Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
buiten dat durf ik zelfs mijn beste vrienden dit niet te vertellen, ik kan niet even zeggen dat ik iemand ken van internet waar ik van hou, en dat we daar maar even naartoe moeten gaan. |
![]() |
||
Citaat:
is wel goed 2 uurtjes met de bus |
![]() |
||
Citaat:
allemaal wel heel erg bedankt voor de reacties! |
![]() |
|
Ik ken je ouders niet, maar je kunt ze toch wel gewoon vertellen dat je een meisje hebt leren kennen en je haar erg leuk vindt en graag een keertje op wil zoeken en jullie heel veel praten samen, maar je haar nog nooit in het echt hebt ontmoet maar je dat wel heel graag wil? Tot zover zullen ze je nog wel begrijpen. Je hoeft niet tegen heel de wereld te vertellen dat je van haar houdt, dat zijn hun zaken ook niet wat je verder precies voor haar voelt. Is het geen optie met haar af te spreken in een stad die voor jullie allebei even ver is? Sowieso is het handig om mensen die je alleen van internet kent voor het eerst te ontmoeten in een openbare gelegenheid, want dan kan er niet zo veel geks gebeuren.
||
Citaat:
maar echt voor jou en ook voor de rest, supertof dat jullie me willen helpen, ik waardeer het enorm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, als het een probleem is dan vertel je het niet aan ze. Lijkt me logisch? Laatst gewijzigd op 17-06-2012 om 19:20. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb mijn eerste vriendin (pas uit though) ook via internet leren kennen, hadden 1.5 jaar lang, en zijn nu nog steeds goede vrienden enz.
Punt is, niet zeuren, als je haar wilt zien, ga je naar haar toe, punt uit. Ongeacht wat men er van zegt. Je zei dat je voor haar wel 8x wilt overstappen, maar niet aan je vrienden oid wilt vertellen / liegen tegen je ouders zodat je bij haar kunt zijn? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Waar ben je eigenlijk bang voor? Vind je nu belangrijker dat je niet raar wordt aangekeken door je ouders dan dat je naar het meisje toekan waar je, zoals je zegt, van houdt? Je kunt best tegen je ouders zeggen dat tijden veranderen, het is normaal om mensen via internet te leren kennen en dat zij dat niet hadden in hun generatie wil niet zeggen dat het niet kan.
Je laat jezelf nu eigenlijk kiezen tussen eerlijk zijn tegen je ouders en naar je meisje toe gaan, maar je zegt dat je het niet tegen je ouders kunt zeggen dus kun je niet naar je meisje toe. Dat schiet niet op. ![]()
||
Citaat:
Anders kun je nog altijd zeggen dat je haar van de plaatselijke kroeg kent. 2 uur met de bus is echt niet zo ver dat het niet realistisch is hoor. Zat mensen die wel eens naar een andere stad of provincie zijn gegaan om te kijken hoe het stappen daar is. Als je haar daar "hebt leren kennen" en daarna internet contact hebt gehouden is het toch allemaal goed? |
![]() |
|
Ik zou het gewoon tegen je ouders zeggen. En dan niet als vraag, maar als statement. "Waar ga je heen?" - "Ik ga de stad in met een vriendin."
Als ze dan verder vragen moet je gewoon eerlijk zijn, alsof het de normaalste zaak van de wereld is (want dat is het ook), en als ze niet verder vragen heb je geluk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() volgend jaar zal ik voor kunst veel van dit soort dingen moeten bezoeken, maar het is moeilijk voor me om zo lang te wachten.. en dan ook maar afwachten of het écht een optie kan zijn.. maarja heel erg bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap niet waarom je zo moeilijk doet. ![]() En heb je überhaupt wel eens een gesprek gehad met je ouders over het internet en mensen ontmoeten in het echt? Of ga je er gewoon van uit dat je ouders het niet willen hebben? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En je beantwoordt mijn vraag niet. Heb je ooit wel eens een serieus gesprek gehad (poolshoogte genomen) met je ouders over internet, internetrelaties, meetings van bijvoorbeeld een forum, of iets in die richting? Of ga je er gewoon van uit dat het niet mag? Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat je naar een meeting gaat van een forum op het internet en dat er "meerdere mensen komen". Wie weet staan ze daar beter tegenover? |
![]() |
||
Citaat:
![]() TS, als je dit meisje echt graag wilt ontmoeten dan kan dat op twee manieren. 1) praat met je ouders, maak duidelijk hoe serieus je erover bent en probeer ze te overtuigen (en als dat niet lukt kun je altijd nog stiekem gaan ![]() |
![]() |
|
Jongen, doe eens niet zo moeilijk en zeg dan gewoon tegen je ouders dat je af gaat spreken met een meisje van internet als je zo nodig eerlijk tegen ze wil zijn. Als je dat meisje echt zo leuk vindt had je allang iets geregeld zodat je naar haar toe kon. Jullie praten nu al een jaar met elkaar en nu wordt het zomervakantie, als je nu nog niet zelf iets kan verzinnen om naar haar toe te gaan verdient zij ook gewoon beter.
|
Ik begrijp je ouders wel en als je het meisje nooit hebt gezien en enkel kent via internet dan zou ik toch op mijn hoede zijn als ik jou was
Ikzelf heb dagelijks met fakers en al dat gespuis te doen ik kom er dagelijks wel 1 tegen op internet, Als je toch zeker bent van dat meisje omdat je haar al zo lang kent dan zou ik een paar keer cammen en bellen met elkaar voor je af spreekt Ik zou eerst zekerheid willen hebben van die andere persoon wat ik echter af vraag is hoe je verliefd kan zijn op iemand die je nooit hebt gezien ^^ Internet loopt vol idioten srie voor dat woord maar het is nu 1X zo daarom geef ik je ouders gelijk |
![]() |
|
Meisjeantwerpen in de reacties staat dat hij al gecamt heeft dus die argument van jou is nogal dood nu...
On-topic: Wat let je? Ga vroeg weg en kom laat thuis tijd zat... Geloof me. De meeste ouders gaan niet wanhopig andere ouders bellen bij aankomst....
|
![]() |
|
|