Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hm, ja, klinkt leuk, maar niet haalbaar, want mensen vallen ongetwijfeld in slaap of haken af tussentijds. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 22 uur is echt zo lang niet en ik ben nog niet zo oud dat ik geen nachtje kan doortrekken, hoor. Als je tot 6 uur in de kroeg kan hangen, kun je ook wel tot 6 uur achter een computer zitten. Het wordt awesome. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij wordt het wel een geslaagd feestje. ![]() Edit: Wordt het dan echt jouw eerste spel? Dan wordt het helemaal leuk, haha. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het speelt natuurlijk heel anders dan op het forum want er zijn minder lappen tekst, en het is psychologischer enzo. ![]() Edit: eh, heb ik het alweer over de meet. Ik haal het door elkaar! maar goed, dat van die minder lappen tekst klopt wel want er is minder tijd om een uitvoerige lap tekst te schrijven ![]() |
![]() |
|
Ah, ik ben op een ander forum al een paar keer spelleider geweest van een dergelijke event. Ik kan eventueel wel een keertje zoiets op zetten of raad geven aan een eventuele spelleider. Zo is het bijv verstandig als je in de opstartfase een 2e spelleider hebt aangezien er zeker de eerste keer heel veel vragen zijn. Ervaring leert wel dat je beter bijv 25 minuten kunt uittrekken voor de hangronde en dan 5 minuten voor de eetronde. De wolven kunnen dan ook tijdens de hangronde overleggen (via MSN of PM) en de ziener kan alvast bedenken wie te gaan opvragen, etc etc. Met 12 spelers duurt het dan ongeveer 3 tot hooguit 6 uur. Zowel haalbaarder als realistischer dus. Maar goed, dat is ook afhankelijk van hoeveel tijd je uittrekt voor de rondes, maar het is dus verstandig als de eetronde zo'n 5 tot 6 keer korter duurt.
Het is echter onmogelijk om het met een verhaal te doen. Maar als dat het probleem is... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb wel met de fb's ooit een spel gespeeld, maar dat had veel minder rollen dan het spel dat hier op DK gespeeld wordt. (En ik was wolf ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgende keer gewoon meedoen, het is echt heel leuk. ![]() Ik moet maar eens een paar mensen gaan PMen om te zien of ze interesse hebben. |
![]() |
|
|