Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn sterke rechtvaardigheidsgevoel; ik kan absoluut niet tegen onrecht, in welke denkbare vorm dan ook. Ik 'gebruik' em niet zozeer, het is er gewoon. Ik ben van mening dat een sterk rechtvaardigheidsgevoel een goede en respectabele karaktereigenschap is. En ja, ik krijg er complimentjes over. Meestal niet zo van: 'joh, wat heb jij een schitterend rechtvaardigheidsgevoel', maar meestal van: misschien had je het beter iets anders kunnen brengen (ik ben nogal impulsief van aard), maar ik waardeer je eerlijkheid.
Hoe kijk je tegen christenen aan ? Vanwaar die mening ? Heb je het gevoel dat je iets 'mist' wat hun wel hebben ? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kijk niet in het bijzonder tegen christenen aan. Ik heb geloof ik geen mening over groepen mensen, gelovig of niet gelovig. Ik ken christenen die echt heel openminded waren en relaxed over alles en waar een heel goed gesprek mee te voeren was, maar ook mensen die heel erg vast zaten in hun geloof en dat vind ik dan jammer. Niet omdat christen zijn, maar omdat ze vastzitten in een gedachtegang en daar niet uitkomen of in staat zijn tot een open discussie. Ik heb geloof ik twee of drie christenen ontmoet die dat niet hadden. En nee, ik vind niet dat ik iets mis, of dat zij iets missen. Ze moeten vooral doen waar ze blij van worden, voor de een is dat christen-zijn, voor de ander is dat drie keer per dag een radslag maken. Ik doe ook waar ik blij van word en als ik het gevoel zou hebben dat ik daar een geloof bij zou noidg hebben, zou ik dat op zoeken.
Op wie in je omgeving ben je het meest trots en waarom? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Veel meer dan één ding. Ik ben best wel veel bezig met dingen die ik later als ik groot ben wil hebben en daar wil ik graag vanaf, dus ga ik daar nu niet te veel op in. Maar een Ierse Wolfshond en een huis met een grote tuin is het eerste wat in me opkomt
![]() Wat deed je als kind heel graag en was toen normaal en doe je nu nog steeds maar is inmiddels een guilty pleasure? |
![]() |
|
Stoepkrijten, ik vind stoepkrijten echt vet tof
![]() ![]() Edit: Godver. Ehm, een week alleen naar Keulen ![]() Als je het geld en alles had, waar zou je morgen dan op vakantie naartoe gaan?
|
Ik heb een heel fijn en vertrouwd contact met mijn ouders. Ze steunen me (bijna) overal in en helpen me veel. Door mijn gezondheidsproblemen, die soms meevallen en andere keren weer wat erger zijn, leun ik heel veel op hen (overigens vaak meer dan ik zou willen) en, hoewel ik op mijzelf woon, kom ik wel bijna elk weekend bij mijn ouders om me even te laten verzorgen.
Voel je je weleens eenzaam? Wanneer?
|
Verwijderd
|
Vrouwelijk aan mezelf vind ik dat ik vaak vantevoren bezig ben met wat ik aan wil doen en dit soms echt al een week vantevoren weet. Mannelijk is dat ik het liefste bier drink, hard boer en lomp doe als ik uitga. Daarnaast ben ik niet bang om smerig te worden, vind het heerlijk om smerig te worden/door de modder te stampen/met mijn vingers in het zand te staan. Verder is in de tuin werken is tof!
Op welf Disneykarakter lijk jij het meest en waarom? |
![]() |
||
Citaat:
vreselijk beroep: iets achter een bureau, ik heb daar ervaring mee en ik voel me dan heel erg nutteloos. Daarbij bedrijven moeten bellen om een product aan te smeren terwijl je niet commercieel bent ingesteld is ook kutje. Waar ben jij figuurlijk gesproken allergisch voor?
|
Het begint een beetje te komen. Ik weet niet of het houden van is, maar ik heb wel het idee dat ik een beetje de dingen goed doe die ik belangrijk vind en ik kan met het lijf dat ik heb in elk geval leuk voor de dag komen, al is het niet mijn droomlijf. Ik geloof dat ik wel prima met mezelf ga kunnen leven.
Waar ben jij echt allergisch voor, lichamelijk? |
![]() |
|
Ik heb -toen ik nog aan turnen deed- een keer een arabier gemaakt zonder mijn handen in de goede positie neer te zetten, waardoor ik een gekke draai maakte met mijn rug en als het ware als een plumpudding door mijn armen heen zakte. Ik heb sindsdien chronisch pijn in mijn rug.
Waar kun jij je heel boos over maken?
|
mensen die hun zin doordrijven zonder rede, maar vooral mensen die schelden met homo of kanker of autist of wat dan ook wat gewoon pijnlijk is voor anderen.
Als je morgen een miljoen krijgt en het morgenavond al allemaal uitgegeven moet hebben, wat ga je dan met het geld doen?
|
Verwijderd
|
Maar wat als juist níet schelden met kanker pijnlijk is voor iemand?
![]() ![]() Een paar huizen kopen, zodat ik overmorgen alsnog een miljoen (in vastgoed) heb. Daarna ga ik rustig nadenken over wat ik ermee wil doen. Als je de mogelijkheid had om een week lang elke dag een ander dier te zijn, welke dieren zou je dan kiezen en waarom? Na 7 dagen verander je vanzelf weer in een mens. Laten we voor het gemak ook aannemen dat je een ziel hebt en dat die ziel (met bewustzijn en al) tussen diersoorten heen beweegt, waardoor je je dus geen zorgen hoeft te maken om je locatie. |
![]() |
|
Mijn studieschuld afbetalen. Een mooi huisje in Groningen kopen. De schuld van m'n ouders afbetalen en euh, als er nog geld over is een leuke reis boeken.
edit: Oei. Ik wil wel graag een walvis zijn, een poolvos, leeuw, één of andere vogel, misschien een zwaluw (want slapen in de lucht), een insect, mensaap (orang-oetan denk ik). Maar een geheel andere combinatie zou ook kunnen. Wel in ieder geval een landdier, een vogel/vliegend dier (want vleermuis!) en zeedier. Hoe ziet je ideale tuin eruit?
|
Huis kopen, inboedel, auto (dat rijbewijs komt later wel), kat en bijbehoren, nieuwe pc, nieuwe telefoon, alles in de H&M, schoenen waar ik niet op kan lopen, sneakers, games, dvd's, boeken, cd's, een tripje naar Milaan in een privejet om ook daar te shoppen.. Is het al op?
![]() Ik doe er weer veel te lang over ![]() Edit: Mijn ideale tuin bestaat uit tegels met een klein stukje gras en wat plantjes. Maar ik hou niet van insecten, dus geen bloemen enzo. Als je een maand lang maar 1 enkel drankje mocht drinken, welk drankje zou je dan kiezen? Let op met alcohol en warme dranken, dit zou je dan de hele dag moeten drinken, tijdens het werk en een eventuele hittegolf.
|
Thee, want dat is sowieso het voornaamste wat ik drink. Een maand geen koffie is misschien tricky, maar in thee zit ook een beetje cafeïne, dus dat helpt 's ochtends ook wel.
Als het buiten warm is drink ik gewoon dezelfde thee, maar dan koud. Dat ben ik ook wel gewend, want ik vergeet altijd dat ik thee heb gezet en moet dan een koude bak thee wegwerken. Als ik dan ook nog 1 specifiek soort thee zou moeten kiezen, ga ik voor de 'lemongrass green tea' van Simon Levelt. Ik zuip me helemaal klem aan dat spul, heerlijk. <3 edit: Verdomme, Para! ![]() Stel dat je 1 ding zou moeten kiezen waarmee je rijk/beroemd zou worden, wat zou dat dan zijn? Bedenk wel wat dat ene ding voor invloed zal hebben op je leven en hoe mensen je zullen zien.
Laatst gewijzigd op 01-08-2012 om 17:03. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wacht, ik zal het oplossen.
Als ik één ding mocht kiezen om beroemd of rijk mee te worden, dan koos ik mijn tekenwerk. Maar ik geloof dat je specifieker moet zijn. In dat geval kies ik graag mijn bijdragen aan een zeker cahier voor macabere comics, want daar ben ik best tevreden mee en dan hebben mijn collega-tekenaars er ook wat aan. Welke kleurcombinatie vind je het mooist? Dus niet één kleur maar een kleurenschema. Zo ![]() |
![]() |
|
Qua uiterlijk wil ik in elk geval een egalere huid, die niet de hele tijd kapot gaat als ik er per ongeluk langswrijf enzo zodat ik overal littekens heb. En ik wil dunnere, langere benen en sowieso iets langer zijn. Ook wil ik een kleinere neus en wenkbrauwen die volledig zichtbaar zijn. En natuurlijk disneyprinsessenhaar, al heb ik over mijn haar niet veel te klagen. Ik wil ook geen cellulite meer, nooit meer. Cellulite vind ik het lelijkste dat er is. Ook bij andere mensen hoor, dat dan weer wel.
![]() Qua innerlijk zou ik geloof ik niet veel willen veranderen. Ik zou wat meer van mezelf willen houden, en ik neem aan dat dat dan ook oplost dat ik zo snel jaloers en gekwetst ben. Zo niet, dan wil ik ook minder snel jaloers en gekwetst zijn. Oh en ik zou graag wat minder een flapuit zijn. Wat is het gekste dieet dat je weleens gevolgd hebt? |
![]() |
|
|