Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 17:14
Joanie
Joanie is offline
Meest kl*te gevoel ter wereld...
Hoe gaan jullie hier mee om???
Oud 23-06-2002, 17:15
Verwijderd

ben ik nou dom?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:17
Joanie
Joanie is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

ben ik nou dom?
nee... tis gewoon een vraag... tis namelijk net uit tussen mij en mijn vriend en het gaat niet echt bepaald super met me... dus misschien komen er nuttige opmerkingen waar ik iets mee kan...
Oud 23-06-2002, 17:40
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
-=Misty=- schreef:
Ja nou ik het terug lees: Ik denk dat je gewoon zo veel mogelijk leuke dingen moet gaan doen. Maar de beste tip die ik je kan geven: BEGIN NOOIT METEEN EEN NIEUWE RELATIE. Ik zie het gebeuren om mij heen en dat loopt nooit goed af! Ik zelf neem ook ff een half jaartje te jaartje rust.
Ook hier weer: zeg nooit nooit. Je moet geen nieuwe relatie nemen met als doel je vorige relatie vergeten of verwerken, je ex jaloers maken, enzovoort. Maar het kan best gebeuren dat je er sneller overheen bent dan je dacht en dat je toevallig iemand tegenkomt op wie je verliefd wordt. Het is geen wet dat er per se een half jaar tussen moet zitten of zo.

Wanneer je weer toe bent aan een nieuwe relatie verschilt per persoon, of zelfs per situatie.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:45
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Ook hier weer: zeg nooit nooit. Je moet geen nieuwe relatie nemen met als doel je vorige relatie vergeten of verwerken, je ex jaloers maken, enzovoort. Maar het kan best gebeuren dat je er sneller overheen bent dan je dacht en dat je toevallig iemand tegenkomt op wie je verliefd wordt. Het is geen wet dat er per se een half jaar tussen moet zitten of zo.

Wanneer je weer toe bent aan een nieuwe relatie verschilt per persoon, of zelfs per situatie.
Wijze woorden

Maar.. ik heb een btje last van luduvudu ja.. reden waarom is te lezen in een of andere 'laatste verliefdheids-topic'.. tsja tis k*t, je moet er even doorheen, het zal alleen maar beter gaan uiteindelijk, maar je moet wel veel afleiding zoeken!! Daz echt belangrijk, niet zielig op je kamer lopen kniezen maar lekker leuke dingen doen met je vrienden! Good luck
Oud 23-06-2002, 18:55
little lady
little lady is offline
Euhmmm! Ga lekker veel met vrienden weg, ook al heb je er niet zon behoefte aan, en wil je liever in je eentje thuis zitten..

Probeer hem een beetje te ontwijken..

Verder veel succes ermee.. It sucks ..
Oud 23-06-2002, 20:54
Joanie
Joanie is offline
Citaat:
-=Misty=- schreef:

Ik zeg wel nooit. Want als je dezefde avond weer een ander hebt (zoals mijn ex) is het dus wel om je andere liefde te vergeten of te kwetsen.
mijn vorige ex was zo.. diezelfde avond dat t uit was had ie een ander, waarmee die al 3 maanden ofzo vreemdging... en haar heeft ie hetzelfde geflikt...
Maar mannen zijn soms erg...

Is het trouwens erg om je ex terug te verlangen omdat het wel goed voelde maar het uit is gegaan vanwege een zin die je fout formuleerd???
Oud 23-06-2002, 21:22
PiNoW
PiNoW is offline
liefdesverdriet sucks..
het loopt ook niet echt lekker tussen mij en mijn vrined nu, maar als ik het uit zou maken zou ik ook liefdesverdriet hebben en ik wil hem ook niet kwijt, en hij mij ook niet..

maar als je liefdesverdriet hebt kan je toch t beste veel afleiding zoeken, en niet gelijk een ander nemen.
je moet eerst zorgen dat je er gewoon mee om kan gaan, niet de hele dag in je kamer zitten en bedenken hoe erg alles wel niet is, afleiding zoeken en na een tijde gaat het vanzelf beter, je moet er gewoon even doorheen..
meer tips hebbik ook niet echt..
succes
Oud 24-06-2002, 11:21
U-NiQ
U-NiQ is offline
Meid, ga ik een keer lekker stappen.
Oud 24-06-2002, 11:51
Joanie
Joanie is offline
Citaat:
-=Misty=- schreef:

Dat ligt er een beetje aan wat die zin was. Maar iedereen verlangt een tijdje terug naar zijn of haar ex als je lang samen bent geweest. Is normaal. Maar gaat vanzelf weer weg. Ik verlang al lang niet meer terug naar mijn ex. Ik mis alleen sommige momenten.
das t ergste dus: ik had iets van 5 à 6 weken met hem!!! En na een 1½ jaar verkering had ik nog niet half zoveel verdriet als van deze

Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 14:22.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 12:33
cerys
cerys is offline
ik heb nu al liefdesverdriet, terwijl t nog niet eens uit is..
Oud 24-06-2002, 14:23
Joanie
Joanie is offline
Citaat:
InCuBuZ schreef:
ik heb nu al liefdesverdriet, terwijl t nog niet eens uit is..
wow? hoezo dat dan? Ik was ook bang dat ht uitging... maar door die angst is het versneld... dus nie bang wzen, maar eerlijk.. (kom ik lekker laat mee, mar goed)
Oud 24-06-2002, 15:16
Verwijderd
Het is bij mij nu net 2 dagen, maar ik voel me nog steeds klote. Vooral omdat zij helemaal niet heeft gezegd dat ze me niet leuk vond, maar ze twijfelde of ze me niet leuk vond. En ik van iedereen krijg te horen dat ze wel leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 13:36
Joanie
Joanie is offline
Hmmmmm, misschien leuk ter info: tis weer goed tussen hem en mij... Hij heeft zelf de stap ondernomen en t voelt goed!

Toch bedankt allemaal!
Oud 14-08-2002, 14:35
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
Joanie schreef:
Meest kl*te gevoel ter wereld...
Hoe gaan jullie hier mee om???
Niets erger dan dit, helemaal mee eens...Afleiding zoeken helpt, janken helpt...tijd helpt...schrale troost..het leven is af en toe zwaar en zwaar klote..

Oh, het is al goed ..ben blij voor je meid!

Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 14:43.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 14:49
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Hee! Lees ff mijn topic ' het is uit.. tips voor afleiding'

Ik zit in zelfde schuitje als jij dus... kunnen misschien each other helpen
Oud 14-08-2002, 15:43
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou leuke dingen gaan doen, als afleiding, met vriendinnen afspreken bijvoorbeeld, die kunnen je meestal wel steunen in die situatie.

Ik zou niet te snel aan een nieuwe relatie beginnen, althans niet om die ander te vergeten ('nu heb ik een ander, kan ik daar mn gedachten op vestigen en vergeet ik mn ex wel' => NIET doen dus) Dat werkt niet namelijk..
Gewoon even rustig de tijd nemen om het te verwerken, niet te veel erover peinzen (het is uit, en als je zeker weet dat het niet meer goed komt kun je maar beter naar de toekomst kijken).

Praat erover met vriendinnen!! Die kunnen je misschien ook advieseren en steunen!!

Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 17:07
gizmo
gizmo is offline
In ieder geval niet te veel gaan drinken.. alles *te* gaan doen en je heil zoeken bij iemand anders... dat werkt op den duur echt niet.. geloof mij maar!!!

Ik zelf heb veel gepraat met vriendinnen, veel ghuild en daarbij veel afleiding gezocht bij vriendinnen (leuke dingen doen dan !!

Je moet niet in je eentje thuis blijven zitten, dan vreet je jezelf alleen maar op door te veel na te denken waarom etc.... Tuurlijk is op je zelf zijna f en toe goed.. maar je moet je niet gaan afsluiten.. zoek je vrienden op.. ga leuke dingen doen!!

Stertke!!

kuzz
Oud 14-08-2002, 19:03
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Je moet geen nieuwe relatie nemen om je vorige relatie vergeten of verwerken
Bij mij heeft dat eerlijk gezegd dus echt wél geholpen was nl meteen over mn ex heen omdat ik mezelf kon geven aan iemand anders...
wat tegen liefdesverdriet helpt is iets wat je de ander doet vergeten, en soms kan dat maar op 1 manier...door de ander letterlijk uit je hoofd te verdrijven...
Oud 14-08-2002, 19:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja ja... er zijn ook mensen die het moeilijk maken voor je... terwijl k juist zonet mijn vriend vertrouwde... nu dus niet meer
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:20
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
ik tweifelde over sommige dingen die mn vriend zei en toen ie t vorige zondag uitmaakte, heb ik hem vanalles gevraagd waar ik niet zeker van was (allemaal via msn trouwens........) en toen bleek dat ie over bepaalde dingen gelogen had enzo, onder andere over zijn ex, waar hij trug gek op was geworden enzo ik voelde me trotslecht, en tja, veel beter is het na anderhalve week nog niet geworde........

jij ook veel sterkte iig
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 22:35
lieve
lieve is offline
Ik weet niet!
Ik doe steeds domme dingen , .. maar hoe ik er mee om ga!?
Mij eens goed afreageren op de sportterreinen! Ik heb al ondervonden ,... dat wanneer ik KEIKWAAD ben, ik veel betere sportprestaties heb! Maar dan ECHT HEEL KWAAD, juist zoals wanneer ik fantastisch goed gezind ben!
Zit ik nu raar in elkaar?
Maar hoe ik verder met LDVD omga? Eens goed praten met iemand doet voor mij al wonderen! Van een goede vriendin, beste vriend, mijn zus, mijn ma, .. zelfs mijn grootouders moeten het maar kunnen verdragen!
Nogal goed dat ik dat niet vaak heb! Want ik word niet vaak verliefd! Dat die mensen dat niet te vaak moeten aanhoren!Hehe

Greetz Lieve
Oud 14-08-2002, 22:54
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
-=Misty=- schreef:

Ik zeg wel nooit. Want als je dezefde avond weer een ander hebt (zoals mijn ex) is het dus wel om je andere liefde te vergeten of te kwetsen.
Had ik het dan over dezelfde avond? De situatie dat je kort daarna weer verliefd wordt bestaat wel en dan hoeft het helemaal niet te zijn om je andere liefde te vergeten of te kwetsen. Dat zal best wel eens voorkomen, maar het hoeft niet.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 07:44
TMLWKY
TMLWKY is offline
Hoe ik ermee omga... Sex, drugs en rock 'n' roll, maar dan zonder de drugs...

Ik heb n tijdje gewoon, om het even simpel te zeggen, alles gezoend dat ik zoenen kon en ook wel andere dingen...

Even voor de duidelijkheid: dat is dus NIET!!! de goede manier!!!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 07:45
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Had ik het dan over dezelfde avond? De situatie dat je kort daarna weer verliefd wordt bestaat wel en dan hoeft het helemaal niet te zijn om je andere liefde te vergeten of te kwetsen. Dat zal best wel eens voorkomen, maar het hoeft niet.
Mijn exvriendin vertelde me op een dinsdag dat ze het niet echt meer zag zitten tussen ons, 2 dagen daarna, donderdag dus, maakte ze het ´officieel´ uit. En de woensdag daarna, minder dan een week dus, had ze een nieuwe vriend...

Natuurlijk voelt dat kut voor mij, in het begin, omdat ik me dan afvraag of ik ooit wel iets voor haar heb betekend. Maar aan de andere kant, mensen kunnen snel verliefd worden. En ik gun haar alle geluk van de wereld, dus dit ook!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2002, 09:15
meissie van 15
meissie van 15 is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Ik heb n tijdje gewoon, om het even simpel te zeggen, alles gezoend dat ik zoenen kon en ook wel andere dingen...

ja dat ken ik dat doe ik ook..

ik denk dat je dat doet om het gevoel weer terug te krijgen dat je met de ander had ofzo...
Oud 15-08-2002, 11:59
ABrules
ABrules is offline
We hadden anderhalve dag en het was niet zomaar iemand voor mij.... IK ga gewoon door met dingen, ik werk nu extra veel het is nu 2 dagen geleden gebeurt en zo krijg ik me afleiding....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 13:50
Kirk22
Kirk22 is offline
zorg altijd dat je weet waarom het uit is. Verder ben ik er vrij makkelijk in, ik vergeet nooit hoe het met iemand was, maar ik zoek gewoon weer verder en stoor me niet aan het feit dat iemand of ik het heeft uitgemaakt.
Oud 15-08-2002, 14:14
Verwijderd
Er is meestal niks aan te doen behalve het te laten slijten. Ik vervolg meestal m'n normale weg, ik drink wel meer, rook meer, probeer soms veel afleiding te zoeken en heb op andere momenten juist helemaal nergens zin in, kan teneergeslagen op m'n kamer zitten en het andere moment een weekend lol hebben maar thuis toch weer ontzettend depressief worden. Het verschilt. In de praktijk is er toch maar één ding wat werkt: tijd.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 18:16
Roozie
Roozie is offline
je kunt er niets tegen doen! gewoon lekker janken wanneer je er zin in hebt en vooral leuke dingen doen! maar je weet niet hoelang het duurt voor dat het over is, dat gebeurt zomaar ineens, of pas na een hele lange tijd!
Reageren

Regels voor berichten