Advertentie | |
|
![]() |
|
Ga er maar van uit dat ze dit deed omdat ze het leuk vond en dat ze die andere jongen ook leuker en belangrijker vindt. Daarbij had ze makkelijk seks met je kunnen hebben zonder het die andere jongen te vertellen maar blijkbaar vind ze loyaal zijn aan die ander belangrijker dan de relatie met jou. Als het onder dwang was had ze je dat kunnen vertellen en zelfs naar de politie kunnen stappen als het allemaal zo duidelijk in what's app staat. Gewoon dumpen. Er zijn ook meisjes die niet vreemdgaan.
|
![]() |
|
t lijkt me niet onder dwang, waarom zou ze dan alsnog met hem willen. ik zeg; verkoop die jongen een hoek, kan jij je gevoelens kwijt. en ga nog even door tot je zwaar in t slachtofferrolletje zit en iedereen tegen haar op kan zetten, is leuk. je bent toch al genaaid en onschuldig, waarom zou je hen dan niet even pesten?
![]()
|
![]() |
bedankt voor de reacties
ze heeft toegegeven dat ze vreemd ging en jongen heeft haar wel een beetje gepusht om sex met hem te hebben wat ze eigenlijk niet wou maar toen ze het gedaan had vond ze het toch wel fijn en is ze gewoon door gegaan (is haar verhaal) toen heb ik haar gezegd dat ik niet meer verder wil en toen ben ik weg gegaan ik heb nu al stuk of 10 smsjes met dat het haar spijt enzo maar ze heeft er zelf voor gekozen om het te doen (afgezien van de sex dan) dus ik ben nu weer single en zei heeft een vriendje waar ze wel sex mee heeft |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar sterkte, het is ontzettend vervelend als je erachter komt dat de persoon waar je zoveel om geeft niet evenveel om jou geeft. Probeer er niet te veel aan te denken en leuke dingen te doen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |