Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2012, 10:51
Femmie92
Femmie92 is offline
Hoi,

Heb echt een megaprobleem.

Kwam laatst voor mijn moeder onverwacht vroeg thuis. Ze lag gewoon te sexen met een ander!!! Vind het zo rot voor mijn vader. Ze belazerd hem gewoon

Heb echter 250,- gekregen om het niet te vertellen, maar zit er giga mee, wat moet ikdoen, het vertellen? Was éénmalig volgens haar.

HELP!!!

Liefs F.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2012, 11:51
dbzmenneke
dbzmenneke is offline
dat je er veel mee zit snap ik, maar je hebt het zwijggeld geaccepteerd, bij een 2e keer zou ik wel gaan vertellen aan iemand
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 14:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ehh ja. Tegen je moeder zeggen dat ze moet kappen met andere mensen neuken zou stap 1 zijn. Ik vind het ook echt heel zielig dat ze jou dan geld toestopt om er je mond over te houden, ze heeft zelf ook wel door dat ze verkeerd bezig is en ze er gewoon mee moet ophouden. Ik zou zeggen, wees eerlijk tegen haar over je gevoelens over de situatie en wat je vindt dat ze moet doen, want schijnbaar is ze er zelf niet toe in staat een fatsoenlijke beslissing te nemen. En neem geen geld meer van haar aan, het is oneerlijk tegenover je vader.
Oud 10-06-2012, 14:07
Verwijderd
Als je iets had willen ondernemen moet je natuurlijk geen centjes aannemen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 14:23
Verwijderd
Zwijggeld van je moeder krijgen
Ik zou het geld teruggeven en tegen haar zeggen dat ze de waarheid moet vertellen tegen je vader, anders doe jij het. Want probeer eens in de schoenen te staan van je vader. Als je hem was, dan zou je toch ook willen weten dat je vrouw jou bedriegt? Ik vind dat iemand het recht heeft om te weten dat hij bedrogen wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 14:42
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Dat geld had ik allang in dr gezicht gegooid. Maar kan je er niet met je ma over praten?
Oud 10-06-2012, 14:43
timohtie
timohtie is offline
wees een klootzak, houd 't geld en vertel het alsnog. gaat sowieso al beetje ver dat ze zwijggeld biedt.
Oud 10-06-2012, 14:44
Vowel
Vowel is offline
Dit verhaal komt niet erg geloofwaardig over. Welke moeder gaat zijn kind nou betalen om iets als dit te verzwijgen?

Als het toch serieus is: Geef dat geld terug en vertel je moeder eens dat ze een stomme hoer is én een slechte moeder.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 15:12
RienoBieno
RienoBieno is offline
Zeg: Ik wil meer geld anders vertel ik het
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 17:57
AzN
AzN is offline
Naar mijn mening belazer jij je vader net zo hard als je dit voor 'm verzwijgt. Is dat jou die 250 euro waard? In jouw situatie had ik m'n moeder voor de keuze gesteld: jij biecht dit op of anders vertel ik 't 'm.
Oud 10-06-2012, 18:03
Verwijderd
ik zal met haar erover praten of ze het nou wilt of niet
ik zou zeggen dat ze Vrdmme niet goed bezig is om gwn iemand anders te fietsen ( ja ik zei fietsten om het wat netter te houden :$) terwijl je een man hebt en kinderen SCHANDALIG
ik zou gwn het aan me vader vertellen wat ze doet want dit is VET ONEERLIJK voor je vader
nah ja dit is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 22:01
Daantjer
Daantjer is offline
Ik geloof dat je maar tegen je moeder moet zeggen dat ze moet stoppen met hokken met iedereen die niet je pa is. Ze heeft denk ik al niet zo'n goede relatie meer met je pa dus ga er niet van uit dat dit 'goed' komt.
Oud 10-06-2012, 23:41
Linda Prins
Linda Prins is offline
En wat heb je gekocht voor die 250,- euries, zwijggeld, oja, heb je al rekening gehouden met een mogelijke scheiding van je ouders. Want er komt ongetwijfeld een moment dat je pa er achter zal komen, of misschien weet je pa het al, zonder dat je moeder het weet, en is het huwelijk van je ouders een schone schijn, tot de bom barst. sterkte
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:46
Paplepel
Paplepel is offline
Geef het geld terug, en geef je moeder de keuze om het zelf te vertellen, en anders doe jij het.
Stel eens voor als je je vader was, en je kwam erachter dat je dochter het voor haar heeft gehouden voor 250 euro, dat zou mij persoonlijk ontzettend veel pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 20:14
Rokkenjager
Rokkenjager is offline
Citaat:
Geef het geld terug, en geef je moeder de keuze om het zelf te vertellen, en anders doe jij het.
Stel eens voor als je je vader was, en je kwam erachter dat je dochter het voor haar heeft gehouden voor 250 euro, dat zou mij persoonlijk ontzettend veel pijn doen.
+1 Als zij het niet doet zou ik het zelf vertellen..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 07:49
hookee
hookee is offline
Kutkinderen, kan als ouder ook geen seconde voor jezelf hebben...;-)
Eénmalig my ass, zou wel héél erg toevalig zijn als jij uitgerekend die dag en op dat moment binnenstapt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 17:31
EenManOpEenVork
EenManOpEenVork is offline
Dus je moeder lag te neuken met iemand anders, zegt dat het éénmalig is maar betaald je toch om het niet te vertellen? wss niet eenmalig, en er zit wss een probleem in die relatie.... moeilijke situatie, maar ik zou het wel vertellen. Je moet je niet laten omkopen en ik vind dat je vader het als man van je moeder verdient dit te weten.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 16:48
klaaaar
klaaaar is offline
Jezus, vertel het je pa gewoon. Beeld je eens in dat jij je vader bent.. Dan vertel je het wel.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 19:28
meisjeantwerpen
meisjeantwerpen is offline
Ik zou er tussen uit blijven
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 23:48
GreyHound
GreyHound is offline
Valt het niet op dat ze niet meer reageert...

Maar kom op zeg.. 250,- om iemands leven voor de schijn te houden... Kom op... Je zou dan net zo erg zijn als je moeder.
Oud 12-07-2012, 00:13
Verwijderd
ik zou het geld houden en het je vader vertellen. en dan nog meer smartengeld vragen omdat ze je in zo'n nare situatie heeft gebracht
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 02:36
SushiMonster
SushiMonster is offline
Spreek je moeder erop aan.
Oud 14-07-2012, 02:53
Fit4Life
Fit4Life is offline
Ik zou het zeggen tegen pa.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 03:49
SushiMonster