opnieuw. Het kan wel zo zijn dat als je examendossiercijfers niet zo goed zijn en je voortgang (repetitiecijfers) wel goed en dat je daarom 0 onvoldoendes staat. Maar als je SE-cijfers (die meegaan naar 5 HAVO) goed zijn, moet je dit niet laten gebeuren.
ik hoor vandaag over een oplossing en mn laagste cijfer van mijn examendossier is 2 keer een 6.4 en verder is alles hoger.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 10:43
deion
deion is offline
het is allemaal goedgekomen moet die week voor dat school begint een toets opnieuw halen en dan als ik voor die goed haal niet eens zo erg hoog ben ik over naar 5 havo. dat lukt wel gewoon leren en over
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 18:13
Verwijderd
Hee Nou even heel goed leren voor die toets, dan kun je naar je examenjaar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten