Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 17:02
rodina
rodina is offline
Tattoos zijn ordinair en lelijk.

Eens of oneens? Wrom? De meest lelijke plek om een tattoo te zetten?

Naja barst maar los
Oud 30-12-2002, 17:03
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Ninh:
Eens, en op je voorhoofd is het meest lelijke evenals een mislukte vleermuis die op een tepel lijkt op je tiet.

Waarom? omdat het er lelijk en ordinair uit ziet, bovendien stretched het ook nog eens in allerlei rare 3d figuren.

Laatst gewijzigd op 30-12-2002 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 17:05
Verwijderd
Niet mee eens...sommige tattoos zijn erg mooi.

Ligt aan de persoon en de tattoo...

Zelf vind ik kleine elfjes/bloempjes etc erg mooi, op schouderblad/enkel oid...

Wat ik niet mooi vind, zijn ontzettend grote tattoos, teveel tattoos (meer dan 2/3 ofzo vind ik teveel, meestal) en tattoos met veel kleuren, hartjes en namen van geliefden oid...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 17:06
kleinedraak
Niet mee eens. een kleine tatoo is mooi maar je moet het voo jezelf doen en niet op een plaats zodat je er alleen maar mee wil opvallen. lelijke plaats is gezicht en de hele armen of rug vol
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 17:08
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
ik vind tattoos vrijwel altijd lelijk,bij enkele uitzonderingen mooi.
Bloempjes,roosjes,elfjes,tribals..ik snap dat niet hoor,als je een tattoo neemt neem je dat toch vanwege een bepaalde betekenis en niet vanwege een leuk plaatje.

het enige wat ik wel mooi vind,is op de hand of onderkant pols,maar dan nog zeeeer zelden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 17:19
a new noise
a new noise is offline
er zijn lelijke en mooie tattoos
en het stretcht ja, dus? je huid stretcht ook en zal ook rimpelig worden en zal ook rotten in een kist ooit.
Oud 30-12-2002, 17:29
Droyd
Droyd is offline
Ik vind kleine tatoos nogal overbodig...Aan zoiets heb je volgens mij weinig, enkel om eens een vrouwelijke heup of schouder te kunnen showen bij vriendinnen (sry, dit komt waarschijnlijk harsh over bij sommigen maar het is slechts een mening)

Grote tatoos kunnen echt zalig mooi zijn...zeker op de armen of op de rug. Op het gezicht vind ik het wel een negatief voorkomen hebben dan...beetje te
Oud 30-12-2002, 17:33
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
a new noise schreef:
en het stretcht ja, dus? je huid stretcht ook en zal ook rimpelig worden en zal ook rotten in een kist ooit.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 17:35
SpiritX
SpiritX is offline
Ik vind tattoos lelijk in vrijwel iedere vorm...
Persoonlijk vind ik het gewoon stinkend ordinair uitzien, en om het nu 'lichaamsversiering' te noemen ....
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 17:36
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
Ja, en je nagels en haar groeien dan ook nog een paar maanden door, dus feitelijk kun je pas echt true alto zijn als je dood bent.

Mm, ontopic: Het hangt volledig af van de persoon en de tattoo zelf - een langharigeharige oude bierbuik-ownende motorrijder met een tattoo die z'n hele rug is lelijk, maar een tenger meisje van een jaar of achttien met een kleine tattoo op bijvoorbeeld de zijkant van haar pols is mooi.

Het hangt ook af van de kledingstijl vind ik, bij iemand die netjes/casual gekleed gaat staat het niet, bij iemand die overdreven alto doet, ook niet.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 17:44
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Het hangt ook af van de kledingstijl vind ik, bij iemand die netjes/casual gekleed gaat staat het niet, bij iemand die overdreven alto doet, ook niet.
Erg vervelend dan dat zulk soort 'lifestyles' bij veruit de meeste mensen maar van tijdelijke aart zijn....
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 17:45
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Droyd schreef:
Ik vind kleine tatoos nogal overbodig...Aan zoiets heb je volgens mij weinig, enkel om eens een vrouwelijke heup of schouder te kunnen showen bij vriendinnen (sry, dit komt waarschijnlijk harsh over bij sommigen maar het is slechts een mening)

Grote tatoos kunnen echt zalig mooi zijn...zeker op de armen of op de rug. Op het gezicht vind ik het wel een negatief voorkomen hebben dan...beetje te
helemaal mee eens
Oud 30-12-2002, 17:59
Nordens Konge
Nordens Konge is offline
melody

mja dat is gewoon smaak he

ik vind het niet bij iedereen mooi, mijn eigen natuurlijk wel.. tsja..het moet je staan
Oud 30-12-2002, 18:04
shanli
shanli is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
Niet mee eens...sommige tattoos zijn erg mooi.

Ligt aan de persoon en de tattoo...

Zelf vind ik kleine elfjes/bloempjes etc erg mooi, op schouderblad/enkel oid...

Wat ik niet mooi vind, zijn ontzettend grote tattoos, teveel tattoos (meer dan 2/3 ofzo vind ik teveel, meestal) en tattoos met veel kleuren, hartjes en namen van geliefden oid...

*deelt mening*
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 18:14
the tourist
the tourist is offline
Ik vind het meestal niet mooi, zeker niet als iemand erg veel heeft. Een niet al te grote op schouderblad kan ik soms nog wel mooi vinden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 18:34
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Niet mee eens..

Ik ga dr zelf ook een laten zetten komend jaar..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 18:54
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik vind het ordinairheidsgehalte heel erg afliggen van de grootte, vind kleine vaak wel mooi. Zie alleen het nut er niet van in. Eigenlijk vind ik het gewoon zonde, want het is nu misschien wel mooi, maar later krijg je er echt spijt van denk ik. Tenminste, als gewoon burgermeisje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 19:08
Verwijderd
ik vind op je arm niet zo mooi, dan bedoel ik bovenarm, zo'n klein dingetje (hartje ofzo, bloemetje) erop..staat voor geen meter. Als je je arm nou half vol gooit is het wel wat mooier (niet met hartjes en bloemetjes) rare redenering, maar dat vind ik.

Ik vind het mooist: om de pols een band van hardcore sterren. Zag ik eens bij een meisje en ik vond het gewoon mooi, Tom van Blink 182 heeft het ook trouwens.

ik heb heb nu ook meer over punk/emo/hardcore mensen (niet huisvrouwen), die zie ik vaak, en die hebben vaak tatoos en dus kan ik een beetje kijken wat mooi is, een halve bovenarm vol is mooi, een sterrenband ook.

ik vind wel dat het een beetje moet passen bij je stijl (mits zichtbare tattoo).

Laatst gewijzigd op 30-12-2002 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 19:14
Rah Digga
Rah Digga is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ik vind op je arm niet zo mooi, dan bedoel ik bovenarm, zo'n klein dingetje (hartje ofzo, bloemetje) erop..staat voor geen meter. Als je je arm nou half vol gooit is het wel wat mooier (niet met hartjes en bloemetjes) rare redenering, maar dat vind ik.

Yup yup, vind ik ook. T ligt ook wel aan de persoon, maar over
het algemeen vind ik grotere tattoos mooier.
Ik heb zelf een aardig grote tattoo op mijn bovenarm & 1 op
m`n schouder & ik wil er nog heel graag een tattoo bij, maar
ik weet nog niet wat & waar. In het gezicht vind ik trouwens
niet mooi.
Een vriendin van me gaat binnenkort haar tenen laten
tattoëren
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 19:14
a new noise
a new noise is offline
Mensen die tattoos in alle vormen afkeuren missen een bepaalde vorm van artisticiteit (vet woord!).
Oud 30-12-2002, 19:30
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Mm, ontopic: Het hangt volledig af van de persoon en de tattoo zelf - een langharigeharige oude bierbuik-ownende motorrijder met een tattoo die z'n hele rug is lelijk, maar een tenger meisje van een jaar of achttien met een kleine tattoo op bijvoorbeeld de zijkant van haar pols is mooi.

ikke is eens!!!
Oud 30-12-2002, 19:43
ssjpan
ssjpan is offline
niet mee eens, ik vind het niet mooi als je allemaal kleine tatoo's hebt, maar een hele grote op rug, arm of been vind ik soms wel mooi of gewoon 1 kleintje.
tattoo's in het gezicht vind ik minder, daar komen veel rimpels en is al helemaal niet mooi als je ouder bent.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Iotje schreef:

ikke is eens!!!
het is IK.
Ikke = bassie taal
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 19:57
*is gek*
*is gek* is offline
Citaat:
ssjpan schreef:
niet mee eens, ik vind het niet mooi als je allemaal kleine tatoo's hebt, maar een hele grote op rug, arm of been vind ik soms wel mooi of gewoon 1 kleintje.
tattoo's in het gezicht vind ik minder, daar komen veel rimpels en is al helemaal niet mooi als je ouder bent.
heeeeeelemaal mee eens...
ofwel een grote op je rug (wil later een draak of mooie tekst op m'n rug) ofwel 1 kleintje zoals een elfje, bloempje of teken ofzow... kmoet alleen nog 5 jaar wachten
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 19:58
Pla
Pla is offline
Ik denk dat het aan de persoon, de tattoo zelf, de plaats, en de grote van de tattoo ligt..
Oud 30-12-2002, 20:25
Dark Angel
Dark Angel is offline
't verschilt enorm. Bij sommige mensen zit er echt een verhaal aan die ene bijzondere afbeelding; bij anderen is het meer een 'tja, dat vond ik wel een aardig plaatje' geval. Over het algemeen zijn de persoonlijke tattoages het mooiste, omdat mensen echt hebben nagedacht over wat en hoe ze het op hun lichaam willen hebben.

Wat ik vreselijk vind is het soort provocerende tattoages waarvan je gewoon *weet* dat iemand er over 20 jaar spijt van heeft. Er postte ooit iemand op dit forum die een heel grote rams-schedel op z'n borst had laten zetten met een verzameling omgekeerde kruizen eromheen.

Man man, je zal toch 37 zijn, je droomvrouw gevonden hebben en dan je shirt uit moeten doen...

Ikzelf heb 2 tattoages die allebei een beetje 'tijdloos' zijn; ik verwacht dus niet dat die hun gevoelswaarde zullen verliezen. Ik vind de mijne mooi; ze zijn echt een deel van me geworden en soms vergeet ik dat ze er zitten (op m'n rug) totdat iemand het opmerkt. Ik show er eigenlijk zelden mee.

Lelijk? Ik vind dus in mijn geval van niet. Ordinair is een lastige, omdat dat een waarde-oordeel is dat doorgaans geveld word door snobbige kids van 15. Als je bij het woord tattoage onmiddelijk denkt aan campingsmokings en onderuit hangen met een biertje en rockmuziek en bikers... Tja, dan kan ik me dat beeld wel indenken, maar het loopt IMO wel 15 jaar achter.
Vraag een willekeurige groep mensen op straat wie er een tattoage heeft en je zult versteld staan...
Oud 30-12-2002, 20:31
feline
feline is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Maar een tenger meisje van een jaar of achttien met een kleine tattoo op bijvoorbeeld de zijkant van haar pols is mooi.

Dat kleine tengere meisje van 18 wordt ook een keer een uitgelubberde huisvrouw van 40...

Ik vind tatoeages niet mooi, op een paar uitzonderingen na. Naar mijn mening is het alleen leuk als je iemand bent die in een rood korset met jarretels en netkousen de straat op kan gaan en er dan nog niet ordinair uitziet. (Dat soort mensen vind ik trouwens gaaf, die alles gewoon kunnen hebben )

Laatst gewijzigd op 30-12-2002 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 20:38
Verwijderd
Ze zijn niet lelijk (ligt er maar net aan), alleen ze moeten niet op je voorhoofd of keel zitten..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 21:10
Verwijderd
Ik vind ze op mensen lelijk. An sich, op papier zou het misschien wel mooi kunnen zijn. Maar huid hoort gewoon gaaf en egaal te zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 21:11
Quiana
Quiana is offline
Hangt van de tattoo en de persoon af.
Oud 30-12-2002, 22:10
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
danique2 schreef:
het is IK.
Ikke = bassie taal
boeiend!!!
Oud 30-12-2002, 22:38
Jules
Jules is offline
Citaat:
danique2 schreef:

Ik vind het mooist: om de pols een band van hardcore sterren. Zag ik eens bij een meisje en ik vond het gewoon mooi, Tom van Blink 182 heeft het ook trouwens.

ik heb heb nu ook meer over punk/emo/hardcore mensen (niet huisvrouwen), die zie ik vaak, en die hebben vaak tatoos en dus kan ik een beetje kijken wat mooi is, een halve bovenarm vol is mooi, een sterrenband ook.

ik vind wel dat het een beetje moet passen bij je stijl (mits zichtbare tattoo).
Ik had het niet beter kunnen verwoorden .. echt 100% mee eens
Oud 30-12-2002, 23:25
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
rodina schreef:
Naja barst maar los
nah
Oud 30-12-2002, 23:45
Ellesje
Ellesje is offline
Tatoos kunnen best mooi zijn vind ik... Maar ik zou er na een tijdje wel op zijn uitgekeken, veel te permanent. Zeker als je ouder wordt en je vel gaat hangen; dus je tatoo ook. Het lijkt me nou echt niets om als omaatje een tatoo te hebben.
Maar goed, ze zijn soms wel mooi, bij anderen maar ikzelf moet er niet aan denken.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 00:06
Firefly
Firefly is offline
Tattoos kunnen wel mooi zijn.
Alleen zijn de meeste tattoos niet zo mijn smaak; ik hou meer van figuren, simpele maar mooie figuren, vooral als het permanent is. 1tje vind ik mooier dan helemaal vol; niet te groot en niet te klein. En niet vol met kleuren, dat vind ik ook lelijk.
Oud 31-12-2002, 00:27
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik vind ze op mensen lelijk. An sich, op papier zou het misschien wel mooi kunnen zijn. Maar huid hoort gewoon gaaf en egaal te zijn.
als je toch al lelijk bent maakt het geen fuck uit
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 00:27
Avelon
Avelon is offline
hm ik vind de meeste tattoeages "loos"
het is geen extra voor je
omdat het vaak bijna willekeurig geplaatst wordt
"doe maar daar"
je bent toch geen prentenboek?
ik vind het echt loos om zomaar ergens een plaatje op jezelf te hebben
alleen in je gezicht met je vormen mee of in je nek onder je oor ofzo vind ik wel kunnen. alleen beetje dom om daar het plaatje of tekeningetje te laten tatoeeren...ik houd van afwisseling.
ik vind de arm van ville nog wel kunnen omdat het dus niet zomaar een plaatje ergens op is.. hoewel ik dus nooit zon arm zou willen hoor
Oud 31-12-2002, 00:34
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
als je toch al lelijk bent maakt het geen fuck uit
Nee, dat niet nee...dan valt er toch al niks meer aan te verneuken
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 00:35
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Droyd schreef:
als k uberhaubt ooit n tattoo zou nemen zou dat voor mezelf zijn en niet om te showen aan heel-de-wereld
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 06:15
Secreet
Secreet is offline
tattoo's kunnen asociaal en lelijk zijn. Zo en zo neit eens met je stelling, gezien 80% van nederland een tattoo heeft en ermee werkt e.d. kun je het bijna niet langer ordinair en lelijk vinden. Jouw eigen mening misschien.

en meest lelijke plek vind ik bij vrouwen op de armen...Dat vind ik best asociaal staan eigenlijk...Bij mannen weet ik niet...been (kuit) misschien...ziet er zo lomp uit in korte broek.

ows btw I love tattoo's, het is een sierraad en mensen nemen ze niet (hoop ik thans voor ze) om zich te onderscheidden of op te vallen...
Oud 31-12-2002, 09:10
Synonym
Synonym is offline
Het ligt er ook vaak aan wíe de tattoo draagt.
Ik vind tattoos snel ordinair, vooral als ze te groot worden. Zoals van die megagrote op je rug ofzo, of je als je hele arm volgetatoeëerd is. Héél af en toe, maar dan moet je er ook wel een type voor zijn, vind ik een heel kleine tattoo wel mooi, maar da's maar zelden.

De lelijkste plek voor een tattoo? Onderaan je rug (bij een meisje) en als ze er ook nog 's een kort truitje bij draagt en waar de vetkwabjes eraan de zijkant tevoorscheenkomen, jak.
Oud 31-12-2002, 10:00
Roxy
Roxy is offline
ligt inderdaad aan wie de tattoo heeft, wat voor een tattoo het is en waar ie zit... ze hoeven nie perse ordinair te zijn maar mooi vind ik ze ook zelden.... ik zou ook alleen een klein ding doen wat een bijzondere betekenis voor mij heeft en dan op niet zichtbare plaats..
Oud 31-12-2002, 11:30
Verwijderd
Stelling: Zwaar mee oneens.

En voor mij hoeft het echt niet zo klein.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 11:39
Verwijderd
Ik ben het helemaal met Rodina eens...

Tattoo's zijn ordinait. Misschien leuk als je 18 bent, maar als je 35 bent heb je enorme spijt. Ik neem aan de je dan een heel ander leven hebt en dat je ook een stuk volwassener bent. Een Hello Kitty-tattoo op je bil vind je dan echt niet meer leuk.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:17
Ninnoc
Ninnoc is offline
lelijk is niet hetzelfde als ordinair,

een persoon is ordinair of niet, dat ligt niet alleen aan zijn tattoo.

Wat is xtreem lelijk vind zijn tribels (net boven je kont zoals iedereen heeft), namen (behalve van overledenen ofzo), rozen, adelaars, provocerende zooi, band-troep. Zoals iemand hier die een roosje had laten tatoeren, dat vond ik niet mooi.

mooi vind ik kleine dngetjes en het liefst als het te verstoppen valt, ik ken een meisje die een klein kruisje in haar nek heeft laten zetten toen haar vriendin kanker had (haar vriendin liet t ook zetten), het is buiten het idee echt een hele mooie, gaan rare plaatjes die gaan vervelen ofzo.
Oud 31-12-2002, 12:19
Verwijderd
ordinair en lelijk: ligt er maar net aan waar en hoeveelheid tatoo's je op je lichaam hebt gezet.

Maar over t algemeen vind ik t wel mooi dus oneens
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:50
Gwen.
Gwen. is offline
Ligt aan het plaatje, aan het kleurgebruik, aan de plek, aan de grootte, aan de hoeveelheid.

Voor meisjes: onderaan je rug, net boven je kont vind ik een hele mooie plek, op het bot bij je enkel is mooi. Ik heb hele mooie tatoeages gezien op de sleutelbeenderen. Voor jongens vind ik het mooi tussen de schouderbladeren.

Geen schreeuwerige plaatjes, geen ankers, geen I love momma, geen blote wijven met grote tieten, geen duivels, en ook over draken en tribals heb ik zo mijn twijfels.
Oud 31-12-2002, 13:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind tattoos geil.

En bovendien vind ik mensen met (veel) tattoos interessant, zo van:'Goh, wat heb jij daar staan en wat betekent het?'
Voor een jongen kan het bijna niet vol genoeg staan, alleen in het gezicht en op de kont vind ik niet zo denderend. Hele armen en rug vol is echt super. Kleine tattoos voor een jongen vind ik weer minder. Het staat vaak een beetje vrouwelijk. Mijn vriend heeft zijn hele rechterarm volstaan, in één stijl (fantasy-tribal). Ik vind dat er echt spannend uitzien. Helemaal zwart/wit, dat is wel een must vind ik. Kleur staat imo vaak wél ordinair, evenals indianen, hartjes, vogels en blote wijven.

Voor een meisje vind ik tribals supermooi. Zelf heb ik er eentje op mijn onderrug, zwart met (in de punten) rood. Ziet er iets minder standaard uit. En ik heb er eentje op mijn schouderblad, dezelfde die mijn vriend op zijn borst heeft. Ik ga er spoedig nog eentje aan de zijkant van mijn buik laten zetten, had een heel mooi ontwerp zien staan in een boek. Bloemetjes en dergelijke tuttendingen vind ik niet mooi. Dat komt echt zo over van:Ík wilde ook graag stoer lopen doen met een tattoo, maar eigenlijk ook weer niet en daarom laat ik een piepklein bloemetje zetten.' Dan denk ik:'Láát het dan!' Helemaal tattoo-vrij is ook mooi voor een meid hoor! Hoewel tattoos me veel meer aanspreken. En dan weer niet bij Anita-types.

Ik denk niet dat ik er spijt van ga krijgen als ik ouder ben. Het past tenslotte bij mijn stijl en ik vind het ongelofelijk mooi. Mocht het wel zo zijn, dan trek ik kleding aan waardoor mijn tattoos verborgen zijn. Ik neem sowieso niet aan dat ik op mijn 50e nog in topjes loop.

De vriend van mijn moeder (type: degelijk en zeer wijs) vond mijn tattoo een prachtig kunstwerk, maar hij weet 100% zeker dat ik er spijt van ga krijgen en oh oh, wat een drama..

Misschien nog een interessante vermelding: mijn vriend gaat zelf ook tattoeëren. Hij gaat in de leer bij de tattoo-meneer die nu zijn arm aan het volstouwen is. En dan heb ik mooi een cool bijbaantje in zijn zaak!!

Laatst gewijzigd op 01-01-2003 om 12:06.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 13:05
nps
nps is offline
Zoals iedereen al zegt, ligt het er maar aan. Een hartje met een naam op iemands tiet vind ik lelijk, een figuurtje of misschien tribaltje op iemands schouder vind ik wél weer mooi.

Wat ik lelijk vind zijn van die immense tribals ofzo op iemands bovenarm. Wat ik wel weer mooi vind zijn tattoos die mooi gezet zijn, met kleur enz.

Het ligt er maar aan.
Oud 31-12-2002, 13:10
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Oneens.

Sommigen zijn best mooi. Ikzelf heb een sterretjes-verslaving en wil misschien als ik een jaar of 18 ben een ster aan de binnenkant van mn pols.

Ik vind niet dat je een tattoo moet nemen om cool te zijn, maar omdat het teken ook emotionele waarde heeft voor je.. (denk aan bandleden met hun bandlogo getattooëerd )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten