Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2012, 23:40
reffear
reffear is offline
Hallo beste mensen,

Ik heb al bijna 2 jaar een vriendin en we zijn eigenlijk allebij al heel lang toe aan seks hebben. Nu hebben we het al meerdere malen, zo'n 5 keer geprobeerd en we komen wel steeds dichter in de buurt maar de laatste 2 keer eigenlijk hetzelfde, dan zit ik er een beetje in ergens maar verder komen we niet echt.. Ze is wel goed geil en ik ook dus alles zit gewoon mee maar toch lukt het niet.. En toch zijn we er wel klaar voor en willen we het ook.

En nog een vraag, welke condooms kun je het beste gebruiken? Ik bedoel, normale, extra dunne, enzovoorts.

Alvast bedankt iedereen .

Simon
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 23:58
reffear
reffear is offline
En het is ook zo, dat als we het proberen mijn lul niet een uur stijf blijft of so dus dan trekt ze me af en proberen we het weer maar na een tijdje wordt mijn lul gewoon heel gevoelig
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 23:58
reffear
reffear is offline
En kom ik gewoon al bijna klaar als ik ook maar iets aanraak.. Na een uur of so
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 02:47
Verwijderd
Het is normaal dat je dan al bijna klaarkomt, door alle geilheid en aanrakingen. Een uur is best lang, en er is ook denk ik niemand die een uur zijn penis stijf kan houden.

Over de seks; als jullie allebei geil zijn en het al vaker geprobeerd hebben en het steeds bijna lukt, zou ik gewoon blijven proberen. Het lukt misschien makkelijker als ze al is klaargekomen, omdat ze dan natter is. Weet niet of je dat hebt geprobeerd?

Over de condooms; welke jij het beste vindt. Alle condooms die in de winkel liggen zijn veilig en geschikt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 11:08
reffear
reffear is offline
Nee ze is nog niet klaargekomen, alleen dat wil/hoeft ze niet zegt ze, maar ik denk dat als we vrijen dat dat wel vanzelf kan komen?

Maarja we proberen het al zo lang en ik vind het best klote dat het telkens niet lukt .. Dan weet ik niet meer wat er fout gaat?

Ja ik weet niet wat ik het fijnste vindt heb tot nu toe alleen top safe en ultra feeling gebruikt en eerst genoemde vind ik echt klote omdat dat veel geluid maakt, ende andere is wel fijn maar ik weet niet hoe de andere zijn.. Dus vindt het beetje zonde als ik dalijk geld uit geef aan een minder fijn condoom
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 11:16
Lente
Lente is offline
wat lukt er precies niet? begrijp ik goed dat je een stukje naar binnen gaat en dat je dan niet verder kan? waarom kun je niet verder? is het voor je gevoel te nauw? voelt het voor haar vervelend en zegt ze dat je moet stoppen? of..?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Nee ze is nog niet klaargekomen, alleen dat wil/hoeft ze niet zegt ze, maar ik denk dat als we vrijen dat dat wel vanzelf kan komen?
Dat wil ze wel, maar het heeft geen haast als je noob bent. En als jullie vrijen hoeft dat niet automatisch te komen nee.
Citaat:
Maarja we proberen het al zo lang en ik vind het best klote dat het telkens niet lukt .. Dan weet ik niet meer wat er fout gaat?
Het duurt inderdaad wat lang allemaal. Wat gaat er eigenlijk fout?
Citaat:
Ja ik weet niet wat ik het fijnste vindt heb tot nu toe alleen top safe en ultra feeling gebruikt en eerst genoemde vind ik echt klote omdat dat veel geluid maakt, ende andere is wel fijn maar ik weet niet hoe de andere zijn.. Dus vindt het beetje zonde als ik dalijk geld uit geef aan een minder fijn condoom
Veel geluid? Ehm. Condooms verschillen onderling niet van geluid. En als je toch al zo lang een relatie hebt kan ik je aanraden om die krengen te dumpen en voor de pil te gaan. Wordt de seks meteen ook een stuk leuker.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 11:32
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
En als je toch al zo lang een relatie hebt kan ik je aanraden om die krengen te dumpen en voor de pil te gaan. Wordt de seks meteen ook een stuk leuker.
Dit kun je doen. Bedenk wel dat dit niet zonder risico's is. Je bent er ten eerste van afhankelijk dat jou vriendin trouw haar pil slikt en het niet vergeet. Ten tweede is de pil niet 100% veilig. Een condoom overigens ook niet.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 11:38
Verwijderd
Als je je chick dus vertrouwt lekker doen. De pil is veilig zat.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 12:06
reffear
reffear is offline
Ze zit ook aan de pil, maar ze wilt toch liever een condoom gebruiken.. Achja als ze dat wilt ga ik het haar niet dwingen om zonder te doen.. Maar ja het is inderdaad dat ik er een beetje in zit (denk ik altijd) en dat ik dan niet meer verder kom.

Met denk ik, bedoel ik dat ik voel dat ik ergens in zit, maar niet zeker weet of het wel goed is omdat ik niet verder kom zeg maar .
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 12:25
justin63
justin63 is offline
condoom is altijd veiliger, een pil kan in sommige gevallen toch een zwangerschap niet voorkomen ( zeldzaam maar kan)
Probeer gewoon condooms uit welke je prettig vind

Laatst gewijzigd op 09-07-2012 om 13:05. Reden: reclamespam.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 12:31
Verwijderd
Wat een bangmakerij. De kans dat je vriendin zwanger wordt terwijl ze aan de pil is is zo goed als nihil. Elke degelijke relatie valt geen degelijke relatie te noemen als er condooms worden gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 12:44
reffear
reffear is offline
Nou ik denk dat als we het al een paar keer gedaan hebben dat condoom vanzelf weggaat.. Maar goed, hebben jullie misschien nog tips over hoe het wel kan lukken?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 13:07
Pluis
Pluis is offline
Krijg je wel 2 vingers bij haar naar binnen op zo'n moment? Want het klinkt een beetje alsof je meisje haar bekkenbodem spieren te veel aanspant en ja dan kom je er niet in. Dan maakt het ook niet uit welk condoom je gebruikt. Het is erg belangrijk dat je een standje kiest waarbij zij ontspannen is. Het ene meisje kan dat beter in het missionaris standje omdat ze dan ligt, het andere meisje kun je beter bovenop zetten zodat zij de controle heeft over wanneer en hoe ver je bij haar naar binnen gaat. Doet het bij haar pijn als je naar binnen gaat?
Oud 09-07-2012, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Een meisje komt niet zomaar vanzelf klaar. Heb je het geprobeerd met je vingers en/of tong?

Heb je, zoals Pluis zegt, ook al geprobeerd om een of twee vingers in haar vagina te doen? Ik zou dat sowieso eerst proberen voordat je met je penis erin wil, dan weet je ook meteen hoe het voelt daar, en wordt het wellicht ook ietsje minder nauw.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 13:43
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ze zit ook aan de pil, maar ze wilt toch liever een condoom gebruiken.. Achja als ze dat wilt ga ik het haar niet dwingen om zonder te doen.. Maar ja het is inderdaad dat ik er een beetje in zit (denk ik altijd) en dat ik dan niet meer verder kom.

Met denk ik, bedoel ik dat ik voel dat ik ergens in zit, maar niet zeker weet of het wel goed is omdat ik niet verder kom zeg maar .
Je kan best met je hand sturen, zodat je weet dat je op de goeie plek zit. Ook is het handig om zo'n spannende eerste keer met je vriendin te blijven praten, vraag gewoon of je goed zit, hoe het voor haar voelt, of je verder kan enz.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 14:21
Volk
Volk is offline
Hebben jullie de andere dingen die voor seks komen al gedaan? Vingeren, beffen, pijpen etc? Kennen jullie elkaars lichaam al?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 14:53
reffear
reffear is offline
Ja we hebben alles al gedaan, en ehm meestal ga ik met een vinger een beetje voelen waar enzo, maar dan doet het pijn bij dr. En ik vraag ook soms of ik goed zit en als dat zo is doet het ook pijn.. Maar dan kom ik gewoon niet verder, hoe kunnen we wel verder komen zeg maar?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 15:00
Vowel
Vowel is offline
Maar wat bedoel je precies met "een beetje voelen waar enzo" want het klinkt alsof je nog nooit echt een vinger in haar hebt gekregen. Het kan pijn doen als je te ruw doet. Weet jij eigenlijk wel of jouw vriendin zelf ooit een vinger erin heeft gekregen? Het is wel een goed idee voor haar om haar eigen lichaam een beetje te verkennen. Dan kan ze jou ook beter sturen wanneer je bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 15:27
reffear
reffear is offline
Ja ze helpt ook wel mee , maar dan nog komt het niet verder dan een beetje erin zeg maar. Nou ze vingert zichzelf in ieder geval nooit maar dat andere kan ik wel vragen ja maar denk niet dat ze het doet. En ja als ik mijn vinger naar binnen probeer te krijgen gaat het pijn doen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 15:28
Lente
Lente is offline
als het pijn doet, is de kans groot dat ze niet opgewonden/nat/ontspannen genoeg is. klopt dat?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 15:28
Pluis
Pluis is offline
Als het voelen al pijn doet, is het niet zo raar dat er ook geen penis in past.
en verder ook wat vowel zegt: krijgt ze er zelf wel een vinger in?
Oud 09-07-2012, 15:53
reffear
reffear is offline
Uhm ja ik kan natuurlijk niet haar gedachte lezen, maar ze zegt wel dat het zo is en ik denk dat als ze echt niet geil is enzo ze ook niet echt zin heeft in seks?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 15:55
Pluis
Pluis is offline
Ze kan wel zin hebben in seks, maar als ze het daarbij ook heel spannend vindt en bang is dat het pijn gaat doen, gaat ze onbewust de boel aanspannen van onderen. Dat is net zoiets als proberen te poepen terwijl je je kringspier angstvallig aangespannen houdt.
Oud 09-07-2012, 16:07
reffear
reffear is offline
Hmm ja dat zou goed kunnen daar kan ik het wel met haar over hebben. Maar hoe wordt ze ontspannender dan?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 16:09
Vowel
Vowel is offline
Goed de tijd nemen, veel voorspel. Zorgen dat ze goed geil is (en dus goed nat). Vaak wordt het makkelijker nadat een meisje is klaargekomen. Dan is ze meer ontspannen (en ook natter) en is het makkelijker om erin te komen. Maar vooral blijven praten. Volgens mij is er niets belangrijker dan eerlijk kunnen praten over seks, wat je fijn vindt, wat je niet fijn vindt, aanwijzingen geven, dat soort dingen. Zodat je elkaar goed leert kennen op seksueel gebied.

Oh en het is misschien ook een goed idee om de nadruk niet zo op seks te leggen. Dus het niet steeds maar blijven plannen, zo van "morgen proberen we het weer!" want dan gaat ze misschien de hele dag zenuwachtig zijn omdat ze wéét dat het weer gaat gebeuren. Ga gewoon iets leuks doen samen, plezier hebben, en als je dan begint met zoenen kun je altijd kijken hoe het loopt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 16:25
Pluis
Pluis is offline
In aanvulling op vowel: afspreken dat jullie even stoppen met proberen om echt te penetreren, maar alleen bezig zijn met het ontdekken van elkaars lichaam en wat jullie lekker vinden. want als het niet hóeft, ligt er ook niet zo veel druk en spanning op. En als het haar wel lukt om met haar eigen vingers in haar vagina te gaan, zou ze dat eens voor kunnen doen, en dat ze daarna dan met jouw vinger naar binnen gaat (dus dat zij jóuw hand geleidt en jij niks doet). Dan wordt het vanzelf minder eng en spannend.
Oud 09-07-2012, 16:37
reffear
reffear is offline
Hmm ja goede tips, bedankt! Maar voor mij is het zo, omdat we t al vaak hebben geprobeerd is het voor mij echt niet spannend meer of so..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 16:37
reffear
reffear is offline
En ik heb ook niet het gevoel dat zij het echt spannend vindt, maar ik ga het er zeker met dr over hebben
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 18:09
Verwijderd
Het wordt wel weer spannend als proberen in doen verandert.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 18:46
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hmm ja goede tips, bedankt! Maar voor mij is het zo, omdat we t al vaak hebben geprobeerd is het voor mij echt niet spannend meer of so..
Citaat:
En ik heb ook niet het gevoel dat zij het echt spannend vindt, maar ik ga het er zeker met dr over hebben
Maar dat is best logisch als het steeds niet lukt. Dan krijg je te maken met teleurstelling en lijkt het allemaal niet zo geweldig als het zou moeten zijn. Maar hoe meer jullie blijven proberen (en steeds falen) hoe lastiger het wordt. Dus zet het even op pauze. Ga niet meer naar elkaar toe met seks als doel, want anders heb je straks helemaal geen plezier meer in elkaar. Je moet wel van elkaar blijven genieten (ook buiten seks om) en probeer deze teleurstellingen niet de rest van de relatie te laten beïnvloeden. Het gaat echt ooit lukken, maar volgens mij moeten jullie elkaar(s lichaam) even leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 20:26
reffear
reffear is offline
Maar als je het met condoom doet is het toch ook eigenlijk "geplande" seks?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 21:30
Pluis
Pluis is offline
Er is een verschil tussen "liefje, zullen we het volgende week zaterdag weer proberen" en op een willekeurige avond lekker met elkaar vozen en dat je op een gegeven moment naakt bent, het condoom tevoorschijn haalt en vraagt of zij ook zin heeft. Dat is wat we bedoelen met dat je het niet moet plannen.
Oud 09-07-2012, 22:23
Em.
Em. is offline
Citaat:
Wat een bangmakerij. De kans dat je vriendin zwanger wordt terwijl ze aan de pil is is zo goed als nihil. Elke degelijke relatie valt geen degelijke relatie te noemen als er condooms worden gebruikt.
Als ik me goed herinner is het in theorie iets van 0,3% (3 op de 1000 vrouwen in één jaar die de pil slikken worden zwanger) en in praktijk (door verkeerd gebruik enzo) 3%.

Citaat:
Ja we hebben alles al gedaan, en ehm meestal ga ik met een vinger een beetje voelen waar enzo, maar dan doet het pijn bij dr. En ik vraag ook soms of ik goed zit en als dat zo is doet het ook pijn.. Maar dan kom ik gewoon niet verder, hoe kunnen we wel verder komen zeg maar?
Oh, dát had je nog niet vertelt, dat het pijn deed. Anders had ik gewoon zo iets gehad van doorduwen/andere hoek/standje proberen, maar als het pijn doet zijn er waarschijnlijk andere dingen aan de hand die (dus) te maken hebben met spanning en daardoor onbewust aanspannen van spieren (waardoor het niet meer past) en/of niet geil genoeg zijn.

Citaat:
Ja ze helpt ook wel mee , maar dan nog komt het niet verder dan een beetje erin zeg maar. Nou ze vingert zichzelf in ieder geval nooit maar dat andere kan ik wel vragen ja maar denk niet dat ze het doet. En ja als ik mijn vinger naar binnen probeer te krijgen gaat het pijn doen
Vingert ze zich nooit (en heeft ze dat nooit gedaan)? En ze zegt ook dat ze niet 'hoeft' klaar te komen? (Als ik dat goed begreep?) Nu is niet hoeven klaarkomen niet zo'n probleem, maar ik vraag me onderhand een beetje af of ze überhaupt wel eens klaargekomen is?

Citaat:
Ik kan me goed voorstellen dat zij juist doordat het de hele tijd niet lukt het gevoel heeft dat ze faalt en daardoor juist nog gespanner raakt, omdat het deze keer écht moet lukken of omdat het vast weer pijn gaat doen oid. Het is niet zo'n leuke ervaring, denk ik, als het steeds niet lukt, en da's niet zo bevorderlijk. Ik zou inderdaad proberen de druk eraf te halen, niet meer bezig zijn met haar penetreren, maar meer met gewoon leuk met haar bezig zijn. En laat haar wellicht eens klaarkomen en kijk of je misschien dan met één vinger naar binnen kan?
Oud 10-07-2012, 09:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou zeg

Citaat:
Erh, ik krijg al een beetje plaatsvervangend pijn als ik dit lees. Ik denk dat het verstandig is als jullie eerst voorbij het punt van "een beetje voelen" komen (vooral als dat al pijnlijk is!) voordat je aan seks begint. Als jullie al twee jaar samen zijn en zij is nog nooit klaargekomen en het vingeren doet pijn, dan lijkt het me dat het tijd is om daar eens uitgebreid over te praten. En te proberen te vingeren terwijl zij je helpt of tegen je zegt wat ze voelt en of dat aangenaam is of niet. En misschien dat ze het zelf een keer voordoet, als ze dat durft. De meeste vrouwen komen niet klaar van penetratie dus denken dat het klaarkomen "dan wel komt" is (waarschijnlijk) een illusie. Bovendien is klaarkomen veel te lekker om te gaan wachten tot het eindelijk lukt.
Oud 10-07-2012, 19:57
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Doe ook een kussen onder haar billen, dat helpt om het allemaal wat 'open' te maken. Je kunt haar natuurlijk ook dronken voeren, meisjes worden er geiler van en minder gespannen
Oud 11-07-2012, 12:30
reffear
reffear is offline
Ik had het een beetje met haar er over gehad.. Ik vroeg waarom ze zo gespannen is, en ze zei dat al voordat ik met mijn vinger in haar vagina ga, ze al "voelt" hoe pijn het gaat doen en dat ze daarom zo gespannen er van wordt.

En voor alle duidelijkheid is ze inderdaad nog nooit klaargekomen.. En ja ik weet niet hoe ik dat haar duidelijk moet maken dat dat nuttig kan zijn want volgens mij wil ze dat niet
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 12:41
Pluis
Pluis is offline
Ah kijk, daar heb je het al. Lukt het haar wel om bij zichzelf een vinger in te brengen? Als dat wel lukt, kunnen jullie samen oefenen door bijvoorbeeld te beginnen met heel voorzichtig alleen je pink, en dan ook echt maar een klein stukje. Als dat is gelukt of als het pijn doet, dan houd je er weer mee op voor die dag. En de volgende keer ga je een klein stukje verder. Op die manier kun je haar hopelijk heel langzaamaan leren dat het echt geen pijn hoeft te doen.

En lukt het over een tijdje nog steeds niet of krijgt ze zelf al geen vinger naar binnen, dan moet ze eens met de huisarts gaan praten want dan gaan jullie niet zonder hulp uitkomen.
Oud 11-07-2012, 12:50
Vowel
Vowel is offline
Wat Pluis zegt. Ook lijkt het me vrij sterk dat ze geen orgasme wil krijgen. Kun je het niet met je tong proberen? Want dat doet (als het goed is) geen pijn.

Heeft ze wel ooit gemasturbeerd? Kent ze haar eigen lichaam wel? Want als zij van zichzelf niet eens weet wat ze fijn vindt en wat niet, wordt het ook heel lastig om samen dingen te vinden die jullie allebei fijn vinden. En als zij niet weet hoe lekker seks kan zijn (bijvoorbeeld door masturberen en orgasmen), vind ik het niet raar dat er zoveel dingen zijn die haar "bang" en gespannen maken en die zij niet wil.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 13:18
reffear
reffear is offline
Nou als ik haar bef, en naar beneden gaat zegt ze: "niet doen" en volgens mij kent ze haar eigen lichaam inderdaad niet goed.. Maar ik denk dat het vooral spanning is, dus huisarts is denk ik niet nodig omdat we inderdaad maar weinig ervaring hebben en dat het wel moet lukken.. Maar hoe kan ik haar met alleen mn hand en mn tong klaar laten komen? Gaat dat wel?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 13:35
Vowel
Vowel is offline
Nou, ik denk dat het tijd is dat zij eens zelf haar lichaam gaat verkennen. Als zij niet weet wat zij (niet) lekker vindt, wat er (geen) pijn doet en hoe bepaalde aanrakingen voelen, dan is alles dat met seks (en jouw aanraken van haar lichaam) te maken heeft heel erg spannend en nieuw en wellicht ook heel eng (en daarom spant ze al haar spieren aan). Dan is het vrij logisch dat het allemaal heel moeilijk gaat, want niet alleen ontdekt ze nu pas haar eigen lichaam, maar moet dit ook al meteen met jou doen (en hiermee bedoel ik niet dat jij iets fout doet, maar de normale volgorde waarin dingen gebeuren ontbreekt een beetje). Om even een persoonlijk voorbeeld te geven: ik wist al voordat ik de eerste keer seks had dat ik geen directe aanrakingen aan mijn clitoris wilde, omdat dat pijn doet - daar kwam ik via masturbatie achter (en daarbij ook hoeveel druk ik fijn vond, hoe lang het ongeveer zou moeten duren, hoe een orgasme voelde, en door de fantaseren kwam ik ook al achter bepaalde wensen, etc). Al die "ervaring" mist jouw vriendin omdat ze zichzelf niet kent, snap je?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 13:54
Em.
Em. is offline
Ik wil nog even zeggen dat:

Citaat:
en we zijn eigenlijk allebij al heel lang toe aan seks hebben.
ik die indruk niet krijg. Niet van háár in ieder geval. Je bent nog niet toe aan seks hebben als je nog niet klaargekomen bent en dat ook niet lijkt te willen en/of als een vinger naar binnen al niet lukt. Dan ben je gewoon nog niet klaar voor seks, maar moet je nog beginnen met het hele ontdekkingproces ervoor. En verder: wat de rest zegt. (Behalve dat dronken voeren dan. )
Oud 11-07-2012, 13:55
Pluis
Pluis is offline
Dat klaarkomen is helemaal niet belangrijk nu reffear. Seks werkt in het vrouwenbrein anders dan in het mannenbrein, wat inhoudt dat voor vrouwen dingen als spanning/angst/zenuwen ervoor zorgen dat klaarkomen zo goed als onmogelijk is.
Ik kom zelf ook niet altijd klaar bij seks en dat vind ik helemaal niet erg. Ik hecht veel meer waarde aan het intiem samenzijn en ik vind seks al heel prettig zónder een orgasme. Als het wel gebeurt, dan is dat natuurlijk top. Wat dat betreft zitten jongens en meiden gewoon anders in elkaar.

Gelukkig vinden meisjes veel meer dingen lekker dan alleen penetratie, strelen en zoenen zijn ook heel fijn. En je kan haar ook een heel fijn gevoel geven door de clitoris (of de omgeving daarvan als ze het te gevoelig vindt) te stimuleren met je vingers (of je tong).

Verder sluit ik me aan bij vowel dat een meisje pas echt duidelijk aan kan geven wat ze lekker vindt als ze zelf op ontdekkingstocht is geweest van haar eigen lichaam.
Oud 11-07-2012, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe kan ik haar met alleen mn hand en mn tong klaar laten komen? Gaat dat wel?
Meen je dit nou?

Dit nu al de tweede keer in korte tijd dat ik me verbaas over heb gebrek aan kennis die jongeren hebben terwijl ze tóch aan seks willen beginnen.

Een meisje laten klaarkomen met je vingers of tong doe je door haar clitoris te stimuleren. Jij denkt waarschijnlijk dat meisjes klaarkomen door penetratie, maar het is een minderheid waarbij dat lukt.

Ga eens wat informatie opzoeken over het menselijk lichaam, en over seks. Zorg dat je in theorie genoeg weet, zodat je in de praktijk beter weet waar je mee bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 22:16
reffear
reffear is offline
Hmm dat zijn goede tips, maar hoe kan ik dit haar duidelijk maken? Want om te zeggen dat ik op een forum een heel gesprek geopend heb over haar is ook een beetje raar want ik heb er zelf ook niet veel verstand van.

Maar als ik haar vinger/bef, vraag ik altijd of ik goed zit en of het lekker zit en dan zegt ze altijd jep enzo, en dan zit ik juist bij haar clitoris, maar nooit echt in haar vagina omdat ze dan zegt: "niet doen" of so iets.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 22:18
Verwijderd
Als ze niks in haar vagina wil, en het doet pijn omdat ze gespannen is, dan heb je daar voorlopig ook niks te zoeken. Concentreer je voorlopig eerst op andere vormen van seks voordat je verder wil gaan met dingen waar zij misschien nog niet aan toe is.

En wat ik zei, ga samen eens een beetje dingen dingen lezen en leren over seks en het lichaam. Op internet is genoeg te vinden. Je kan wel denken aan seks toe te zijn omdat je geil bent, en dat is ook allemaal prima en te begrijpen, maar je moet wel een beetje weten wat je precies doet. Een hoop leer je in de praktijk, maar voor sommige dingen moet je gewoon een beetje opletten bij biologie
En blijf eerlijk met elkaar praten.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 22:47
reffear
reffear is offline
Ja dat is ook zo, maar in mijn vriendengroep is iedereen even oud, en hebben het allemaal al vaak genoeg gedaan.. En die hebben nooit problemen enzo, maar hoe kan ik er voor zorgen dan dat zij juist minder pijn gaat hebben?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is ook zo, maar in mijn vriendengroep is iedereen even oud, en hebben het allemaal al vaak genoeg gedaan.. En die hebben nooit problemen enzo, maar hoe kan ik er voor zorgen dan dat zij juist minder pijn gaat hebben?
Dat is hierboven al vrij vaak gezegd, ze moet eerst haar eigen lichaam ontdekken en kijken wat ze lekker vindt om bij zichzelf te doen. Daarna pas kan ze zich ontspannen voelen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 23:34
reffear
reffear is offline
Heb dat tegen d'r gezegt.. Maar ik vind t opzich best rot dat t telkens niet lukt want krijg er best een klote gevoel van
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 11:14
Pluis
Pluis is offline
Ja natuurlijk zuigt het dat het niet lukt met je meisje, en waarschijnlijk voelt zij zich er ook heel rot over. Maar hoe rotter jullie je gaan voelen, hoe lastiger het wordt.
Stuur haar anders deze pagina eens: http://www.sense.info/vrijen/pijn-bij-het-vrijen/ daar staat een boel nuttige informatie over pijn bij vrijen en wat je eraan kunt doen. Dan hoeft ze ook niet hier op het forum te lezen wat jij post

Regels voor berichten