Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2012, 16:27
Verwijderd
Okay dus ik had met een jongen.

maar onze relatie kan je het best vergelijken met twee vreemden die besluiten een relatie te nemen maar er voor de rest nooit meer wat mee te doen.

we zagen elkaar nooit (ja af en toe op school) spraken elkaar alleen op msn en hebben dus nooit af gesproken of iets dergelijks.
ik zelf kan het niet echt een relatie noemen maar hij doet dat dus wel.

nu vraag ik me af of het de naam 'relatie' waardig was.

ik zou het graag willen want ik hou nog altijd van hem
(zo'n liefde die je altijd blijft voelen voor je ex al wil je nooit meer door die hell van een relatie)
maar laten we eerlijk zijn toch....

wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2012, 16:42
Verwijderd
Ik zou het geen relatie noemen nee. Als jullie gewoon bij elkaar op school zitten, dan kunnen jullie toch in de pauzes samen zijn? Als je dat niet wilt dan is er toch iets aan de hand. Doen jullie in de weekenden ook niets? Niet afspreken enzo? Waarom niet?

Kijk, het zou heel anders zijn als jullie wat met elkaar hadden maar je woont 500 km uit elkaar. Dan is het geen kwestie van 'even afspreken' en kun je niet veel anders dan msn/skype. Maar zoals ik het begrijp wonen jullie gewoon dicht bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het geen relatie noemen nee. Als jullie gewoon bij elkaar op school zitten, dan kunnen jullie toch in de pauzes samen zijn? Als je dat niet wilt dan is er toch iets aan de hand. Doen jullie in de weekenden ook niets? Niet afspreken enzo? Waarom niet?.
ik kreeg zelfs t gevoel dat we elkaar zo hard mogelijk ontliepen..
pas toen t uitging waren we een beetje relaxt met elkaar, maar niet close ofso.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 17:09
Verwijderd
Nou, als je elkaar ontloopt gaat er toch iets niet goed
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 17:26
Verwijderd
Zien jullie elkaar na school ook niet? Mijn vriend en ik zien elkaar ook praktisch niet op school. Gewoon omdat we onze eigen vrienden hebben en het ook fijn vinden om gewoon bij hen te zijn. Als jullie elkaar én op school niet zien én naast school niet zien, zou ik het ook geen relatie kunnen noemen. In een relatie vind ik het juist belangrijk dat je bij elkaar kan zijn en elkaar af ent oe ziet.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Zien jullie elkaar na school ook niet? Mijn vriend en ik zien elkaar ook praktisch niet op school. Gewoon omdat we onze eigen vrienden hebben en het ook fijn vinden om gewoon bij hen te zijn. Als jullie elkaar én op school niet zien én naast school niet zien, zou ik het ook geen relatie kunnen noemen. In een relatie vind ik het juist belangrijk dat je bij elkaar kan zijn en elkaar af ent oe ziet.
jup we spraken nooit af, daarom vind ik t dus ook geen relatie maar hij vind van wel.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 20:22
Verwijderd
Citaat:
jup we spraken nooit af, daarom vind ik t dus ook geen relatie maar hij vind van wel.
Dan moet je dat aangeven bij hem. En erbij zeggen dat als jullie niet afspreken jullie relatie ook gewoon ophoudt.

Ik vind het niet nodig dat je als stelletje de hele tijd samen bent op school. Ik hou daar ook niet van. Maar elkaar naast school zien is dan wel fijn. En een relatie kan je niet hebben zonder dat je elkaar ziet. Spreek je hem wel regelmatig? Msn, whatsapp, sms, bellen?

Het lijkt een beetje op een verhaal van een vriendin van me. Zij had een relatie met een super toffe jongen en hij leek heel sociaal naar iedereen. Echt zo'n jongen die elk meisje kan krijgen en die iedereen leuk vindt, maar op school keek hij nauwelijks naar haar om én in de tijd dat zij drie maanden een relatie hadden hebben zij elkaar misschien drie keer naast school gezien. Dat werkt gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 21:17
robert222
robert222 is offline
Relatie .... Tja....

Ik vind (persoonlijk)
Dat je iets een relatie kan noemen wanneer je elkaar vaak ziet, En elkaar echt lief hebt,

zoals :
je denkt heelveel aan hem, en hij aan jou
Jullie smsen heelveel,
Jullie bellen heelveel (En niet denken aan je btg)

Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 01:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Maar als je hem nooit ziet of spreekt, hoezo hou je dan van hem? Je kunt duidelijk zonder hem in je leven. Vind je niet alleen het idee leuk? Ik zou wat jullie hebben geen relatie noemen maar een soort verkering dat kindjes van 10 hebben. Heb je weinig aan.
Oud 06-10-2012, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Maar als je hem nooit ziet of spreekt, hoezo hou je dan van hem? Je kunt duidelijk zonder hem in je leven. Vind je niet alleen het idee leuk? Ik zou wat jullie hebben geen relatie noemen maar een soort verkering dat kindjes van 10 hebben. Heb je weinig aan.
het was eigenlijk dat ik zelf te onzeker was omdat hij nooit kon afspreken als ik ernaar vroeg.
dus ik durfde ook niet op hem af te stappen waar zijn vrienden bij waren omdat ik wist dat hij dan stoer voor zijn vrienden zou gaan doen.

kortom een slechte relatie die de naam niet een waardig was.
ik hield het alleen vol omdat ik nog hoopte, daardoor maakte ik het later ook uit.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 19:26
deadlytown
deadlytown is offline
als hij nooit afwou spreken heeft jou nooit leuk gevonden.
dus het ging meer bij om het idee dat ie een vriendin had.
Reageren

Regels voor berichten