![]() |
|
Je bent twee maanden met haar, misschien ligt haar vorige verbroken relatie haar nog te vers in het geheugen. Ik snap het wel voor jou is het allemaal nog erg nieuw. Zij kent het allemaal al. Maar is ze misschien voor haar eigen gevoel misschien iets te snel weer een nieuwe vaste relatie begonnen. Terwijl ze daar eigenlijk nog niet aan toe was. Misschien zit er bij haar nog het nodige oud zeer, van toen om het zo maar even te noemen. Ze heeft haar vorige relatie denk ik nog niet helemaal verwerkt, en twee jaar is toch niet niks. het oud zeer moet nog een beetje weg slijten. Maar het komt vast wel goed tussen jullie, gun haar nog een beetje tijd.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind da linda gelijk heeft geef er wat tijd en alles komt goed geloof me ik zit momenteel ook in zo een relatie en vorige week is alles goed gekomen je moet geen bang hebben misschien is ze ziek en wil ze u niet ziek maken ofzo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT: Misschien moet je haar niet vragen waarom ze niet met je wil seksen, maar haar vertellen dat het jou onzeker maakt, zeker omdat zij jouw eerste bedpartner is. Je zegt wel dat dat geen nut heeft, maar je geeft misschien niet duidelijk genoeg aan dat het voor jou heel vervelend is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg de indruk dat je er met haar over praat op het moment dat ze je afwijst voor seks. Dat is voor haar niet het makkelijkste moment om daarover te praten; ze zou zich opgejaagd kunnen voelen. Probeer het eens te bespreken op een moment dat het niet beladen is. Vraag haar ook wat je kan doen om het voor haar makkelijker te maken: bv op welke momenten op de dag is ze niét moe? Misschien kan ze zelf ook haar dagindeling veranderen als jij er bent: ik kan me voorstellen dat ze na een lange avond studeren moe is en wil slapen, maar als ze vroeger op de avond tussendoor een uurtje pauze neemt om met jou te kroelen, krijgt ze misschien wél zin. Kan ze na de seks weer verder leren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? aboe | 13 | 09-08-2003 01:38 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |