Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar.. ik heb een btje last van luduvudu ja.. reden waarom is te lezen in een of andere 'laatste verliefdheids-topic'.. tsja tis k*t, je moet er even doorheen, het zal alleen maar beter gaan uiteindelijk, maar je moet wel veel afleiding zoeken!! Daz echt belangrijk, niet zielig op je kamer lopen kniezen maar lekker leuke dingen doen met je vrienden! Good luck ![]()
||
Citaat:
Maar mannen zijn soms erg... Is het trouwens erg om je ex terug te verlangen omdat het wel goed voelde maar het uit is gegaan vanwege een zin die je fout formuleerd???
|
liefdesverdriet sucks..
het loopt ook niet echt lekker tussen mij en mijn vrined nu, maar als ik het uit zou maken zou ik ook liefdesverdriet hebben en ik wil hem ook niet kwijt, en hij mij ook niet.. maar als je liefdesverdriet hebt kan je toch t beste veel afleiding zoeken, en niet gelijk een ander nemen. je moet eerst zorgen dat je er gewoon mee om kan gaan, niet de hele dag in je kamer zitten en bedenken hoe erg alles wel niet is, afleiding zoeken en na een tijde gaat het vanzelf beter, je moet er gewoon even doorheen.. meer tips hebbik ook niet echt.. ![]() succes
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 14:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Oh, het is al goed ![]()
Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 14:43. |
![]() |
|
Ik zou leuke dingen gaan doen, als afleiding, met vriendinnen afspreken bijvoorbeeld, die kunnen je meestal wel steunen in die situatie.
Ik zou niet te snel aan een nieuwe relatie beginnen, althans niet om die ander te vergeten ('nu heb ik een ander, kan ik daar mn gedachten op vestigen en vergeet ik mn ex wel' => NIET doen dus) Dat werkt niet namelijk.. Gewoon even rustig de tijd nemen om het te verwerken, niet te veel erover peinzen (het is uit, en als je zeker weet dat het niet meer goed komt kun je maar beter naar de toekomst kijken). Praat erover met vriendinnen!! Die kunnen je misschien ook advieseren en steunen!!
Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 17:16. |
![]() |
|
In ieder geval niet te veel gaan drinken.. alles *te* gaan doen en je heil zoeken bij iemand anders... dat werkt op den duur echt niet.. geloof mij maar!!!
Ik zelf heb veel gepraat met vriendinnen, veel ghuild en daarbij veel afleiding gezocht bij vriendinnen (leuke dingen doen dan ![]() Je moet niet in je eentje thuis blijven zitten, dan vreet je jezelf alleen maar op door te veel na te denken waarom etc.... Tuurlijk is op je zelf zijna f en toe goed.. maar je moet je niet gaan afsluiten.. zoek je vrienden op.. ga leuke dingen doen!! Stertke!! kuzz
||
![]() |
Citaat:
wat tegen liefdesverdriet helpt is iets wat je de ander doet vergeten, en soms kan dat maar op 1 manier...door de ander letterlijk uit je hoofd te verdrijven...
|
ik tweifelde over sommige dingen die mn vriend zei en toen ie t vorige zondag uitmaakte, heb ik hem vanalles gevraagd waar ik niet zeker van was (allemaal via msn trouwens........) en toen bleek dat ie over bepaalde dingen gelogen had enzo, onder andere over zijn ex, waar hij trug gek op was geworden enzo
![]() jij ook veel sterkte iig |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet!
Ik doe steeds domme dingen , .. maar hoe ik er mee om ga!? Mij eens goed afreageren op de sportterreinen! Ik heb al ondervonden ,... dat wanneer ik KEIKWAAD ben, ik veel betere sportprestaties heb! Maar dan ECHT HEEL KWAAD, juist zoals wanneer ik fantastisch goed gezind ben! Zit ik nu raar in elkaar? Maar hoe ik verder met LDVD omga? Eens goed praten met iemand doet voor mij al wonderen! Van een goede vriendin, beste vriend, mijn zus, mijn ma, .. zelfs mijn grootouders moeten het maar kunnen verdragen! Nogal goed dat ik dat niet vaak heb! Want ik word niet vaak verliefd! Dat die mensen dat niet te vaak moeten aanhoren!Hehe Greetz Lieve
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk voelt dat kut voor mij, in het begin, omdat ik me dan afvraag of ik ooit wel iets voor haar heb betekend. Maar aan de andere kant, mensen kunnen snel verliefd worden. En ik gun haar alle geluk van de wereld, dus dit ook! |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik denk dat je dat doet om het gevoel weer terug te krijgen dat je met de ander had ofzo...
|
Verwijderd
|
Er is meestal niks aan te doen behalve het te laten slijten. Ik vervolg meestal m'n normale weg, ik drink wel meer, rook meer, probeer soms veel afleiding te zoeken en heb op andere momenten juist helemaal nergens zin in, kan teneergeslagen op m'n kamer zitten en het andere moment een weekend lol hebben maar thuis toch weer ontzettend depressief worden. Het verschilt. In de praktijk is er toch maar één ding wat werkt: tijd.
|
![]() |
|
je kunt er niets tegen doen! gewoon lekker janken wanneer je er zin in hebt en vooral leuke dingen doen! maar je weet niet hoelang het duurt voor dat het over is, dat gebeurt zomaar ineens, of pas na een hele lange tijd!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedichten over liefde immortelle | 26 | 18-08-2011 12:49 | |
Liefde & Relatie |
GRRR i hate love and love hates me !! zijn nu echt ALLE jonges hetzelfde?? iebke* | 20 | 12-04-2002 12:10 | |
Liefde & Relatie |
klote apart persoontje | 5 | 11-03-2002 20:33 | |
Psychologie |
Depressie, je vriend dumpt je. Je weet het niet meer!!! *miesje* | 27 | 20-02-2002 18:38 | |
Liefde & Relatie |
Luduvudu Celina | 1 | 11-02-2002 15:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten dat het doek valt... (Een laatste buiging) Secreet | 13 | 22-01-2002 15:33 |