Advertentie | |
|
![]() |
|
Praten ja. En ik vermoed ook een beetje dat jongens (vooral jongens) nog wel eens willen zeggen dat ze er klaar voor zijn omdat ze al sinds hun 12e ontzettend veel zin in seks hebben en die hormonenzooi verwarren met daadwerkelijk klaar en volwassen genoeg zijn voor seks. En nou ja, praten dus. Over wat je niet prettig vindt en dat je opvalt dat hij zo en zo doet en waarom ie dat doet en of het anders kan, zoiets.
|
Niks proberen, gewoon doen. Zo van, 'hé, ik weet dat je klaar bent voor seks enzo, maar ik vind het een beetje ongemakkelijk dat je er op zo'n manier mee omgaat'. Leg uit wat je dwarszit en hoe je liever hebt dat hij ermee om zou gaan.
|
Je had meteen de eerste keer dat hij het deed moeten zeggen "maak eens niet van die gekke geluiden en trek niet van die gekke gezichten. Dat vind ik nogal kinderachtig en windt me niet op."
Nu is het daar te laat voor en zeg je gewoon 'ik vind het veel geiler als je niet van die gezichten trekt en geluiden maakt'. Serieus... wat voor relatie heb je als je over dat soort simpele dingen niet kunt praten? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
nouja het is meer dat als er iets gebeurt dat ik me dan geen houding kan geven en miss raar reageer of helemaal niks doe of juist een tegen over gesteld iets laat zien of uitstraal omdat ik dan niet weet wat ik moet doen
![]() waardoor hij dan idd denkt dat ik niet wil of iets vervelend vind |
![]() |
|
Ben je er echt verliefd op of houd je ervan? Zo niet, dan zou ik het meteen uitmaken en iemand zoeken die je wel aan durft te raken zonder dat soort raar gedoe. Maar misschien helpt het ook al om gewoon te zeggen dat hij dat niet hoeft te doen, je weet maar nooit.
|
Juist in een eerste relatie moet je veel over dingen praten omdat jullie er allebei nog nieuw en onervaren in zijn. Hij kan anders toch ook nooit weten wat jij wel en niet leuk vindt? Je kunt hem ook laten weten dat je het soms allemaal wat eng maar niet onprettig vindt dus dat je soms misschien een beetje onverwacht reageert, maar daarom moet je juist ook zéggen wat je wel en niet leuk vindt. Als je zelf doorhebt dat je lichaamstaal niet aangeeft wat je wil dat het aangeeft moet je je brein zover krijgen om gewoon zinnen formuleren en uit te spreken wat je van hem wil.
|
Klinkt als een ergernis en over ergernissen moet je het met elkaar hebben, omdat ze anders alleen nog maar groter worden. Als je je ergert aan zijn houding tijdens het voorspel (of wat hij beschouwt als voorspel
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en natuurlijk gaat hij zich rot voelen, want tenslotte zat hij fout 5 maanden lang maar daar kan je toch niks aan doen. zolang je maar niet met een beschuldigend vingertje gaat wijzen is alles goed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
beste vriend wil ineens niets meer van me weten Steyve Haerck | 22 | 20-07-2007 13:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Misbruikte kinderen in jeugdgevangenis vernederd' koelieboelie | 29 | 01-11-2006 12:31 | |
Liefde & Relatie |
Kinderen? Roobe | 113 | 12-06-2005 20:57 | |
Verhalen & Gedichten |
fantasy: bescherm de kinderen. Eye of Sauron | 7 | 28-05-2005 23:52 | |
Liefde & Relatie |
niet op je gemak bij (sommige) vrienden voelen.. BrunetJuh | 26 | 05-12-2004 22:08 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden gebleven met ex maar tis zo moeilijk want hij heeft een vriendin :( auw meisje833 | 5 | 07-07-2004 19:16 |