Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2012, 23:53
MacyStacy
MacyStacy is offline
Echt niet.

Wel met verstandige voeding, druiven, muesli door yoghurt, vlees, vis, eitje, en geen suiker of energiedrankjes want die geven beslist een dip even daarna + verlies van concentratie en moe gevoel.

Gebruik je hersens op met een meest natuurlijke leefwijze, en luister niet naar je ingebouwde éne foute hersencel die zee dat je daar drugs voor nodig hebt, want het werkt niet juist én het geeft de volgende dag psychoses. En daar wordt je dan weer niet lekker van en dan denkt die ene hersencel alwéer dat ie drugs nodig heeft om dat op te lossen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2012, 00:33
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Ik heb mijn examenstress anders prima opgelost met drugs. Had je verder nog een punt of mag deze dicht?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 12:06
Verwijderd
Ik heb de helft van mijn examens stoned gemaakt en dat ging prima. Your argument is invalid.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 12:21
Verwijderd
Citaat:
én het geeft de volgende dag psychoses
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt hè?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn examenstress anders prima opgelost met drugs.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 10:44
Chevy
Chevy is offline
Oud 18-05-2012, 13:40
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Als je leert terwijl je onder invloed bent van verdovende middelen en tijdens je examen ook onder invloed bent van datzelfde middel je de antwoorden beter terug kan halen.
Oud 18-05-2012, 13:41
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Tevens is de TS zo'n anti-drugs persoon die anderen gaat lastig vallen met haar afkeer. Als je zelf niet van drugs houdt, prima, maar val mensen die wel graag drugs gebruiken daar niet mee lastig.
Oud 18-05-2012, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Als je leert terwijl je onder invloed bent van verdovende middelen en tijdens je examen ook onder invloed bent van datzelfde middel je de antwoorden beter terug kan halen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 15:22
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Echt niet.

Wel met verstandige voeding, druiven, muesli door yoghurt, vlees, vis, eitje
Wat een dieeet
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 15:23
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik hoor dit wel vaker hoor, niet echt betrouwbare bronnen geef ik toe, maar toch?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 16:03
EZBlade
EZBlade is offline
Ik denk dat de aanname dat als je leert onder invloed van een bepaalde stof dat je dat dan onder invloed van diezelfde stof die antwoorden weer terug kan halen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 13:48
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik denk dat de aanname dat als je leert onder invloed van een bepaalde stof dat je dat dan onder invloed van diezelfde stof die antwoorden weer terug kan halen
Study high, take the test high, get high results!
Oud 08-06-2012, 16:24
Vesta
Vesta is offline
Citaat:
Ik heb mijn examenstress anders prima opgelost met drugs. Had je verder nog een punt of mag deze dicht?
Citaat:
Ik heb de helft van mijn examens stoned gemaakt en dat ging prima. Your argument is invalid.
Maar wat deden jullie, vmbo zeker?
Oud 08-06-2012, 17:23
Lomyrne
Lomyrne is offline
Hoezo zouden zij vmbo doen?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Maar wat deden jullie, vmbo zeker?
Nee hoor, Havo. Dat jij de mentale capaciteit niet bezit om je examens stoned te maken betekent niet dat anderen dat ook niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 17:53
Vesta
Vesta is offline
Citaat:
Nee hoor, Havo. Dat jij de mentale capaciteit niet bezit om je examens stoned te maken betekent niet dat anderen dat ook niet kunnen.
Ik weet niet of ik over die capaciteit beschik, geen ervaring mee
Maar ik moet nog drie jaar tot mijn examens
Oud 08-06-2012, 18:11
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Dan slaat je reactie al helemaal op kakka
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Dat verklaart een hoop. Maar ga er maar vanuit dat examens overrated zijn
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 21:19
Vesta
Vesta is offline
Maar hebben jullie die examens gehaald of niet?
Oud 08-06-2012, 21:37
Verwijderd
Ik zou iets niet overrated noemen als ik er niet in zou slagen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 13:40
Prospect
Prospect is offline
Een kerel die net als mij op 4 Mavo zit heeft bij één van z'n examens tot 04:00u moeten werken.
Lijntje pep gesnoven voor z'n examen. Naar zijn zeggen ging zijn examen prima, maar dat horen we over 4 dagen wel...
Niet slim van 'm dat die tot 04:00u heeft gewerkt en vervolgens z'n slaaptekort weg gaat halen met pep... Maarja ieder z'n ding
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 00:24
Inspire
Inspire is offline
Wat een geneuzel.. Gewoon leren en water drinken, dan goed slapen en een 7 halen. Klaar.

Niks drugs en andere onzin, daar heb je later in je leven ook geen zak aan als je moet presteren. Drugs zijn leuk voor de fun, af en toe in het weekend, niet voor prestatie. Maar dat is mijn bescheiden mening
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 21:13
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Echt niet.

Gebruik je hersens op met een meest natuurlijke leefwijze,
maar wiet is een natuurlijk product. dus als ik dat gebruik is het nog steeeds natuurlijk en voegt het alleen maar iets toe aan mijn natuurlijke leefwijze.
en voor sommige mensen kan de juiste hoeveelheid wiet of andere drugs best wel positieve resultaten hebben. zoals concentratie enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 21:53
Inspire
Inspire is offline
Citaat:
maar wiet is een natuurlijk product. dus als ik dat gebruik is het nog steeeds natuurlijk en voegt het alleen maar iets toe aan mijn natuurlijke leefwijze.
en voor sommige mensen kan de juiste hoeveelheid wiet of andere drugs best wel positieve resultaten hebben. zoals concentratie enzo.
Aan wiet is niks natuurlijks meer aan, het is zo gekweekt dat de THC niveau's de pan uit rijzen. Daarnaast, een stof toevoegen aan je lichaam die daar normaal niet (in die mate) zit heeft ook niks met een 'natuurlijke levenswijze' te maken.

Je concentratie wordt alleen maar beter met wiet als je van tevoren al aan de wiet zat. Net zoals mensen die rustig worden van een sigaret roken, dit komt omdat je een tekort aanvuld dat je eerst zelf creëerd door überhaupt te roken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2012, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha, dat wiet een natuurlijk product is betekent helemaal niets. GHB is een lichaamseigen stof, ga daar eens 15 ml van drinken en dan zullen we zien hoe snel jij in een coma ligt, waar je nooit meer uitkomt. Cocaïne wordt gemaakt van een cocaplant, is dat dan ook niet boeiend? Het gaat er puur om wat het met je lichaam doet, niet of iets natuurlijk is of niet.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 23:28
EZBlade
EZBlade is offline
Ik sta soms echt te kijken van reacties van bepaalde mensen hier
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Ik sta soms echt te kijken van reacties van bepaalde mensen hier
Heeft iemand al gezegd dat koffie ook een drug is?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:49
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik hoor dit wel vaker hoor, niet echt betrouwbare bronnen geef ik toe, maar toch?
Ik heb misschien nog wel wat vergelijkbare onderzoeken met alcohol liggen ergens, zit absoluut wat in.
Oud 27-06-2012, 10:36
'Rachel.
'Rachel. is offline
Leren en drugs gaat prima samen! Ik zeg niet dat het goed is, maar het kan in sommige gevallen wel werken.
Ik heb echt veel concentratie problemen. Als ik mijn jointje heb gerookt ben ik rustiger en kan ik me beter focussen op mijn leerstof.

Ik maak mijn samenvatting als ik nuchter ben en lees hem dan een keer door. S'avonds rook ik een jointje en herhaal leer ik mijn samenvatting, het gaat dan wel best langzaam, maar het werkt! En als ik weer nuchter ben hoef ik het nog maar een keer te lezen en dan ken ik het! Op school gebruik ik NOOIT drugs, ik zit in België op school en zou nog eens grote problemen kunnen krijgen als ze me zouden betrappen.

Ik wil hier wel nog even bij zeggen dat ik al 3 jaar (bijna) dagelijks wiet rook, dus ik raad echt niemand aan om dit te gaan testen, want ik weet ook dat je het beter 'nuchter' op eigen kracht kan doen. Maar als je examens hebt moet je niet opeens je levensstijl gaan veranderen (zoals ik niet opeens moest stoppen met wiet roken), dan raak je uit je ritme en bij bv. je examens kan je dit echt niet gebruiken.

Laatst gewijzigd op 27-06-2012 om 10:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten