Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2012, 18:03
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Een paar dagen geleden lagen mijn vriend en ik samen op zijn bed, wat te chillen, rustig te praten. Het was er snikheet, en door dat warme weer werden we ongelooflijk tam en hadden we geen zin om grootse activiteiten te doen.
Op een bepaald moment kwam het idee in mijn hoofd om samen te douchen, daar had ik veel zin in.

Maar toen ik het voorstelde, klapte hij opeens dicht.
Hij begon nerveus aan zijn haar te frunniken, wat hij altijd doet als hij niet goed weet hoe hij met een situatie moet omgaan.
Na lang rond de pot te draaien, zei hij eerlijk dat hij het douchen niet zag zitten.
Natuurlijk vroeg ik waarom hij dit niet wilde, maar daar gaf hij geen duidelijk antwoord op.
Normaal vertelt hij me alles, we kunnen over alles goed praten, maar ik merkte dat hij geen zin had om een uitbundig gesprek van dit onderwerp te maken.
Hij zei, wat relatief kinderachtig is van een 18-jarige jongeman, dat ik het maar aan een vriend moest vragen wat de eventuele oorzaken zouden kunnen zijn.
Ik heb hem gevraagd of het iets te maken zou hebben met het feit dat hij zich misschien schaamde voor zijn lichaam, of één van zijn lichaamsdelen, maar dat was niet zo, zei hij.
Het laatste wat ik erover te horen kreeg, was dat zijn vrienden, die een vriendin hebben, om "deze" reden ook niet zouden willen douchen met hun vriendin.

Daarna heb ik met mijn een paar vrienden erover gepraat, en de mogelijke oorzaken waren dat hij misschien bang zou zijn om opgewonden te geraken, of dat het toch stiekem de schaamte-reden was, maar de meesten wisten het niet.
We hebben samen wel al een bad genomen, en dat was erg fijn.

Met mijn ex douchte ik regelmatig, en daar maakte mijn ex geen probleem van. Meestal kreeg hij ook een stijve, maar dat kon ons weinig schelen, ik vond het zelfs leuk.

Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2012, 18:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het maar gek. Het lijkt me vreemd als een jongen zich schaamt omdat hij een erectie krijgt wanneer hij doucht met z'n vriendin, tenzij hij 14 zou zijn ofzo. Lijkt me genanter als hij totaal geen stijve krijgt. Mijn ex wilde niet met me douchen omdat hij de vloer van onze badkamer naar vindt (de tegels hebben idd geen prettige structuur om op te lopen, maar het was ook een vreemd figuur). Ik zou als ik jou was gewoon proberen het los te peuteren, beloven dat je het niet stom zal vinden en hem niet uit gaat lachen. Hij moet niet zo kinderachtig doen, vind ik.
Oud 30-05-2012, 18:13
Verwijderd
Ik denk dat je een kinderachtige vriend hebt en dat je het eruit moet trekken waarom lastig doet om niets, en het dan ook niet wil verklaren.

Maar geen idee. Ik vind douchen met bitches prima. Zolang ze maar niet de hele straal de hele tijd opeisen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 18:19
Verwijderd
Zijn reactie duidt op een algemene reden die niet alleen voor hem geldt... Ik kan me eigenlijk niet bedenken wat. Vraag het anders aan een vriend van hem? Aangezien zij er volgens hem hetzelfde over denken
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 18:43
Verwijderd
Ik vind dat hij kinderachtig bezig is. Al helemaal als jullie wel al samen naakt zijn geweest, in bad hebben gezeten, seks hebben. Hij moet zich niet aanstellen en óf vertellen wat er aan de hand is, óf gewoon met je douchen. Aan vrienden van hem vragen wat er aan de hand is, is ongeveer hetzelfde als aan je beste vriendin vragen of zij aan hem wil vragen of hij verkering met jou wil.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 19:27
Verwijderd
Vreemd hoor, klinkt alsof hij zich toch ergens voor schaamt, misschien toch bang dat hij opgewonden raakt en denkt dat dat niet 'mag' ofzo? Ik snap het ook niet Ik zou 'm nog een keer zeggen dat je gewoon wil weten wat het probleem was, omdat jij het écht niet begrijpt.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 19:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het vooral vreemd dat hij het jou blijkbaar niet wil vertellen maar dat hij het er wel met z'n vrienden over heeft omdat die je wel kunnen vertellen waarom hij het niet wil. Zou het op een rustig tijdstip (zonder dat die druk er is dat je het nu met hem wil) nog eens vragen.
Oud 30-05-2012, 20:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Maar geen idee. Ik vind douchen met bitches prima. Zolang ze maar niet de hele straal de hele tijd opeisen.
paradox!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 20:13
Em.
Em. is offline
Het enige wat ik dan kan verzinnen (en naast 'opgewonden worden' wat me niet zo'n probleem lijkt) is dat hij z'n geslachtsdeel en/of bilspleet niet wilt wassen in jouw bijzijn?

Laatst gewijzigd op 30-05-2012 om 20:20. Reden: onnodig citaat, eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 20:14
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Het is soms best koud. Maar hij moet het op minst proberen.
Oud 30-05-2012, 20:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik kan eigenlijk geen goede reden bedenken waarom hij dat niet zou willen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 20:23
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Is hij niet gewoon onzeker over de grootte van zijn penis? Als er een onzekerheid is waar veel jongens mee te maken hebben dan is het dat wel. In een bad kan je zoiets toch wat makkelijker verschuilen. Of hebben jullie wel gewoon seks enzo?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 21:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat me een best belangrijke vraag lijkt in deze kwestie - zijn jullie sowieso weleens samen naakt geweest? En was dat dan ook met het licht aan enzo?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Wat me een best belangrijke vraag lijkt in deze kwestie - zijn jullie sowieso weleens samen naakt geweest? En was dat dan ook met het licht aan enzo?
Ze zijn samen in bad geweest. Al kan dat ook met badkleding...

Ik snap het ook niet. Best kinderachtig eigenlijk. Ik zou op een rustig moment vragen waar hij nou echt mee zit. Jullie moeten toch gewoon eerlijk en open zijn tegen elkaar?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 11:16
tuttebel
tuttebel is offline
wonen jullie samen of nog bij ouders? misschien is hij bang dat er mensen thuiskomen en zien of horen dat jullie samen in de badkamer zijn?
Oud 31-05-2012, 11:45
Verwijderd
Misschien inderdaad dat ie zich schaamt tegenover anderen.
Misschien vindt ie het gek om slap naakt bij je te zijn.
Misschien ziet ie er tegenop zich te wassen waar jij bij bent.
Misschien denkt ie dat jij seks verwacht en vindt ie dat eng (gevaarlijk) of is ie bang dat ie erin faalt (optillen bijv.).
Misschien fapt ie onder de douche standaard en vindt ie het niet prettig van dat patroon af te wijken.

Maar dat hijzelf jou naar zijn vrienden stuurt is stom en dat zij dan niet eens het antwoord weten, is raar. Maar je moet hoe dan ook terug naar je vriend om het erover te hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 12:27
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Misschien inderdaad dat ie zich schaamt tegenover anderen.
Misschien vindt ie het gek om slap naakt bij je te zijn.
Misschien ziet ie er tegenop zich te wassen waar jij bij bent.
Misschien denkt ie dat jij seks verwacht en vindt ie dat eng (gevaarlijk) of is ie bang dat ie erin faalt (optillen bijv.).
Misschien fapt ie onder de douche standaard en vindt ie het niet prettig van dat patroon af te wijken.

Maar dat hijzelf jou naar zijn vrienden stuurt is stom en dat zij dan niet eens het antwoord weten, is raar. Maar je moet hoe dan ook terug naar je vriend om het erover te hebben.
je kan idd wel 100 redenen bedenken, maar vraag hem gewoon een duidelijk antwoord, en idd niet dat rare gedoe met vraag me vrienden maar etc
Oud 31-05-2012, 12:55
Vowel
Vowel is offline
Ik vind dat je vriend ontzettend kinderachtig doet, omdat a) je gewoon over dit soort dingen moet kunnen praten in een relatie en b) hij verdomme niet in groep 3 zit en je dus niet hoeft door te sturen naar zijn vrienden.

Vertel hem maar dat 'ie niet zo zielig moet doen en een paar ballen moet kweken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:32
Frikandel123
Frikandel123 is offline
Ho is, niet zo bot allemaal, jullie weten niet of er verder nog iets schuilt, mijn vriendin wil om bepaalde redenen ook niet samen douchen, ze is door haar verleden erg onzeker over haar lichaam omdat ze vaak gepest was om haar uiterlijk en is daardoor ook bang om haarzelf eraan over te geven zeg maar, nu is dit natuurlijk niet het enigste want er zijn meerdere redenen maar die hoeven niet iedereen te weten
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:34
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Ho is, niet zo bot allemaal, jullie weten niet of er verder nog iets schuilt, mijn vriendin wil om bepaalde redenen ook niet samen douchen, ze is door haar verleden erg onzeker over haar lichaam omdat ze vaak gepest was om haar uiterlijk en is daardoor ook bang om haarzelf eraan over te geven zeg maar, nu is dit natuurlijk niet het enigste want er zijn meerdere redenen maar die hoeven niet iedereen te weten
Klopt wel, alleen het aparte is dat hij wel met haar in bad wilde. Hoewel dat kan komen doordat hij zich dan wat meer kan verschuilen achter het schuim, kan ik me dan voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Maar jouw vriendin is wel volwassen genoeg om zelf met jou te bespreken waarom dat ze zo onzeker is en dingen niet durft. Haar vriend niet, die heeft het er wel met vrienden over maar niet met z'n vriendin, terwijl dat imo juist andersom zou moeten zijn. Als je een volwassen relatie hebt, bespreek je de dingen waar je mee Zit met je partner, ongeacht hoe moeilijk of gênant ook.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:06
Frikandel123
Frikandel123 is offline
Citaat:
Klopt wel, alleen het aparte is dat hij wel met haar in bad wilde. Hoewel dat kan komen doordat hij zich dan wat meer kan verschuilen achter het schuim, kan ik me dan voorstellen.
Dat is inderdaad wel vreemd, aangezien dat net zo opwindend voor hem zou kunnen zijn.
Even aan TS: Nu je denkt te weten wat het probleem is (door zijn vrienden), is de beste optie om er even over te praten met hem, dat je het bijvoorbeeld niet erg vind als hij opgewonden zou worden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:11
Frikandel123
Frikandel123 is offline
Citaat:
Maar jouw vriendin is wel volwassen genoeg om zelf met jou te bespreken waarom dat ze zo onzeker is en dingen niet durft. Haar vriend niet, die heeft het er wel met vrienden over maar niet met z'n vriendin, terwijl dat imo juist andersom zou moeten zijn. Als je een volwassen relatie hebt, bespreek je de dingen waar je mee Zit met je partner, ongeacht hoe moeilijk of gênant ook.
Dat vind ik ook zo, maar door de schaamte vond hij het misschien moeilijk om over te beginnen. Maar nu de TS weet waar het mee te maken zou kunnen hebben zou zij erover kunnen beginnen met hem, misschien vind hij het op die manier wel makkelijker en kan hij er zo opener over zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 16:45
JurassicPWN
JurassicPWN is offline
Watervrees.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Het enige wat ik dan kan verzinnen (en naast 'opgewonden worden' wat me niet zo'n probleem lijkt) is dat hij z'n geslachtsdeel en/of bilspleet niet wilt wassen in jouw bijzijn?
Dit is inderdaad de enige reden die ik nog wel zou kunnen begrijpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2012, 00:20
eavdn
eavdn is offline
misschien heeft die een kleintje?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 00:20
eavdn
eavdn is offline
of misschien wordt zn haar heel lelijk als het nat is
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 09:04
hookee
hookee is offline
Hij heeft het over "oorzaken", hij kan bedoelen "gevolgen".
Misschien denkt hij dat je er zwanger van wordt. Ik ken iemand die op z'n 23e nog dacht dat een vrouw zwanger zou kunnen worden als hij ernaast sliep, met een laken ertussen !
Het zou niet verklaren waarom hij wèl met je in bad is gegaan maar misschien had hij er toen nog niet over nagedacht. (trouwens, in bad is in dat opzicht nog veel gevaarlijker dan onder de douche)

Als meneer het niet zelf wil vertellen en je het "maar aan vrienden moet vragen" zou ik 'm vertellen dat je het iedere vriend hebt gevraagd, ook al z'n klasgenoten en verder iedereen waarvan hij NIET zou willen (noem een paar namen die gevoelig liggen), maar niemand een antwoord kon geven die logisch was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten