![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo allemaal,
Zit hier al een paar dagen, maar kon nog niet echt tijd vinden om me ff snel voor te stellen, dus bij deze. Ik ben Mike, ik ben 18 jaar oud. Zit op het MBO, in me vrije tijd vind ik het leuk om te voetballen, zit er niet op. Ben ook vaak creatief bezig, met raps schrijven, ben geen proffesionele rapper meer van me afschrijven, ook ben ik vaak bezig met dichten. Op papier ben ik een gevoelige jongen, maar in het echt zie je me niet zo snel emotioneel, probeer me vaak sterk te houden. Probeer me altijd zo vrolijk mogelijk op te stellen ![]() Over mezelf, word vaak gezellig, behulpzaam, romantisch, goed gezelschap genoemd. Bied ook altijd wel een luisterend oor als iemand een probleem heeft. Hopelijk heb ik jullie genoeg verteld. Als er nog vragen zijn, kan je altijd berichtje achter laten, zal ik het zo snel mogelijk beantwoorden ![]() Of als het mensen leukt lijkt om te mailen/msn'nen, kan je me op dit adress bereiken: shocksurprise@live.nl vermeld wel ff als je me toegevoegd hebt, want vaak krijg ik geen melding ervan dat iemand me toegevoegd heeft, dan voeg ik jou wel toe ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Even voorstellen... chiara_ | 2 | 25-04-2011 10:34 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Even voorstellen! Denise27 | 1 | 27-11-2009 09:05 | |