Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
maat waar heb jij het over ? snap je niet dat je prepaid cards hebt en dat je ouders het via credit-card kunnen betalen en zoiezo ik was in TBC soort van 2de guildmaster van een van de beste guilds (Midnight Reveries - Ala'kir) met full endgame content op 4 chars (toen had ik er maar 6) en btw ik heb 390 ilvl op Cata met elke char en max ilvl is maar 416 en ik speel was 2-3 weken ofzo nadat DS uit kwam dus stop maar met je theorie
en school gaat gwn goed dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan me ook niet voorstellen dat jij toen je iets van 12 was, endgame content speelde met de grote jongens. Dat is toch echt een beetje overdone. Ik zou het een wonder vinden als je op die leeftijd tot diep in de nacht mocht opblijven om even Illidan te slopen om legendaries voor je guildmaatjes te halen. Ik ken ook niemand die top-endgame speelt en de moeite neemt om 15!!! level 85'ers te gaan gearen. En als je het hebt over max ilvl van 416 mag ik hopen dat je het over je wapens hebt, er bestaat namelijk nog geen 416 gear buiten de bèta... P.S. het is Al'akir, niet ala'kir...
|
![]() |
Macrador dat komt omdat ik chars heb op Al'akir en op Auchindoun vandaar
en Daantjer we raiden vroeger altijd niet zo laat dus dat was geen probleem en over de chars dat was makkelijk elk duurde maar 2-3 dagen om 85 te hebben dus dat is in totaal 30-45 dagen playtime -10 Raf en nog 10 dagen om ze te gearen en het is verspreid over 2 realms en ik had het over de wapens ja daar kom ik beter 410 ilvl voor overall ilvl zetten en Al'akir had ik in haast verkeerd getypt en ik ben niet aan het opscheppen ik leg alleen uit dat ik dat heb gehaald en dat je niet perse een volwassen hoeft te zijn om het te kunnen halen |
![]() |
|
Tja ok mijn broer heeft ook wel eens op een andere realm zitten level zodat die de horde kant kon zien (die veel nicer is meestal). Die levelde inderdaad ook heel snel. Heirlooms, recruit a friend al die dingen helpen nogal.
Maar het lijkt me niet zo handig eigenlijk. Heb je dan eigenlijk niet echt een main? Want bijna iedereen die ik ken heeft een main geared die en af en toe is er een alt run en worden zo de alts gegeared.
|
![]() |
ja een andere acc van me was gehackt (500k weg
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() MR was trouwens overrated hihi. Laatst gewijzigd op 20-08-2012 om 12:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Reverend my main char was toen Suburbia human warlock.
Hitz0r dat komt omdat die eerder was gehackt en ze dachten dat ik het zelf deed om er winst op te maken en toen kreeg ik een account ban waardoor ik geforceerd was een nieuwe account aan te maken. Laatst gewijzigd op 20-08-2012 om 13:22. |
![]() |
||
Citaat:
Er zitten wel een aantal leuke quests tussen die we nog niet eerder gedaan hebben en een paar leuke grapjes. Het lvlen zelf duurt me wel erg lang overigens. |
![]() |
|
Speel je Horde of Alliance?
In ieder geval zitten er een aantal referenties in naar Warcraft III, als je dat niet gespeeld hebt is het denk ik ook maar 'weer een expansion'. Ook vind ik juist dat de lore die je ontvangt mbt de Alliance goed uitgewerkt is. Er word veel uitleg gegeven over de monk. En ja, in de valley gaat het alleen maar over bier, maar ik vond Krassarang wel aardig. Ik zit zelf inmiddels in Kun-lai en ga kijken hoe dat is, maar ik vind het nu al beter dan WotLK en Cata.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[betaling] WoW Vejji | 3 | 01-02-2006 19:33 | |
Lifestyle |
Die Wildecker Herzbuben mit 'Wow!' Electriq | 12 | 16-01-2006 00:15 | |
Lifestyle |