Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou mijn excelbestand superbraaf bij. Zo weet ik nu dat ik in een week tijd 62,93 aan boodschappen heb uitgegeven, meer dan ik dacht. Verder heb ik 27 euro uitgegeven aan sigaretten, ook best veel. Ik heb maar 5,30 uitgegeven aan 'overig' waaronder panty's en het rode kruis en mijn vaste lasten maar liefst 614,66 per maand bedragen, inclusief uitvaartverzekering, maar die betaal ik per kwartaal, dus eigenlijk is het 14 euro minder.
Nuttig he? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens heb ik zelf mijn uitgaven nooit bijgehouden. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik had ook een keer een Excel-tabelding gemaakt voor mijn royalty-inkomsten bij diverse agency's, dan vulde ik ergens een bedrag in in een kolom, en dan werd het agentschap-totaalbedrag aangepast, het percentage tov overige agentschappen EN het jaarlijkse totaalbedrag. En ook met verschillende kleurtjes, dus superoverzichtelijk en chill. En roze
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien ziet het er erger uit dan het is, maar als dit mijn kind was geweest had ik 'm toch even uitgelegd (of duidelijk gemaakt op een manier die het kind wel begrijpt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Met kinderen en huisdieren moet je sowieso je oog erop houden. Mijn nichtje deed ook weleens kut tegen de kat, maar die hebben wel een redelijke verstandshouding opgebouwd: als ze de kat een beetje te hard aait, prikt de kat haar met één nagel. Dan zegt ze au en gaat ze zeuren bij haar moeder, en dan zegt haar moeder 'eigen schuld.' Als het zo loopt kan er weinig mis gaan. Maar volgens mij hebben deze ouders het niet helemaal begrepen.
||
Citaat:
![]() Mijn broertje had dat vroeger trouwens met onze parkieten. Die waren heel tam en kwamen op je hand zitten. Toen pakte hij er eentje té hard vast en mijn moeder heeft hem toen een heel zielig verhaal verteld over hoeveel pijn het doet en hoe verdrietig die parkiet was, en mijn broertje durfde hem toen bijna niet meer aan te raken uit angst om het beest pijn te doen. ![]() Maar daarna is 'ie wel altijd lief geweest tegen dieren. ![]() Ik heb trouwens het idee dat dit kind niet zo snel meer die kat zal slaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens hielp de corrigerende krab wel, heb het nooit meer gedaan.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Fans van Beyoncé zijn niet te spreken over de vermeende vriendschap van de zangeres met Kim Kardashian. De twee werden afgelopen weekeinde gespot bij een optreden van hun geliefden, rappers Jay-Z en Kanye West, in Birmingham.
"Kim Kardashian is het niet het type vriendin dat fans van Beyoncé voor ogen hebben", zegt een ingewijde tegen de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online. "Beyoncé straalt klasse en finesse uit, terwijl Kim beroemd is vanwege een sekstape en een mislukt huwelijk." De zangeres en realityster komen elkaar tegenwoordig regelmatig tegen omdat hun liefjes bevriend zijn en samen muziek maken. "Als Kim Kardashian je rolmodel is, kan ik je niet serieus nemen", twitterde een Beyoncé-fan. "Beyoncé is een beter voorbeeld. Zij respecteert zichzelf." ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga me maar weer bezighouden met bloeddingen. Het gaat over bloedbuizen deze keer, dus hopelijk ben ik daar snel mee klaar ![]()
|||
Verwijderd
|
Noedelhap; de Albert Verlinde van WSZ
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 26-06-2012 om 18:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: