Advertentie | |
|
![]() |
|
Laat ze wat culture jamming doen in de openbare ruimte (misschien handig om erbij te zeggen dat je ze aanraad zo legaal mogelijk te blijven).
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Eens even zien. De eerste opdracht was dat we met ons hele groepje een foto moesten maken op locatie X, waarbij maar 8 benen en 5 handen op de grond mochten staan ofzo. Met een groepje van 15 ofzo, dus die kan je aanpassen naar de grootte van jullie groepjes.
2. Kus een vuilniszak 3. Loop over een gracht (Doet me er nu aan denken, bij ons was het zo dat je voor sommige opdrachten minder punten kreeg dan voor anderen. Dus er zitten wel echt behoorlijk saaie opdrachten tussen ![]() 4.Wat ik al zei, met minimaal 10 personen belletje lellen 5. Haal een ijsje bij vereninging X was er bij ons een ![]() 6. Klim in een paal van de Leidse Loper (of een lantaarnpaal ![]() 7. "Koop" een gratis boek. Was met een of andere actie bij een boekenwinkel in Leiden. 8. Zoen een meeuw 9. Laat je likken door een Leidenaar 10. Zoen met een Leidenaar 11. Fotografeer een of andere bloem (die bij ons alleen te vinden was in de botanische tuin) 12. Mummificeer je mentor 13. Ontmoet een vreemde oid 14. Doe een trouwceremonie na Meer weet ik er even niet. Het ging er vooral om dat de meeste dingen ook nog op specifieke locaties moesten gebeuren, zodat je de stad leerde kennen. Trouwen bij het gemeentehuis, bepaalde opdrachten bij bepaalde vereningingen and so on. |
![]() |
|
Tot nu toe:
Opdrachten: -Ga als groep een polonaise beginnen, zorg ervoor dat minstens 3 jolige burgers meedoen. Tijd voor den dans der naise un du polo: 3 minuten.-Film -KUTZOOI! SPROKNEK DEN FICTIEVE DRAAK KOMT ERAAN!1!!!1 REN WEG, WAARSCHUW IEDEREEN TOT DE VOLGENDE HOTSPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!1!! ER IS GEEN RUIMTE VOOR TWIJFEL OF SCHAAMTE!!11!!1-FILMEN!!!1! -Duiven, dikke duiven! Vang op een tedere lieve manier een duif terwijl de rest van de groep gaat cheer-leaden. -Film -Territorium, jullie zijn keiharde gangsters! Tijd om eens even duidelijk te maken dat dit jullie plaats is, dit is jullie stad! Maak een vlag met jullie symbool, hang deze hoog op! Bij de finish komen met de vlag van een andere groep is extra punten, kijk dus niet alleen naar de stoeptegels. -Film/Foto - Mummificeer iemand van een andere groep! -Foto - Stap een cafe binnen, zoek een object en maak een scene uit "Kunst en Kitsch", film dit.-Film - Fellowship of the Crayons: Maak een lijn van stoepkrijt vanaf de oude kerk tot de Bijenkorf. Hou elkaar de hand vast.-Foto serie van 5 - Wedding Bells: De groep is hecht! Twee leden gaan trouwen voor 15 minuten, tijd voor 2 ringen en een priester, wees maar creatief.-Film - Fashion is our Passion! Houdt een kleine mode show in een winkel naar keuze. -Foto/Film - Ko has Eggs! Het ei van Ko, een pleintje te Enschede. De beelden op dit pleintje zijn eenzaam, ze kennen elkaar door en door, tijd om als beeld erbij te gaan staan. -Foto
|
Alley Duck
Mensen die wel mee willen doen: -Huisman -Dewi -Mirjam -Tezz -Bas -Glenn -Masha etc -Groepjes vormen die vervolgens opdrachten uitvoeren in de stad en omstreken. Benodigheden: -Groepjes -Kaarten van enschede en omstreken (Heel lullig en dom getekend) -Stempel-lijst (Om mee te pronken als men heeft gewonnen) -Genoeg mensen om stempels en richtlijnen te geven. -Stoepkrijt voor iedere groep. -Wegwerp camera's // 2 per groep -Een tas met spullen die ze nodig hebben per groep -De kaart -2 wegwerp camera's -Doosje stoepkrijt -Wit doek met een dikke zwarte stift -2 rollen WC-papier -Shampoo -Fles water met "douche-water // niet drinkbaar" erop Opdrachten: -Lords of Dance: Ga als groep een polonaise beginnen, zorg ervoor dat minstens 3 jolige burgers meedoen. Tijd voor den dans der naise un du polo: 3 minuten.-Film -SPROKNEK!!!!!!!: KUTZOOI! SPROKNEK DEN FICTIEVE DRAAK KOMT ERAAN!1!!!1 REN WEG, WAARSCHUW IEDEREEN TOT DE VOLGENDE HOTSPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!1!! ER IS GEEN RUIMTE VOOR TWIJFEL OF SCHAAMTE!!11!!1-FILMEN!!!1! - Gotta catch 'm all: Duiven, dikke duiven! Vang op een tedere lieve manier een duif terwijl de rest van de groep gaat cheer-leaden. -Film - The Mob: Territorium, jullie zijn keiharde gangsters! Tijd om eens even duidelijk te maken dat dit jullie plaats is, dit is jullie stad! Maak een vlag met jullie symbool, hang deze hoog op! Bij de finish komen met de vlag van een andere groep is extra punten, kijk dus niet alleen naar de stoeptegels. -Film/Foto - Egypt, what?: Mummificeer iemand van een andere groep! -Foto - TV station: Stap een cafe binnen, zoek een object en maak een scene uit "Kunst en Kitsch", film dit.-Film - Fellowship of the Crayons: Maak een lijn van stoepkrijt vanaf de oude kerk tot de Bijenkorf. Hou elkaar de hand vast.-Foto serie van 5 - Wedding Bells: De groep is hecht! Twee leden gaan trouwen voor 15 minuten, tijd voor 2 ringen en een priester, wees maar creatief.-Film - Fashion is our Passion! Houdt een kleine mode show in een winkel naar keuze. -Foto/Film - Ko has Eggs! Het ei van Ko, een pleintje te Enschede. De beelden op dit pleintje zijn eenzaam, ze kennen elkaar door en door, tijd om als beeld erbij te gaan staan. -Foto -Brother from another mother: Ghetto handshakes, een boks met flink wat extra's. Verzin een goede handshake en voer deze uit bij 5 vreemden.-Film -Let music unite us! Wie zegt dat men perse instrumenten nodig heeft om muziek te maken? Blikjes, vuilnisbakken en wie weet wat, vorm een bandje en maak een tophit! -film -No questions asked: 10 push-ups in de Media Markt. -Foto/Film -Sexy hair: Narcime slaat toe! 2 leden krijgen flink de behoefte om hun haren te wassen met shampoo, dit het liefst midden op straat natuurlijk. Bonus points: -Beestenboel in Enschede, losgeslagen gekken! Mario, Manwijf, ****, ***, ****, **** lopen los. Leg ze vast op foto en/of film en ontvang bonus-punten. ![]()
|
Verwijderd
|
Hoe lang duurt zo'n route? Wij hadden 88 opdrachten waar we uit konden kiezen, daar zijn we wel 3 uur mee zoet geweest ja
![]() Wat me ook nog te binnen schoot was dat wij rug aan rug het rapenburg af moesten lopen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? PetterBetter | 26 | 10-03-2015 17:29 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Algemene schoolzaken |
heel dringend hulp nodig rubidoll | 9 | 03-05-2002 18:06 |