Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik moet nog drie jaar tot mijn examens ![]()
|
Een kerel die net als mij op 4 Mavo zit heeft bij één van z'n examens tot 04:00u moeten werken.
Lijntje pep gesnoven voor z'n examen. Naar zijn zeggen ging zijn examen prima, maar dat horen we over 4 dagen wel... Niet slim van 'm dat die tot 04:00u heeft gewerkt en vervolgens z'n slaaptekort weg gaat halen met pep... Maarja ieder z'n ding ![]() |
![]() |
|
Wat een geneuzel.. Gewoon leren en water drinken, dan goed slapen en een 7 halen. Klaar.
Niks drugs en andere onzin, daar heb je later in je leven ook geen zak aan als je moet presteren. Drugs zijn leuk voor de fun, af en toe in het weekend, niet voor prestatie. Maar dat is mijn bescheiden mening ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en voor sommige mensen kan de juiste hoeveelheid wiet of andere drugs best wel positieve resultaten hebben. zoals concentratie enzo. |
![]() |
||
Citaat:
Je concentratie wordt alleen maar beter met wiet als je van tevoren al aan de wiet zat. Net zoals mensen die rustig worden van een sigaret roken, dit komt omdat je een tekort aanvuld dat je eerst zelf creëerd door überhaupt te roken. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Leren en drugs gaat prima samen! Ik zeg niet dat het goed is, maar het kan in sommige gevallen wel werken.
Ik heb echt veel concentratie problemen. Als ik mijn jointje heb gerookt ben ik rustiger en kan ik me beter focussen op mijn leerstof. Ik maak mijn samenvatting als ik nuchter ben en lees hem dan een keer door. S'avonds rook ik een jointje en herhaal leer ik mijn samenvatting, het gaat dan wel best langzaam, maar het werkt! En als ik weer nuchter ben hoef ik het nog maar een keer te lezen en dan ken ik het! ![]() Ik wil hier wel nog even bij zeggen dat ik al 3 jaar (bijna) dagelijks wiet rook, dus ik raad echt niemand aan om dit te gaan testen, want ik weet ook dat je het beter 'nuchter' op eigen kracht kan doen. Maar als je examens hebt moet je niet opeens je levensstijl gaan veranderen (zoals ik niet opeens moest stoppen met wiet roken), dan raak je uit je ritme en bij bv. je examens kan je dit echt niet gebruiken. Laatst gewijzigd op 27-06-2012 om 10:41. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|