Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2012, 19:19
Robin_
Robin_ is offline
hoeveel 85's heb jij ? ik zelf heb er 15 (allemaal rond de 390ilvl)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2012, 19:42
Daantjer
Daantjer is offline
Stoer hoor jongen, maar mag je het spel überhaupt spelen op jouw leeftijd?
Oud 19-08-2012, 19:47
Robin_
Robin_ is offline
jaah hoor hoezo zou ik het niet mogen spelen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 19:56
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik zeg het je.. Tis bijna onmogelijjjk
Ik heb er 3, op een server die 20x sneller is dan de echte wow
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 20:09
Robin_
Robin_ is offline
het is niet onmogelijk >.< ik train ze in 3 dagen playtime elk soms wel 2 dagen ligt aan de class ;P het is echt te makkelijk een paar van mijn lvl 80 chars uit wotlk zijn gedelete dus ik heb nog 4-5 80 gedelete chars ^^
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 20:37
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
jaah hoor hoezo zou ik het niet mogen spelen
Vanwege het betaal-systeem...
Als het aantal 85-characters het enige zou zijn wat je kwaliteiten binnen het spel zou bepalen, zouden de top-WoW'ers bestaan uit 14- en 15-jarige jongens met te weinig huiswerk in plaats van mannen en vrouwen die een klein aantal 85'ers hebben die allemaal top endgame content doen.
Oud 19-08-2012, 20:53
Robin_
Robin_ is offline
maat waar heb jij het over ? snap je niet dat je prepaid cards hebt en dat je ouders het via credit-card kunnen betalen en zoiezo ik was in TBC soort van 2de guildmaster van een van de beste guilds (Midnight Reveries - Ala'kir) met full endgame content op 4 chars (toen had ik er maar 6) en btw ik heb 390 ilvl op Cata met elke char en max ilvl is maar 416 en ik speel was 2-3 weken ofzo nadat DS uit kwam dus stop maar met je theorie
en school gaat gwn goed dus
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 21:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb 2 level 70s.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 21:02
Robin_
Robin_ is offline
pro ^^
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Vanwege het betaal-systeem...
......wat?

Ik heb geen een 85. Ik ben weggegaan voordat het te makkelijk werd.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 21:50
Macrador
Macrador is offline
2 van 85 en 2 van 80.
Wat is het nut van 15 85's je hebt dan classes dubbel en ze dan nog eens allemaal gearen. klinkt nogal ongeloofwaardig.
Oud 19-08-2012, 22:56
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
maat waar heb jij het over ? snap je niet dat je prepaid cards hebt en dat je ouders het via credit-card kunnen betalen en zoiezo ik was in TBC soort van 2de guildmaster van een van de beste guilds (Midnight Reveries - Ala'kir) met full endgame content op 4 chars (toen had ik er maar 6) en btw ik heb 390 ilvl op Cata met elke char en max ilvl is maar 416 en ik speel was 2-3 weken ofzo nadat DS uit kwam dus stop maar met je theorie
Je loopt op te scheppen over je WoW-dingetjes, echt
Ik kan me ook niet voorstellen dat jij toen je iets van 12 was, endgame content speelde met de grote jongens. Dat is toch echt een beetje overdone. Ik zou het een wonder vinden als je op die leeftijd tot diep in de nacht mocht opblijven om even Illidan te slopen om legendaries voor je guildmaatjes te halen.

Ik ken ook niemand die top-endgame speelt en de moeite neemt om 15!!! level 85'ers te gaan gearen. En als je het hebt over max ilvl van 416 mag ik hopen dat je het over je wapens hebt, er bestaat namelijk nog geen 416 gear buiten de bèta...

P.S. het is Al'akir, niet ala'kir...
Oud 19-08-2012, 23:24
Robin_
Robin_ is offline
Macrador dat komt omdat ik chars heb op Al'akir en op Auchindoun vandaar

en Daantjer we raiden vroeger altijd niet zo laat dus dat was geen probleem en over de chars dat was makkelijk elk duurde maar 2-3 dagen om 85 te hebben dus dat is in totaal 30-45 dagen playtime -10 Raf en nog 10 dagen om ze te gearen en het is verspreid over 2 realms en ik had het over de wapens ja daar kom ik beter 410 ilvl voor overall ilvl zetten en Al'akir had ik in haast verkeerd getypt en ik ben niet aan het opscheppen ik leg alleen uit dat ik dat heb gehaald en dat je niet perse een volwassen hoeft te zijn om het te kunnen halen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 00:37
Macrador
Macrador is offline
Tja ok mijn broer heeft ook wel eens op een andere realm zitten level zodat die de horde kant kon zien (die veel nicer is meestal). Die levelde inderdaad ook heel snel. Heirlooms, recruit a friend al die dingen helpen nogal.
Maar het lijkt me niet zo handig eigenlijk.
Heb je dan eigenlijk niet echt een main? Want bijna iedereen die ik ken heeft een main geared die en af en toe is er een alt run en worden zo de alts gegeared.
Oud 20-08-2012, 01:35
Robin_
Robin_ is offline
ja een andere acc van me was gehackt (500k weg ) dus moest ik een nieuwe maken en toen heb ik gwn alle classes weer ff gemaakt en getraint maar voor nu is mijn pala tank mijn main en een paar HC geared vrienden van me boosten me af en toe welleens in DS zodat ik wel wel een beetje terug kan komen en aangezien MoP binnenkort komt ga ik alleen gwn ff farmen op me pala en die beetje voor de fun geared
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Wat was je naam? Ik zat in die tijd bij Stature of the Gods (en Darkstorm). Namen die je ongetwijfeld bekend voorkomen als je van Al'akir bent

MR was trouwens overrated hihi.

Laatst gewijzigd op 20-08-2012 om 12:11.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 11:06
hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
ja een andere acc van me was gehackt (500k weg ) dus moest ik een nieuwe maken en toen heb ik gwn alle classes weer ff gemaakt en getraint maar voor nu is mijn pala tank mijn main en een paar HC geared vrienden van me boosten me af en toe welleens in DS zodat ik wel wel een beetje terug kan komen en aangezien MoP binnenkort komt ga ik alleen gwn ff farmen op me pala en die beetje voor de fun geared
Je account was gehackt en toen moest je alle classes opnieuw levelen?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 13:16
Robin_
Robin_ is offline
Reverend my main char was toen Suburbia human warlock.

Hitz0r dat komt omdat die eerder was gehackt en ze dachten dat ik het zelf deed om er winst op te maken en toen kreeg ik een account ban waardoor ik geforceerd was een nieuwe account aan te maken.

Laatst gewijzigd op 20-08-2012 om 13:22.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 13:44
Verwijderd
Die naam ken ik niet. Wie was GM destijds?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 22:40
Daantjer
Daantjer is offline
Revival van het topic: Hoe vinden jullie Mists?
Ik vind het een hartstikke leuke expansion met goed veel lore. Alleen casual levelen gaat langzaam...
Oud 25-09-2012, 22:54
Macrador
Macrador is offline
Ik durf het niet te kopen
Oud 27-09-2012, 15:05
hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
Revival van het topic: Hoe vinden jullie Mists?
Ik vind het een hartstikke leuke expansion met goed veel lore. Alleen casual levelen gaat langzaam...
Ik ben tot nu toe niet echt veel lore over de pandaren tegengekomen. Het gaat tijdens het questen eigenlijk alleen over bier brouwen. Bij de lore die je dan wel tegenkomt heb ik het gevoel dat ze het vorige maand even verzonnen hebben want pandaren zijn imo een nep ras.

Er zitten wel een aantal leuke quests tussen die we nog niet eerder gedaan hebben en een paar leuke grapjes.

Het lvlen zelf duurt me wel erg lang overigens.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2012, 21:11
Daantjer
Daantjer is offline
Speel je Horde of Alliance?
In ieder geval zitten er een aantal referenties in naar Warcraft III, als je dat niet gespeeld hebt is het denk ik ook maar 'weer een expansion'. Ook vind ik juist dat de lore die je ontvangt mbt de Alliance goed uitgewerkt is. Er word veel uitleg gegeven over de monk. En ja, in de valley gaat het alleen maar over bier, maar ik vond Krassarang wel aardig. Ik zit zelf inmiddels in Kun-lai en ga kijken hoe dat is, maar ik vind het nu al beter dan WotLK en Cata.
Reageren

Regels voor berichten