Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zien jullie elkaar na school ook niet? Mijn vriend en ik zien elkaar ook praktisch niet op school. Gewoon omdat we onze eigen vrienden hebben en het ook fijn vinden om gewoon bij hen te zijn. Als jullie elkaar én op school niet zien én naast school niet zien, zou ik het ook geen relatie kunnen noemen. In een relatie vind ik het juist belangrijk dat je bij elkaar kan zijn en elkaar af ent oe ziet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het niet nodig dat je als stelletje de hele tijd samen bent op school. Ik hou daar ook niet van. ![]() Het lijkt een beetje op een verhaal van een vriendin van me. Zij had een relatie met een super toffe jongen en hij leek heel sociaal naar iedereen. Echt zo'n jongen die elk meisje kan krijgen en die iedereen leuk vindt, maar op school keek hij nauwelijks naar haar om én in de tijd dat zij drie maanden een relatie hadden hebben zij elkaar misschien drie keer naast school gezien. Dat werkt gewoon niet. |
![]() |
|
Maar als je hem nooit ziet of spreekt, hoezo hou je dan van hem? Je kunt duidelijk zonder hem in je leven. Vind je niet alleen het idee leuk? Ik zou wat jullie hebben geen relatie noemen maar een soort verkering dat kindjes van 10 hebben. Heb je weinig aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus ik durfde ook niet op hem af te stappen waar zijn vrienden bij waren omdat ik wist dat hij dan stoer voor zijn vrienden zou gaan doen. kortom een slechte relatie die de naam niet een waardig was. ik hield het alleen vol omdat ik nog hoopte, daardoor maakte ik het later ook uit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel relaties hebben jullie achter de rug? tiram | 110 | 05-06-2005 20:01 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendinnen zeggen dat alle marokanen players zijn.......,help! *Finding*Niki* | 73 | 10-05-2004 12:53 | |
Liefde & Relatie |
Noem een aantal nadelen van een relatie Q | 52 | 12-02-2004 20:10 | |
Liefde & Relatie |
snelle relatiewisselingen poesiefox | 43 | 26-05-2003 10:37 |