Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2012, 15:05
Carn
Carn is offline
Wie heeft er berichten geplaatst?
Chick Rock 55
Etmakas 47
fizzle-fluffy 33
.sann 30
Little Phoebe 27
Miekje* 26
Carn 23
Chicka Little 23
Turk February 21
Lusi 20
Martiño 20
Apate 19
Quintiano 17
Absinthe 16
Zeppelin 14
Vowel 13
Noedelhap 12
Quis 3.0 11
Trimm Trabb 10
Paranoide 9
Panopticon 9
Stefenootje 7
Uomi 6
Klaverhap 5
Nemo 4
Lorelei 4
Sarah 4
florisbaas 3
Schrödinger 3
Luwte 2
Snebbeltje 2
Katertje 2
Uice 1
freezer 1
Commendatore 1
Cherry Springs 1

Oud 26-06-2012, 15:08
Carn
Carn is offline
waarom kan ik niet gewoon een table plakken JON
Oud 26-06-2012, 15:17
Martiño
Martiño is offline
Ja, tabellen en het forum zijn kut op N&A loop ik er ook altijd mee te klooien en het gaat nooit zoals ik wil
Oud 26-06-2012, 15:18
Martiño
Martiño is offline
En nu staat de -emoticon ook al weer op de volgende regel, EN DAT HAAT IK!!
Oud 26-06-2012, 15:18
Martiño
Martiño is offline
*hysterisch jankt*
Oud 26-06-2012, 15:19
Verwijderd
Awesome picdump
Oud 26-06-2012, 15:29
Carn
Carn is offline
Ja, enkele pareltjes onschuldig kinderleed
Oud 26-06-2012, 15:47
Vowel
Vowel is offline
Dat kind dat die kat slaat. Wtf. Die zou je toch een knal verkopen?

Die kat heeft al wraak, maar eh, mijn handjes zouden jeuken.
Oud 26-06-2012, 16:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe kan het toch dat altijd als ik het teringdruk heb met studie ik de meeste posts maak in wsz
Oud 26-06-2012, 16:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb mijn rijbewijs opgehaald <3
Oud 26-06-2012, 16:24
Verwijderd
Ik hou mijn excelbestand superbraaf bij. Zo weet ik nu dat ik in een week tijd 62,93 aan boodschappen heb uitgegeven, meer dan ik dacht. Verder heb ik 27 euro uitgegeven aan sigaretten, ook best veel. Ik heb maar 5,30 uitgegeven aan 'overig' waaronder panty's en het rode kruis en mijn vaste lasten maar liefst 614,66 per maand bedragen, inclusief uitvaartverzekering, maar die betaal ik per kwartaal, dus eigenlijk is het 14 euro minder.

Nuttig he?
Oud 26-06-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Dat kind dat die kat slaat. Wtf. Die zou je toch een knal verkopen?

Die kat heeft al wraak, maar eh, mijn handjes zouden jeuken.
Dat kind is gewoon te klein om te weten hoe hij moet aaien. Die moet je niet per se een klap verkopen (behalve als je de kat in kwestie bent), je moet 'm gewoon niet met de kat laten spelen.
Oud 26-06-2012, 16:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik hou mijn excelbestand superbraaf bij. Zo weet ik nu dat ik in een week tijd 62,93 aan boodschappen heb uitgegeven, meer dan ik dacht. Verder heb ik 27 euro uitgegeven aan sigaretten, ook best veel. Ik heb maar 5,30 uitgegeven aan 'overig' waaronder panty's en het rode kruis en mijn vaste lasten maar liefst 614,66 per maand bedragen, inclusief uitvaartverzekering, maar die betaal ik per kwartaal, dus eigenlijk is het 14 euro minder.

Nuttig he?
. Ik moet die Tim-shizzle van ING eens goed instellen, die doet precies dat maar dan automatisch
Oud 26-06-2012, 16:33
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik heb mijn rijbewijs opgehaald <3
Gefeliciteerd!
Oud 26-06-2012, 16:33
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat kind is gewoon te klein om te weten hoe hij moet aaien. Die moet je niet per se een klap verkopen (behalve als je de kat in kwestie bent), je moet 'm gewoon niet met de kat laten spelen.
Ik sla sowieso geen kinderen , maar dat kind haalt echt uit. Het lijkt er in de verste verte niet op dat hij dat beest alleen maar wilde aaien.
Oud 26-06-2012, 16:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Nuttig he?
Het nibud is trots op je.

Overigens heb ik zelf mijn uitgaven nooit bijgehouden.
Oud 26-06-2012, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik sla sowieso geen kinderen , maar dat kind haalt echt uit. Het lijkt er in de verste verte niet op dat hij dat beest alleen maar wilde aaien.
moh, ik vind het er gewoon uitzien als een ongecontroleerde maai met een armpje.
Oud 26-06-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Het nibud is trots op je.

Overigens heb ik zelf mijn uitgaven nooit bijgehouden.
Ik toen ik net ging studeren, maar ik heb nu 3x zoveel geld als toen en het gaat nog steeds redelijk op, dus ik wil weer even kijken waar ik het laat
Oud 26-06-2012, 16:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik toen ik net ging studeren, maar ik heb nu 3x zoveel geld als toen en het gaat nog steeds redelijk op, dus ik wil weer even kijken waar ik het laat
Ja, frappant is dat. Maar, heb je ING?
Oud 26-06-2012, 16:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Bij mij gaat het vooral op aan huur.
Oud 26-06-2012, 16:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb een tijdje mijn uitgaven bijgehouden, maar dat heeft weinig nut als je niet je uitgaven ook echt mindert Dus ben ik er weer mee gestopt. Maar het was wel interessant om te zien, dat uitgavenpatroon.
Oud 26-06-2012, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, frappant is dat. Maar, heb je ING?
Nee rabo.

Bovendien is ING's ding vast niet roze en hebben sigarettentabellen vast geen lelijke vieze kleuren om roken te ontmoedigen en geen smiley's voor leuke dingen enzo!

ik ben erg tevreden met mijn excelsheet
Oud 26-06-2012, 16:54
Carn
Carn is offline
Hehe, ja roken hakt er wel in; kan je prima van op vakantie als je dat geld apart zou zetten.
Oud 26-06-2012, 17:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik had ook een keer een Excel-tabelding gemaakt voor mijn royalty-inkomsten bij diverse agency's, dan vulde ik ergens een bedrag in in een kolom, en dan werd het agentschap-totaalbedrag aangepast, het percentage tov overige agentschappen EN het jaarlijkse totaalbedrag. En ook met verschillende kleurtjes, dus superoverzichtelijk en chill. En roze *autist*
Oud 26-06-2012, 17:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Och, kinderen van die leeftijd hebben nauwelijks een idee dat ze andere mensen pijn kunnen doen, laat staan andere dieren. Hij wil gewoon spelen. Maar wel fout dat de camerapersoon hem gewoon blijft filmen terwijl ie dat doet.
Oud 26-06-2012, 17:16
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Och, kinderen van die leeftijd hebben nauwelijks een idee dat ze andere mensen pijn kunnen doen, laat staan andere dieren. Hij wil gewoon spelen. Maar wel fout dat de camerapersoon hem gewoon blijft filmen terwijl ie dat doet.
Maar het ziet er zo agressief uit! Hij haalt echt uit vanachter zijn hoofd! Alsof 'ie er per se ontzettend veel kracht achter wil zetten of zo. Zoals je in films ook wel ziet wanneer een kerel een vrouw een klap geeft met vlakke hand, tegen haar wang?

Misschien ziet het er erger uit dan het is, maar als dit mijn kind was geweest had ik 'm toch even uitgelegd (of duidelijk gemaakt op een manier die het kind wel begrijpt ) dat dit niet de bedoeling is, in plaats van door te filmen.
Oud 26-06-2012, 17:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi!
Ik ging maar weer eens de post ophalen in mijn vaders huis, voetveeg dat ik ben, liggen er allemaal aanmaningen. Maar die had hij blijkbaar toch ook al digitaal gehad en wel betaald. Dus voor niks in de stress. Maar.. waarom haal ik zijn post op, als hij die digitaal krijgt?
Oud 26-06-2012, 17:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoi!
Ik ging maar weer eens de post ophalen in mijn vaders huis, voetveeg dat ik ben, liggen er allemaal aanmaningen. Maar die had hij blijkbaar toch ook al digitaal gehad en wel betaald. Dus voor niks in de stress. Maar.. waarom haal ik zijn post op, als hij die digitaal krijgt?
Omdat je een voetveeg bent?
Oud 26-06-2012, 17:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, ik doe veel meer voor mijn vader zonder dat het echt nodig is of ik er plezier uithaal of hij er dankbaar voor is, dan nodig.
Oud 26-06-2012, 17:28
Martiño
Martiño is offline
Hoe zit dat nu met je vader, fizzle? Woont hij nu in het buitenland? Staat zijn huis dan leeg??
Oud 26-06-2012, 17:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij woont in Boston, zijn huizen zijn verhuurd. Dat in Bussum helemaal, dat in Utrecht is opgedeeld in kamers. En ik mag de honneurs waarnemen.
Oud 26-06-2012, 17:30
Martiño
Martiño is offline
Oh, dus je bent een soort huisbazin. Krijg je ook betaald?
Oud 26-06-2012, 17:31
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar het ziet er zo agressief uit! Hij haalt echt uit vanachter zijn hoofd! Alsof 'ie er per se ontzettend veel kracht achter wil zetten of zo. Zoals je in films ook wel ziet wanneer een kerel een vrouw een klap geeft met vlakke hand, tegen haar wang?

Misschien ziet het er erger uit dan het is, maar als dit mijn kind was geweest had ik 'm toch even uitgelegd (of duidelijk gemaakt op een manier die het kind wel begrijpt ) dat dit niet de bedoeling is, in plaats van door te filmen.
Ja, dat zeker.

Met kinderen en huisdieren moet je sowieso je oog erop houden. Mijn nichtje deed ook weleens kut tegen de kat, maar die hebben wel een redelijke verstandshouding opgebouwd: als ze de kat een beetje te hard aait, prikt de kat haar met één nagel. Dan zegt ze au en gaat ze zeuren bij haar moeder, en dan zegt haar moeder 'eigen schuld.' Als het zo loopt kan er weinig mis gaan. Maar volgens mij hebben deze ouders het niet helemaal begrepen.
Oud 26-06-2012, 17:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, dus je bent een soort huisbazin. Krijg je ook betaald?
Nee, was het maar zo'n feest Dat bedoel ik dus. Ik mocht er ook specifiek NIET in wonen, tenzij ik hun hypotheek voor hun aflos. Maar dat was volgensmij vooral het idee van zijn vrouw. Naja.
Oud 26-06-2012, 17:36
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, dat zeker.

Met kinderen en huisdieren moet je sowieso je oog erop houden. Mijn nichtje deed ook weleens kut tegen de kat, maar die hebben wel een redelijke verstandshouding opgebouwd: als ze de kat een beetje te hard aait, prikt de kat haar met één nagel. Dan zegt ze au en gaat ze zeuren bij haar moeder, en dan zegt haar moeder 'eigen schuld.' Als het zo loopt kan er weinig mis gaan. Maar volgens mij hebben deze ouders het niet helemaal begrepen.
Ja, zo is het ook maar net. Eigen schuld. Al vind ik dat er wel een verschil zit tussen het beest "te hard aaien" en het beest slaan.

Mijn broertje had dat vroeger trouwens met onze parkieten. Die waren heel tam en kwamen op je hand zitten. Toen pakte hij er eentje té hard vast en mijn moeder heeft hem toen een heel zielig verhaal verteld over hoeveel pijn het doet en hoe verdrietig die parkiet was, en mijn broertje durfde hem toen bijna niet meer aan te raken uit angst om het beest pijn te doen.

Maar daarna is 'ie wel altijd lief geweest tegen dieren.

Ik heb trouwens het idee dat dit kind niet zo snel meer die kat zal slaan.
Oud 26-06-2012, 17:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, dat zeker.

Inderdaad, tot een jaar of 6 moet je kinderen en huisdieren eigenlijk ook niet zonder toezicht in elkaars buurt laten komen. Toen ik 4 was trok ik ook eens aan de staart van de kat, toen gaf ze me ook een flinke krab op mn hand, had ik verdiend ook.

Overigens hielp de corrigerende krab wel, heb het nooit meer gedaan.
Oud 26-06-2012, 17:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, was het maar zo'n feest Dat bedoel ik dus. Ik mocht er ook specifiek NIET in wonen, tenzij ik hun hypotheek voor hun aflos. Maar dat was volgensmij vooral het idee van zijn vrouw. Naja.
Ja, dat verhaal kan ik me wel herinneren
Oud 26-06-2012, 17:52
Verwijderd
Oei Sanne, dat Song Pop is wel een goede app zeg
Oud 26-06-2012, 17:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Inderdaad, tot een jaar of 6 moet je kinderen en huisdieren eigenlijk ook niet zonder toezicht in elkaars buurt laten komen.
Nee hoor, gaat prima! Mits je het overleefd .
Oud 26-06-2012, 17:56
Martiño
Martiño is offline
Nouja, in het gunstigste geval ben je gelijk van die irritante kutkinderen af
Oud 26-06-2012, 17:56
Carn
Carn is offline
En/of je houdt er wat noeste battlescars aan over
Oud 26-06-2012, 18:02
Martiño
Martiño is offline
Oud 26-06-2012, 18:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, dat verhaal kan ik me wel herinneren
Nooit meer goedgekomen dus.
Behalve dat mijn vader me tegenwoordig complimenten geeft
Oud 26-06-2012, 18:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Fans van Beyoncé zijn niet te spreken over de vermeende vriendschap van de zangeres met Kim Kardashian. De twee werden afgelopen weekeinde gespot bij een optreden van hun geliefden, rappers Jay-Z en Kanye West, in Birmingham.

"Kim Kardashian is het niet het type vriendin dat fans van Beyoncé voor ogen hebben", zegt een ingewijde tegen de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online. "Beyoncé straalt klasse en finesse uit, terwijl Kim beroemd is vanwege een sekstape en een mislukt huwelijk."

De zangeres en realityster komen elkaar tegenwoordig regelmatig tegen omdat hun liefjes bevriend zijn en samen muziek maken. "Als Kim Kardashian je rolmodel is, kan ik je niet serieus nemen", twitterde een Beyoncé-fan. "Beyoncé is een beter voorbeeld. Zij respecteert zichzelf."

Oud 26-06-2012, 18:23
Martiño
Martiño is offline
Ik vraag me af wat er zo boeiend is aan Kim Kardashian, behalve dat ze beroemd is om niets.
Oud 26-06-2012, 18:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Inderdaad, tot een jaar of 6 moet je kinderen en huisdieren eigenlijk ook niet zonder toezicht in elkaars buurt laten komen.
Eigenlijk tot een jaar of twaalf . Vooral wat honden en katten betreft.

Ik ga me maar weer bezighouden met bloeddingen. Het gaat over bloedbuizen deze keer, dus hopelijk ben ik daar snel mee klaar .
Oud 26-06-2012, 18:27
Verwijderd
Noedelhap; de Albert Verlinde van WSZ

Citaat:
'Allo 'Allo!

Ik vind dat wel vermakelijk.
Citaat:
Of Dad's army. Ik kan daar niet echt lang naar kijken, en dat terwijl ik bijna alles kan tolereren als men er met een Brits accent in praat.
Yeah, Dad's Army. Da's toch allemaal vre-su-luk, jongons

Laatst gewijzigd op 26-06-2012 om 18:43.
Oud 26-06-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zeker.

prikken met één nagel <3
Oud 26-06-2012, 18:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eigenlijk tot een jaar of twaalf . Vooral wat honden en katten betreft.
Ach nee joh. Mijn broertje en ik zijn echt al veel eerder alleen gelaten met de honden, geen enkel probleem.
Oud 26-06-2012, 18:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
prikken met één nagel <3
Jij hebt toch ook katten? Hoe gaat dat met je kinders?

Regels voor berichten