![]() |
|
Verwijderd
|
Dat heb ik ook wel eens, meestal betekent het bij mij dat ik te weinig heb gegeten en te hard gewerkt, of dat ik heel veel stress heb. Ik zou het dan iets rustiger aan doen. Of anders misschien een beetje meer trainen in de sportschool of door te zwemmen o.i.d.? Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Als het echt heel intens is zou ik toch even naar de huisarts gaan. Sterkte ermee.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb ik standaard als ik terug kom van de sportschool en krachttraining gedaan heb. Ik vind het altijd wel een lekker gevoel, dan weet ik tenminste zeker dat mijn spieren het zwaar hebben gehad. Als ik het heb, duurt het meestal 15-20 seconden en dan houdt het trillen weer op, en dan komt het na een tijdje weer terug. Ik irriteer me er totaal niet aan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder leiv | 10 | 18-05-2007 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |