Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een keer bij de mac donalds dacht dat het gewoon schuif deuren waren maar het waren klapdeuren. dus hup ik zit er met me neus tegen. en zo heb ik nog veeel meer dingen." en vrienden maken komt vanzelf zolang je maar je zelf blijft en niet anders voor doet. mij hebben ze ook geacepteerd ook al ben in een kluns, |
![]() |
|
Je moet n beetje opvallen ,
Niet te erg , maar mensen vinden het leuk als je een beetje anders bent dan de rest en je niks van iemand aantrekt wat ze ervan vinden. Ten minste , dat is op mijn school heel erg, Bijv. de gingers , emo's enzo die nie meteen gaan janke als iemand iets over hun zegt zijn heel populair bij ons. Of bijvoorbeeld als je een beetje domme , rare , grappige opmerkingen ofzow hebt , willen ze bij ons met je omgaan omdat dat juist grappig is ![]() Bij ons gaat het er dus heel erg om of je jezelf bent. Als je een beetje anders bent dan de rest is dat niet erg , dat is juist super leuk ![]() xx |
![]() |
|
Als je meer vijanden hebt dan vrienden, dan doe je toch iets fout, tja als je onbewust mensen kwetst door vervelende of kwetsende opmerkingen, tja dan is een vijand snel gemaakt, daar licht de fout, oké vrijheid van meningsuiting is wel leuk en aardig, maar als je zomaar zonder na te denken van alles en nog wat uitkraaid onder het mom van een ongezouten mening, tja, dan maak zeker je geen vrienden. En ach ieder persoontje heeft wel iets, niemand is perfect....de perfecte persoon moet nog geboren worden....ha, ha,...succes
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe maak je vrienden uit een klas hoger dan jij??? somebody... | 38 | 03-04-2013 14:39 | |
ARTistiek |
Hoe maak je mooie foto's? Maylena | 20 | 29-10-2012 09:58 | |
Seksualiteit |
hoe maak je HAAR gek!! justine1997 | 15 | 14-09-2011 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Hoe maak je het goed? Verwijderd | 7 | 20-03-2005 10:20 | |
Psychologie |
hoe maak je vrienden? of, waar vind je ze? sublime | 41 | 01-12-2002 02:27 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |