Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2012, 01:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
*roept nachtploeg maar hoort niemand*
Oud 14-07-2012, 01:20
Fit4Life
Fit4Life is offline
Hoi
Oud 14-07-2012, 01:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi
Oud 14-07-2012, 02:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, dan niet, ik ga naar bed
Oud 14-07-2012, 06:42
Verwijderd
Goedemorgen, ik ben gisteren tijdens de film in slaap gevallen en nu dus helemaal uitgeslapen
Oud 14-07-2012, 06:50
Verwijderd
Het was wrath of the Titans trouwens. Wat ik ervan gezien heb had bijzonder knullige dialogen. Theodoor was eigenlijk ooit van plan er in de bios naartoe te gaan, dat ging niet door, daar is hij nu blij om.
Oud 14-07-2012, 06:57
Verwijderd
En ik ergerde me aan de vurige onderwereld. De onderwereld in Griekse mythologie is geen hel, het is de plek waar alle doden naartoe gaan en in beschrijvingen is het er meestal koud.
Oud 14-07-2012, 07:05
Verwijderd
Citaat:
En ik ergerde me aan de vurige onderwereld. De onderwereld in Griekse mythologie is geen hel, het is de plek waar alle doden naartoe gaan en in beschrijvingen is het er meestal koud.
Slightly related amusement:

Bonus Question: Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic (absorbs heat)?

Most of the students wrote Proofs of their beliefs using Boyle's Law, (gas cools off when it expands and heats when it is compressed) or some variant.

One student, however, wrote the following: "First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So we need to know the rate that souls are moving into Hell and the rate they are leaving. I think that we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving. As for how many souls are entering Hell, let us look at the different religions that exist in the world today. Some of these religions state that if you are not a member of their religion, you will go to Hell. Since there are more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can project that all souls go to Hell.

With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially. Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand as souls are added. This gives two possibilities:

1. If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase until all Hell breaks loose.

2. Of course, if Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell freezes over.

So which is it? If we accept the postulate given to me by Teresa Banyan during my Freshman year, " ...that it will be a cold day in Hell before I sleep with you.", and take into account the fact that I still have not succeeded in having sexual relations with her, then, #2 cannot be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and will not freeze. "

This student received the only A.
Oud 14-07-2012, 07:11
Verwijderd
Ik heb het even opgezocht en inderdaad: speciale martelgebieden voor slechteriken, waarbij vuur geen hoofdrol speelt, speciale gebieden voor goede mensen, en voor de gewone zieltjes is de dood koel en donker. Enige duidelijk vuur-gerelateerde is de rivier van vuur waar je onderweg naar de onderwereld onder andere overheen vaart.
Oud 14-07-2012, 10:23
Verwijderd
mijn spijkerbroeken passen eindelijk
Oud 14-07-2012, 10:37
M. Tettenbaum
M. Tettenbaum is offline
Echo?
Oud 14-07-2012, 10:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
De producer van The Sound of Music is dood, is de wereld toch weer een stukje beter.
Oud 14-07-2012, 12:36
Verwijderd
Oud 14-07-2012, 12:47
Martiño
Martiño is offline
Absinthe! Hoe was grunn?
Oud 14-07-2012, 12:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De producer van The Sound of Music is dood, is de wereld toch weer een stukje beter.
Nou nou nou
Oud 14-07-2012, 12:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Stommerd.
Oud 14-07-2012, 13:05
Verwijderd
hij heeft ook een aantal goede films geproduceerd en sowieso heel veel heel succesvolle.
Oud 14-07-2012, 13:22
Martiño
Martiño is offline
Robert Wise, de producer van the Sound of Music is trouwens al 7 jaar dood. Ben ik nu door een scheur in het ruimte-tijdcontinuüm gevallen en is het 2005 of maakt Elmer een ritje met de late-train?
Oud 14-07-2012, 13:25
Martiño
Martiño is offline
Oh, het gaat over Richard Zanuck. Maar die was niet dé producer, maar één van de uitvoerend producenten.

Weer een fraai staaltje journalistieke onnauwkeurigheid dus.
Oud 14-07-2012, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Absinthe! Hoe was grunn?
Ik weet niet of je het hele avontuur van Sanne en de kaartjes hebt meegekregen, maar het was dus aanvankelijk vooral veel stress en uiteindelijk SUPERSUPERMOOI! Was een erg goed concert.
Oud 14-07-2012, 13:26
Martiño
Martiño is offline
Ik heb het half meegekregen! Ze was ze vergeten en toen?
Oud 14-07-2012, 13:55
Geel
Geel is offline
Ben ik de enige die zomaar random woorden in dit topic (maar ook andere topics) hyperlinked zie? En als ik de cursor erop zet dan komt er zo'n reclamevenstertje?
Oud 14-07-2012, 13:57
Martiño
Martiño is offline
Dat klinkt alsof je een of andere ad/spyware balk in je browser hebt
Oud 14-07-2012, 13:58
Martiño
Martiño is offline
Dus ga maar snel van het forum af met je geïnfecteerde pc en even braaf je pc scannen!
Oud 14-07-2012, 14:02
Verwijderd
Martinjooo heeft snoeihard gelijk.
Advertentie
Oud 14-07-2012, 14:07
Martiño
Martiño is offline
Oud 14-07-2012, 14:09
Verwijderd
Oh en Dr Strangelove is echt awesome <3
Oud 14-07-2012, 14:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Songpop doet het niet, tenzij ik de hele tijd met mijn muis eroverheen ga. Flash?
Oud 14-07-2012, 14:16
Verwijderd
Flash Gordon!

Geen idee wat Song Pop gebruikt. En te lui om te zoeken Maar een herinstallatie van Flash kan nooit kwaad. Desnoods een rollback als de issues na een update zijn gekomen.
Oud 14-07-2012, 14:21
Verwijderd
Wie is die Tettenbaum?
Oud 14-07-2012, 14:21
Verwijderd
Oud 14-07-2012, 14:22
Verwijderd
Ze lachen me uit.
Oud 14-07-2012, 14:24
Verwijderd
Wie? Waar? Moet ik mensen voor je in elkaar slaan?

Ik lach je niet uit, ik lach met je MEE, omdat ik dacht dat je doelde op het 'vertel iets over de forummer boven je' topic.
Oud 14-07-2012, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Wie? Waar? Moet ik mensen voor je in elkaar slaan?

Ik lach je niet uit, ik lach met je MEE, omdat ik dacht dat je doelde op het 'vertel iets over de forummer boven je' topic.
Na dat topic besloot ik ook om mijn verwondering over Boompje uit te spreken.
Oud 14-07-2012, 14:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Flash Gordon!

Geen idee wat Song Pop gebruikt. En te lui om te zoeken Maar een herinstallatie van Flash kan nooit kwaad. Desnoods een rollback als de issues na een update zijn gekomen.
Had ik al gedaan, dat was oplossing 1 voor mijn mozilla issues. Maar de browser herstarten heeft het verholpen

Ik zit te songpoppen met mijn nichtje
Oud 14-07-2012, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Na dat topic besloot ik ook om mijn verwondering over Boompje uit te spreken.
Boompje?
Oud 14-07-2012, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Had ik al gedaan, dat was oplossing 1 voor mijn mozilla issues. Maar de browser herstarten heeft het verholpen

Ik zit te songpoppen met mijn nichtje
Wel echt een gevalletje Stockholm-syndroom eah, dat Firefox van je
Oud 14-07-2012, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Boompje?
Tettenbaum. Dat 'boompje' was liefkozend bedoeld. 'Baum' is Duits voor 'boom', snap je.
Oud 14-07-2012, 14:30
Verwijderd
Ohja
Oud 14-07-2012, 14:32
Zeppelin
Zeppelin is offline
ik had nichtje E. nog gestalkt gister. Eigenlijk iedereen van dat gezin maar zij was de enige waarvan ik een foto vond. En ze is vet knap
Oud 14-07-2012, 14:33
Verwijderd
Verder ben ik in een heel slecht humeur, want mijn buik doet allemaal pijn en alles. En ik ben op bed gaan liggen omdat ik geen zin had om het op te maken. :')
Oud 14-07-2012, 14:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wel echt een gevalletje Stockholm-syndroom eah, dat Firefox van je
Wat, van mijn kant? Nogal. Ik wil gewoon niet aan iets anders!
Citaat:
ik had nichtje E. nog gestalkt gister. Eigenlijk iedereen van dat gezin maar zij was de enige waarvan ik een foto vond. En ze is vet knap
Volgens onze ouders (ze waren daar laatst nog) is E. een geit en gaat D. enorm puberen. Je mag in dat huis geen whatever of duh zeggen, dus D. zegt dat onmin en dan gaat H. helemaal flippen hahahaha
Oud 14-07-2012, 14:37
Zeppelin
Zeppelin is offline
Eindelijk m'n slaapkamer opgeruimd. Het was echt absurd aan het worden.
Oud 14-07-2012, 14:40
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Wat, van mijn kant? Nogal. Ik wil gewoon niet aan iets anders!

Volgens onze ouders (ze waren daar laatst nog) is E. een geit en gaat D. enorm puberen. Je mag in dat huis geen whatever of duh zeggen, dus D. zegt dat onmin en dan gaat H. helemaal flippen hahahaha
ach ja een geit, een geit....volgens mij is het gewoon een leuk, keurig en normaal meisje met goed toekomstperspectief.
Ik dacht al dat die rare oom van ons er van die idiote regels op na hield. Ik heb altijd al gedacht dat het me niet leuk leek om in dat huishouden puber te zijn.
Oud 14-07-2012, 14:43
Zeppelin
Zeppelin is offline
m.tettenbaum is margot tenenbaum? geen idee wie dat is verder.
Oud 14-07-2012, 14:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ach ja een geit, een geit....volgens mij is het gewoon een leuk, keurig en normaal meisje met goed toekomstperspectief.
Ik dacht al dat die rare oom van ons er van die idiote regels op na hield. Ik heb altijd al gedacht dat het me niet leuk leek om in dat huishouden puber te zijn.
Ja, dat betekent hetzelfde hier, weet je nog.
Nee, dat lijkt me ook niet. En H. wordt ook oud (althans, hij doet oud), maar R. heeft /care en dat is helemaal mooi
Oud 14-07-2012, 14:52
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ja, dat betekent hetzelfde hier, weet je nog.
Nee, dat lijkt me ook niet. En H. wordt ook oud (althans, hij doet oud), maar R. heeft /care en dat is helemaal mooi
nah meer een spuit 11 zonder vlotte babbel die haagse humor niet begrijpt
Oud 14-07-2012, 14:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nah meer een spuit 11 zonder vlotte babbel die haagse humor niet begrijpt
Ook dat
Oud 14-07-2012, 14:53
M. Tettenbaum
M. Tettenbaum is offline
Citaat:
Verder ben ik in een heel slecht humeur, want mijn buik doet allemaal pijn en alles. En ik ben op bed gaan liggen omdat ik geen zin had om het op te maken. :')
Beterschap.
Oud 14-07-2012, 15:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoezo verkleedfeestje?

Regels voor berichten