Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2012, 12:23
Captain Coconut
Captain Coconut is offline
Hello everyone!

Ik doe de opleiding visagie en dat gaat hartstkke goed, in de tussentijd bouw ik een portfolio op door mee te doen aan fotoshoots (van fotografie studenten).

Dus, als jij fotografie studeert en je zoekt nog een visagist voor je fotoshoot contact me!

Oja, ik ben GRATIS! (Aangezien ik het ook voor mijn eigen portfolio doe). In ruil natuurlijk wel graag een aantal foto's waarop de make-up goed te zien is :-).

Ik ben hier net nieuw dus ik moet nog even ontdekken hoe ik hier foto's plaats.

Groetjes!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSCN3081.jpg (392.4 KB, 24x gelezen)
Bestandstype: jpg DSCN3082.jpg (442.8 KB, 19x gelezen)
Bestandstype: jpg DSCN3103.jpg (261.3 KB, 19x gelezen)
Advertentie
Oud 08-01-2012, 09:31
Dasherman
Dasherman is offline
Welkom!
Oud 24-06-2012, 11:08
dinaaax
dinaaax is offline
Citaat:
Hello everyone!

Ik doe de opleiding visagie en dat gaat hartstkke goed, in de tussentijd bouw ik een portfolio op door mee te doen aan fotoshoots (van fotografie studenten).

Dus, als jij fotografie studeert en je zoekt nog een visagist voor je fotoshoot contact me!

Oja, ik ben GRATIS! (Aangezien ik het ook voor mijn eigen portfolio doe). In ruil natuurlijk wel graag een aantal foto's waarop de make-up goed te zien is :-).

Ik ben hier net nieuw dus ik moet nog even ontdekken hoe ik hier foto's plaats.

Groetjes!
Hooi,
oke ik heb jou hulp echt heel hard nodig!

Ik maak samen met een vriendin zelf kleding. We hebben in october een modeshow gedaan en daarbij hebben we een fotoshoot gewonnen. Die fotoshoot vind zondag plaats maar we zoeken nog een visagiste. Zou jij ons kunnen helpen? Het zijn ongeveer 10 a 12 meiden, het zou heel leuk zijn als ze ook opgemaakt kunnen worden!

grooetjes
Oud 24-06-2012, 11:21
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hooi,
oke ik heb jou hulp echt heel hard nodig!

Ik maak samen met een vriendin zelf kleding. We hebben in october een modeshow gedaan en daarbij hebben we een fotoshoot gewonnen. Die fotoshoot vind zondag plaats maar we zoeken nog een visagiste. Zou jij ons kunnen helpen? Het zijn ongeveer 10 a 12 meiden, het zou heel leuk zijn als ze ook opgemaakt kunnen worden!

grooetjes
Je kunt haar beter een privébericht sturen: http://forum.scholieren.com/private....newpm&u=125967

Verder verplaats ik dit even naar Vraag & Aanbod, want daar past het beter.
Oud 24-06-2012, 14:09
Vowel
Vowel is offline
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de kwaliteit van de make-up op die foto's helemaal niet zo geweldig is..
Oud 24-06-2012, 16:06
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de kwaliteit van de make-up op die foto's helemaal niet zo geweldig is..
Ik vroeg me meer af of het om een man of een vrouw ging

Regels voor berichten