Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2012, 22:27
bjornmulder
bjornmulder is offline
Ik ben er vanmorgen dus achter gekomen waarom mijn vriendin geen sex met mij wil ik heb ik heb haar whatsapp gelezen en daar had ze een gesprek met een jongen over dat ze vanavond langs zou komen om te. Neuken en hij vroeg steeds of ik ECHT geen sex had met haar dus. Eigenlijk is ze gewoon vreemdegegaan en mag ze van. De haar andere vriendje geen sex met mij hebben

Maar ik vind haar nog steeds heel leuk dus ik weet niet wat ik moet doen

Please help me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2012, 22:28
bjornmulder
bjornmulder is offline
Srry voor de typ fouten ik heb dit snel op mijn telefoon getypt
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 22:32
Pluis
Pluis is offline
Dit past beter op L&R
Oud 26-06-2012, 22:34
Em.
Em. is offline
Je vriendin heeft je heel erg bedrogen. Ze is met een andere jongen zelfs verder gegaan dan met jou en schijnbaar vindt ze hem een stuk belangrijker dan jij en waarschijnlijk ook een stuk leuker. Dat lijkt me vrij duidelijk geen relatiemateriaal (tenzij je graag bedrogen wordt en het niet erg vindt dat een ander belangrijker voor haar is) - dumpen dus. Dat je nog verliefd op haar bent en dat het pijn zal doen is jammer, maar bij haar blijven zal óók pijn doen, misschien zelfs wel meer.
Oud 26-06-2012, 22:42
Verwijderd
Wat een kutstreek, dumpen die handel.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 22:45
bjornmulder
bjornmulder is offline
Ik ga eerst morgen met haar praten
Want ik ben dan weer zo iemand die wil weten waarom psie jongen was heel opdringerig in dat gesprek dus ik denk dat hij haar gedwongen heeft en dan is hij degene die in de problemen zit
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 22:49
bjornmulder
bjornmulder is offline
Die smile is gewoon een dubbele punt en dan de d ging verkeerd
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Die smile is gewoon een dubbele punt en dan de d ging verkeerd
Dat had ik al door.

Maar wel goed dat je met haar gaat praten, want misschien doet ze het met tegenzin? Maar laat je ook niet te veel meeslepen door haar mooie verhalen en smoesjes, tenzij ze het echt meent (al weet je dat niet altijd zeker).

Laatst gewijzigd op 26-06-2012 om 22:53. Reden: Ik ook altijd mijn mijn typfouten, grr -.-
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 22:56
bjornmulder
bjornmulder is offline
I know maar ik wil haar ook niet dumpen als ze gedwongen word om. Sex te hebben
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 23:11
bjornmulder
bjornmulder is offline
Trouwens als een jongen een meisje (mijn vriendin dus) dwingt om sex te hebben maar niet met geweld ofzo spreek je dan van verkrachting??
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 23:14
Em.
Em. is offline
Seks onder dwang is verkrachting. Maar ik zou er niet zomaar van uitgaan dat het onder dwang is.
Oud 26-06-2012, 23:18
bjornmulder
bjornmulder is offline
Nee daarom ga ik morgen met haar praten
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 04:24
Vowel
Vowel is offline
Oh dear. Jij gaat er seks onder dwang bij verzinnen omdat je niet onder ogen wilt komen dat je vriendin je vrijwillig heeft bedrogen?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 10:57
Volk
Volk is offline
Ga er maar van uit dat ze dit deed omdat ze het leuk vond en dat ze die andere jongen ook leuker en belangrijker vindt. Daarbij had ze makkelijk seks met je kunnen hebben zonder het die andere jongen te vertellen maar blijkbaar vind ze loyaal zijn aan die ander belangrijker dan de relatie met jou. Als het onder dwang was had ze je dat kunnen vertellen en zelfs naar de politie kunnen stappen als het allemaal zo duidelijk in what's app staat. Gewoon dumpen. Er zijn ook meisjes die niet vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 11:02
TeDaz
TeDaz is offline
Gewoon dumpen, jij verdiend geen meisje dat vreemdgaat!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 11:15
timohtie
timohtie is offline
t lijkt me niet onder dwang, waarom zou ze dan alsnog met hem willen. ik zeg; verkoop die jongen een hoek, kan jij je gevoelens kwijt. en ga nog even door tot je zwaar in t slachtofferrolletje zit en iedereen tegen haar op kan zetten, is leuk. je bent toch al genaaid en onschuldig, waarom zou je hen dan niet even pesten?
Oud 27-06-2012, 11:31
bjornmulder
bjornmulder is offline
bedankt voor de reacties
ze heeft toegegeven dat ze vreemd ging en jongen heeft haar wel een beetje gepusht om sex met hem te hebben wat ze eigenlijk niet wou maar toen ze het gedaan had vond ze het toch wel fijn en is ze gewoon door gegaan (is haar verhaal)
toen heb ik haar gezegd dat ik niet meer verder wil en toen ben ik weg gegaan ik heb nu al stuk of 10 smsjes met dat het haar spijt enzo maar ze heeft er zelf voor gekozen om het te doen (afgezien van de sex dan) dus ik ben nu weer single en zei heeft een vriendje waar ze wel sex mee heeft
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 11:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ze kiest er ook voor om seks met die jongen te hebben. Jij bent beter af zonder haar.
Oud 27-06-2012, 11:56
bjornmulder
bjornmulder is offline
Citaat:
Ze kiest er ook voor om seks met die jongen te hebben. Jij bent beter af zonder haar.
ik weet het maar het blijft gewoon kut (zoals sommige wel zullen weten die het zelfde overkomen is)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 12:10
bierkoning
bierkoning is offline
nu is het even niet leuk, maar je bent beter af zonder haar. Over een tijdje ben je wel weer over haar heen.
Oud 27-06-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
bedankt voor de reacties
ze heeft toegegeven dat ze vreemd ging en jongen heeft haar wel een beetje gepusht om sex met hem te hebben wat ze eigenlijk niet wou maar toen ze het gedaan had vond ze het toch wel fijn en is ze gewoon door gegaan (is haar verhaal)
toen heb ik haar gezegd dat ik niet meer verder wil en toen ben ik weg gegaan ik heb nu al stuk of 10 smsjes met dat het haar spijt enzo maar ze heeft er zelf voor gekozen om het te doen (afgezien van de sex dan) dus ik ben nu weer single en zei heeft een vriendje waar ze wel sex mee heeft
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 19:35
Volk
Volk is offline
Citaat:
bedankt voor de reacties
Niks afgezien van de seks, ook daar heeft ze voor gekozen. Het beviel haar zelfs zoveel dat ze het nog een keer deed. Ik vind het belangrijk dat je dit niet ziet als iets waar ze niks aan kon doen.

Maar sterkte, het is ontzettend vervelend als je erachter komt dat de persoon waar je zoveel om geeft niet evenveel om jou geeft. Probeer er niet te veel aan te denken en leuke dingen te doen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 20:05
icetea296
icetea296 is offline
ik heb alles gelezen en ik vind het echt heel goed van je het zou wel niet leuk zijn maar goed je dat het zo gedaan hebt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten