hee
ik ben al voor een lange tijd op een meisje die ik vorig jaar heb leren kennen.
ik heb haar op oud en nieuw verkering gevraagt en toen ben ik door haar afgewezen, en nu ik zo terug denk was ik toen ook niet echt me eigen en gedroeg ik me echt als een idioot... ik ben nu gewoon lekker me eigen enzo en dat vind ze echt leuk dat kan je merken

maar ze weet dat ik haar nog echt leuk vind. we gaan ( samen met nog iemand ) best vaak met zen 3en ergens naartoe en dat is dan weer super leuk en gezellig dat zegt zei zelf ook
en als we dan bijv. op msn praten over die dag dat we weg zijn geweest zegt ze ook wel eens van, nee goh ik heb niet in de gaten dat je me leuk vind of dat je me afentoe plaagt xD
maar nu waarom ik dit topic open
sinds ik me zelf echt ben geworden kan je merken dat ze het veel leuker vind en ze vind het ook niet erg als ik haar (perongeluk) aanraak, en in het begin van het jaar praten ze niet eens met me en dat is nu erg veranders we praten nu bijna elke avond en zijn dan ook vaak tot 2-3 uur in de nacht aan het praten dat dee ze eerst echt nooit met mij, nu begint zei soms ook wel eens een gesprek.
en als we samen iets doen ofzo dan is het ook altijd wel ouwehoeren bij elkaar enzo
maar een tijd geleden was ze dus echt stil tegen mij en keek ze me niet eens aan xD,
maar de laatste tijd is dat erg verandert we zijn deze vakantie al een paar keer wezen zwemmen of ergens anders naartoe geweest ( wel altijd met een vriendin van haar maar daar kan ik het ook goed mee vinden ) en je kan merken dat ze het altijd leuk en gezellig vind als ik er bij ben.
maar als ik op msn of whatsapp begin van dat ik haar echt leuk vind en in het begin me als een idioot gedroeg dan is ze ineens een stuk stiller en probeert ze er omheen te praten.
dus zou ze mij nu ook leuk kunnen gaan vinden? of hoe merk je dat nou bij haar dat ze me leuk begint te vinden?
ze gaat vanavond 2weken naar Oostenrijk en ik denk dat als ze terug is ik ga vragen wat ze nou echt van me vind en dan zeg ik ook wat ik allemaal voor haar voel zou dit een goed idee kunnen zijn?
xD dit was het sorry als er spelfouten inzitten ofzo en zou ik serieuse antwoorden kunnen krijgen op de 3 vragen
alvast bedankt