Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2012, 16:09
twijfel
twijfel is offline
Hee allemaal,

Mijn VLC player schijnt volgens internet zowat alle soorten videobestanden af te kunnen spelen, in ieder geval .avi. Alleen bij mij kan hij het ene avi bestand wel afspelen en het andere niet. Weten jullie misschien waar dit aan ligt?

Bedankt alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2012, 16:10
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Hee allemaal,

Mijn VLC player schijnt volgens internet zowat alle soorten videobestanden af te kunnen spelen, in ieder geval .avi. Alleen bij mij kan hij het ene avi bestand wel afspelen en het andere niet. Weten jullie misschien waar dit aan ligt?

Bedankt alvast!
pakt een andere speler dat avi bestand wel? en speelt hij het bestand helemaal niet af of stopt hij er na een stukje mee ?
Oud 08-08-2012, 16:15
twijfel
twijfel is offline
Nee, VLC was al een oplossing omdat andere players het niet afspeelde.

Nee hij geeft dan aan dat ik een toolbar van een ander programmaatje moet installeren (cherryplayer). Dat heb ik gedaan, maar daarop doet hij het dan ook niet. Maar vond het gewoon raar omdat ik dacht dat VLC alles kon afspelen. En eerst dacht ik dat het dat aan dat bestandje zelf lag, maar heb net nu toch al een aantal keer gehad..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 16:35
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Nee, VLC was al een oplossing omdat andere players het niet afspeelde.

Nee hij geeft dan aan dat ik een toolbar van een ander programmaatje moet installeren (cherryplayer). Dat heb ik gedaan, maar daarop doet hij het dan ook niet. Maar vond het gewoon raar omdat ik dacht dat VLC alles kon afspelen. En eerst dacht ik dat het dat aan dat bestandje zelf lag, maar heb net nu toch al een aantal keer gehad..
dan denk ik dat het gewoon aan het avi bestand ligt. wat het ook kan zijn is codecs maar dat lijkt me heel vreemd omdat volgens mij de meeste wel meekomen met VLC.
Oud 08-08-2012, 16:42
twijfel
twijfel is offline
Oh oke.
Gewoon pech met het bestandje dus
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 09:39
freyk
freyk is offline
En gooi die cherryplayer met toolbar dan ook weg.
Oud 15-08-2012, 13:12
paulis
paulis is offline
Doorgaans kan VLC player vrijwel alle bestanden afspelen. Zal dus inderdaad aan het bestand liggen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten