Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2012, 18:29
ticovdlaan
ticovdlaan is offline
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs dit bordje (zie foto) ergens op de kop weten te tikken, maar zonder afstandsbediening.
Zijn er bijvoorbeeld universele afstandsbediening of dergelijke die ik hiervoor kan gebruiken? Of heeft iemand andere oplossingen?

Ik hoor graag van jullie,

Tico van der Laan

Advertentie
Oud 10-07-2012, 18:39
Dasherman
Dasherman is offline
Het plaatje werkt niet.
Oud 10-07-2012, 20:24
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Ik zal langs een dealer gaan die meer info heeft van electronica bv een onderdelen zaak
Oud 10-07-2012, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Ik zal langs een dealer gaan die meer info heeft van electronica bv een onderdelen zaak
Ik zou gewoon 'ns willen weten wat het nou precies is voor je er iets over kunt zeggen. Maar de topicstarter vindt het allemaal niet belangrijk genoeg, getuige zijn driftige pogingen het falende plaatje te corrigeren.
Oud 13-07-2012, 23:23
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Citaat:
Ik zou gewoon 'ns willen weten wat het nou precies is voor je er iets over kunt zeggen. Maar de topicstarter vindt het allemaal niet belangrijk genoeg, getuige zijn driftige pogingen het falende plaatje te corrigeren.
We vragen niet om domme reacties
Oud 13-07-2012, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs dit bordje (zie foto) ergens op de kop weten te tikken, maar zonder afstandsbediening.
Zijn er bijvoorbeeld universele afstandsbediening of dergelijke die ik hiervoor kan gebruiken? Of heeft iemand andere oplossingen?

Ik hoor graag van jullie,

Tico van der Laan

[afbeelding]
Zou je me de type nummer kunnen vermelden. Ik verkoop namelijk zelf electronica onder andere lichtkranten. Ik denk dat ik voor €10 wel een afstandsbediening op de kop kan tikken
Oud 13-07-2012, 23:56
Verwijderd
Citaat:
We vragen niet om domme reacties
Excuse me? Wellicht moet je leren lezen.
Oud 14-07-2012, 10:44
WolterB
WolterB is offline
Topic gaat op slot want door gebrek aan het plaatje en het gebrek aan dit aanpassen kan niemand hier wat mee.
Topic gesloten

Regels voor berichten