Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vandaag zag ik trouwens iemand met hele aparte ogen, een soort heel licht groenig ( ![]() ![]() Overigens zijn mijn ogen gewoon heel standaard en duidelijk bruin. ![]() ![]() De tweede is zo te zien trouwens mét lens, maar zelfs dat maakt niet heel veel verschil (hoewel mijn ogen wel net wat warmer bruin zijn als ik geen lenzen in heb!) en dan doe ze nog aan een beetje donkerder of lichter al naar gelang het licht, maar echt spannend wordt het nooit. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmm, groenbruinig. Ook goed.
![]() ![]() Oh, trouwens op Wiki staan mijn ogen! Of nou ja, niet mijn ogen, maar die er op lijken: http://en.wikipedia.org/wiki/File:pa...erochromia.jpg Zonder die rare bruine vlek, dus. ![]() |
![]() |
|
O damn, moet je dit trouwens zien: Die rode ogen.
![]() http://mandyf.wordpress.com/tag/stra...dd-eye-colors/ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeppelin heeft groene ogen! Vowel zou ik typisch hazel noemen. Verdere evaluaties, uitsluitsel en certificaten van groenheid uitsluitend in 't echt.
![]() Na enige overpeinzing weet ik trouwens waar de grootste discrepantie zit: mensen vinden vaak (om verschillende redenen) dat 'oogkleur' gedefinieerd wordt door alle kleuren die in hun ogen voorkomen. Of ze vinden dat ze er één van mogen kiezen. Daar is iets voor te zeggen, want die kleuren zitten er technisch gezien wel in, maar ik vind dat je oogkleur de algemene kleurindruk is. Het totaalplaatje. Wat de politie zou doorgeven bij je signalement. Doordat groentinten zowel in blauwe, grijze als bruine ogen voorkomen, barst het op 't internet dus van de zelfbenoemde groene ogen in alle vormen en maten. En in het echt niet, want andermans ogen zien we in 'mijn' definitie. ZO HEE NOU POEPOE IS DAT OOK WEER OPGELOST Ontopic: mijn ogen spelen op foto's graag identiteitscrisisje, de aanstellers, maar ze zijn normaal bruin. |
![]() |
|
Ik kende de kleur 'hazel' niet (of nou ja, ik wist niet dat je zo'n oogkleur zo noemde) dus omschreef ik het als groen/bruin. Niet per se omdat ik vind dat oogkleur gedefinieerd wordt door alle kleuren in je oog, maar omdat ik het niet wist te omschrijven met 'hazel'.
Het is maar goed dat God mij gewoon bruine ogen heeft gegeven zonder groene zweem. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
ARTistiek |