Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik heb het trouwens even nagezocht en ik vond dit:
Citaat:
Oftewel, je krijgt écht niet zomaar een uitkering. Als je het zou proberen zou je waarschijnlijk een schop onder je kont krijgen van de gemeente met de boodschap 'ga maar lekker je studie afmaken/weer opnieuw oppakken'. Wat ik ook wel zo eerlijk vind, want de bijstand is een vangnet voor mensen die simpelweg niet anders kunnen omdat er geen werk voor hen is, en niet voor mensen die niet zo'n zin hebben in hun studie en een beetje gesubsidieerd in bibliotheken willen rondsnuffelen. ![]()
|
Verwijderd
|
Als je meer dan 40u nodig hebt om aan de verplichtingen van je studie te voldoen, dan is deze eigenlijk te moeilijk voor je.
ik ga er eens vanuit dat je die 40 niet haalt.. Dan nog heb je minstens 40 uur aan vrije tijd. Die mag jij prima invullen met verdiepend werk. Hoe verder je komt, hoe meer je zelf mag kiezen. Maak het dus gewoon af en ga steeds verder richting lekker zelf alles kiezen. Want nu lekker zelf kiezen houdt in dat je in alle opziichten shit creeert. Totaal niet haalbaar en al heel snel niet meer leuk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het trouwens met Lusi eens. Naast je studie heb je als het goed is nog meer dan genoeg tijd om dingen te doen die je leuk vindt. Tenminste, ik neem aan dat het je allemaal gemakkelijk afgaat, aangezien je graag de diepte in wil en ingewikkelde wiskundige dingen wilt leren. Ik vind mijn studie ook maar weinig uitdagend, maar naast de 20u per week die ik daaraan kwijt ben, lees ik verdiepende boeken/artikelen en doe ik onderzoek. Het is ook niet alsof daar op de universiteit helemaal geen mogelijkheden toe zijn... En later heb je nog tijd genoeg om te doen wat je echt leuk vindt. Daarnaast geloof ik dat het niet helemaal de bedoeling is om maar een uitkering aan te vragen, omdat het schoolsysteem je niet bevalt. Met jou nog velen, even doorbijten dus. |
![]() |
|
|