Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ga zorg doen voor 2 jaar helpende zorg welzijn en ga dan werken in de zorg maar wil dit niet en wil pathaloog anatoom of recherche |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nja je vooropleiding vernoemen zou al een grote hulp geweest zijn (VMBO, HAVO) Mja pathaloog anatoom is dan wel erg hoog gegrepen aangezien je dan geneeskunde moet hebben gedaan.
En om bij de recherche te komen moet je eerst politieschool hebben gedaan of een recherchekundige master (zoals ik eerder heb genoemd). Dus je kan wel wat willen maar de motivatie moet ook zeker aanwezig zijn, |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of je MBO 2 of MBO 4 niveau doet; dit maakt verschil als je uiteindelijk wil verder studeren. Daarnaast kan je waarschijnlijk gewoon vragen bij de politie-academie wat je voor diploma's en vakken nodig hebt als je daar wil gaan studeren. Dat kunnen zij je het beste vertellen, maar ik denk dat je HAVO nodig gaat hebben. Offtopic: Je bent 16. Waarom heeft je vader in hemelsnaam voor je gekozen? Puber je niet genoeg om je eigen zin te krijgen in de belangrijkste beslissingen in je leven?
||
Citaat:
SPW bestaat niet helemaal meer, dat komt in de buurt van helpende. Op zich niks mis mee, want het is een sociale opleiding waar je jezelf verder kunt onwikkelen. Geneeskunde gaat lastig worden. MBO-HBO (propedeuse)-WO (waar je ingeloot moet worden). |
![]() |
|
![]() |
Voor 'anatoom patholoog' dus: Helpende 2 -> Verzorgende 3 -> Verpleegkunde 4 -> Verpleegkunde 5 -> AMC ZIG Geneeskunde master die ook voor HBO'ers toegankelijk is
Voor recherche: Helpende opleiding tot je 18 bent, daarna politieschool (niv 1 -> 2 -> 3 -> 4) en dan door naar HBO bachelor politiekunde Kans dat die eerste lukt is nihil, kans dat die tweede lukt is heel wat groter. Welke opleiding doe je nu, VMBO-KB? Als je VMBO-GT doet kun je ook op niv 3 op niv 4 beginnen Suc6! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik begin op 2 omdat mijn problemen te groot zijn maar wil eht zograsag pathaloog anatoom =-( |
![]() |
|
![]() |
Een beetje late reactie, maar voor die master moet je minimaal een aantal HAVO/VWO certificaten hebben. Je kunt, dacht ik, niet met alleen MBO diploma's en dan via het HBO daar naar toe.
Als je graag deze kant op wilt, en het ziet zitten om je zover op te werken, kun je beter voor de HBO-V gaan uiteindelijk en dan voor "physican assistant". |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Studeren |
Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze? Cas Kramers | 1 | 08-03-2012 07:08 | |
De Kantine |
Een Saai in de dijk stoppen #1588 Martiño | 500 | 06-01-2012 23:03 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Werken voor uitkering Verwijderd | 39 | 14-04-2004 11:21 | |
Psychologie |
muur om je heen enz. Ingemar | 15 | 28-01-2004 20:29 |