Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien inderdaad dat ie zich schaamt tegenover anderen.
Misschien vindt ie het gek om slap naakt bij je te zijn. Misschien ziet ie er tegenop zich te wassen waar jij bij bent. Misschien denkt ie dat jij seks verwacht en vindt ie dat eng (gevaarlijk) of is ie bang dat ie erin faalt (optillen bijv.). Misschien fapt ie onder de douche standaard en vindt ie het niet prettig van dat patroon af te wijken. Maar dat hijzelf jou naar zijn vrienden stuurt is stom en dat zij dan niet eens het antwoord weten, is raar. Maar je moet hoe dan ook terug naar je vriend om het erover te hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind dat je vriend ontzettend kinderachtig doet, omdat a) je gewoon over dit soort dingen moet kunnen praten in een relatie en b) hij verdomme niet in groep 3 zit en je dus niet hoeft door te sturen naar zijn vrienden.
Vertel hem maar dat 'ie niet zo zielig moet doen en een paar ballen moet kweken. |
![]() |
|
![]() |
Ho is, niet zo bot allemaal, jullie weten niet of er verder nog iets schuilt, mijn vriendin wil om bepaalde redenen ook niet samen douchen, ze is door haar verleden erg onzeker over haar lichaam omdat ze vaak gepest was om haar uiterlijk en is daardoor ook bang om haarzelf eraan over te geven zeg maar, nu is dit natuurlijk niet het enigste want er zijn meerdere redenen maar die hoeven niet iedereen te weten
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Even aan TS: Nu je denkt te weten wat het probleem is (door zijn vrienden), is de beste optie om er even over te praten met hem, dat je het bijvoorbeeld niet erg vind als hij opgewonden zou worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hij heeft het over "oorzaken", hij kan bedoelen "gevolgen".
Misschien denkt hij dat je er zwanger van wordt. Ik ken iemand die op z'n 23e nog dacht dat een vrouw zwanger zou kunnen worden als hij ernaast sliep, met een laken ertussen ! Het zou niet verklaren waarom hij wèl met je in bad is gegaan maar misschien had hij er toen nog niet over nagedacht. (trouwens, in bad is in dat opzicht nog veel gevaarlijker dan onder de douche) Als meneer het niet zelf wil vertellen en je het "maar aan vrienden moet vragen" zou ik 'm vertellen dat je het iedere vriend hebt gevraagd, ook al z'n klasgenoten en verder iedereen waarvan hij NIET zou willen (noem een paar namen die gevoelig liggen), maar niemand een antwoord kon geven die logisch was. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Seksualiteit |
jezelf bloot geven lso | 52 | 07-01-2004 20:58 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Seksualiteit |
jouw droomavond blondiejzz | 46 | 04-05-2003 19:36 | |
Liefde & Relatie |
Blijft ze bij me om me niet te kwetsen? AnoniemIemand | 20 | 21-10-2002 16:59 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |