Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2012, 23:58
ann18
ann18 is offline
ik heb nu 5 maanden met mijn vriend en ik weet dat hij seks wil en ik ben op een punt dat ik dat eigenlijk ook wel wil. allen het probleem is hij zegt dat hij klaar voor seks is al helemaal ik het begin heeft hij dat gezegd maar ook weet hij dat ik er nog niet klaar voor was en dat hij op me wilde wachten. helemaal ik het begin wilde ik niet dat hij me op bepaalde plekken aanraakte maar nu mag hij dat voor een groot gedeelte wel. Alleen de manier waarop hij dit doet stoort me erg waardoor ik ook het idee krijg dat hij niet heelmaal klaar is voor seks. hij raakt me op een manier aan van ik ben je aan het plagen, als hij bijvoor beeld aan mijn kont zit of aan mijn borsten dan gaat hij eerst raar kijken en zegt hij nog net niet OEEE waar zit ik nu weer aan, met zoon raar lachje erbij he he he, op zoon foute manier.
van mij mag hij best alles aanraken maar niet op zoon manier. soms is het ook zo dat ik heb aan het plagen ben en dan zegt ie ja pas op hoor anders ga je je daar en daar aanraken.
Weet ook niet egt wat ik hier tegen moet doen...
hebben jullie enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2012, 00:26
Omegatypez
Omegatypez is offline
Praten..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 01:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Praat er inderdaad gewoon over. Zeg wat je dwars zit. Misschien weet hij zich geen houding te geven en doet hij daarom zo.
Oud 31-07-2012, 07:40
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Praat er inderdaad gewoon over. Zeg wat je dwars zit. Misschien weet hij zich geen houding te geven en doet hij daarom zo.
dit idd, en gezien je forumnaam ben jij 18? en hij misschien ook of iets ouder? Dus misschien is hij ook gewoon nog wat onvolwassen, en kinderachtig.
Oud 31-07-2012, 08:20
Verwijderd
Inderdaad, net wat Little Phoebe zegt, hij weet zich waarschijnlijk gewoon geen houding te geven. Het beste kun je er een keer met hem over praten. Een andere oplossing is er eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 11:22
Verwijderd
Niets zeggen in dergelijke situaties spreekt ook niet bepaald van volwassenheid.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 11:33
Em.
Em. is offline
Praten ja. En ik vermoed ook een beetje dat jongens (vooral jongens) nog wel eens willen zeggen dat ze er klaar voor zijn omdat ze al sinds hun 12e ontzettend veel zin in seks hebben en die hormonenzooi verwarren met daadwerkelijk klaar en volwassen genoeg zijn voor seks. En nou ja, praten dus. Over wat je niet prettig vindt en dat je opvalt dat hij zo en zo doet en waarom ie dat doet en of het anders kan, zoiets.
Oud 31-07-2012, 12:55
ann18
ann18 is offline
hijs een jaartje ouder dan ik, 19 dus
zie hem morgen, ga proberen met hem te praten
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 16:15
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Niks proberen, gewoon doen. Zo van, 'hé, ik weet dat je klaar bent voor seks enzo, maar ik vind het een beetje ongemakkelijk dat je er op zo'n manier mee omgaat'. Leg uit wat je dwarszit en hoe je liever hebt dat hij ermee om zou gaan.
Oud 31-07-2012, 19:18
Volk
Volk is offline
Je had meteen de eerste keer dat hij het deed moeten zeggen "maak eens niet van die gekke geluiden en trek niet van die gekke gezichten. Dat vind ik nogal kinderachtig en windt me niet op."

Nu is het daar te laat voor en zeg je gewoon 'ik vind het veel geiler als je niet van die gezichten trekt en geluiden maakt'.

Serieus... wat voor relatie heb je als je over dat soort simpele dingen niet kunt praten?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 22:30
ann18
ann18 is offline
miss omdat dit mijn eerste relatie is en dat van hem ook en alles is een soort van nieuw voor ons beide
en aan gezien ik niet iemand ben die alles eruitflapt en erg verlegen ben vind ik dat gewoon lastig
en weet ok niet zo goed hoe ik in bepaalde situaties moet reageren
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 23:10
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
en weet ok niet zo goed hoe ik in bepaalde situaties moet reageren
Bij de meeste dingen maar helemaal als het om seks gaat dan moet je reageren zoals jij je voelt. Wil je iets niet, vind je het niet fijn of wordt er een grens over gegaan dan geef je dat aan, en heeft je vriendje daar geen respect voor dan kun je m beter aan de kant zetten.
Oud 31-07-2012, 23:18
ann18
ann18 is offline
nouja het is meer dat als er iets gebeurt dat ik me dan geen houding kan geven en miss raar reageer of helemaal niks doe of juist een tegen over gesteld iets laat zien of uitstraal omdat ik dan niet weet wat ik moet doen
waardoor hij dan idd denkt dat ik niet wil of iets vervelend vind
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 23:30
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ben je er echt verliefd op of houd je ervan? Zo niet, dan zou ik het meteen uitmaken en iemand zoeken die je wel aan durft te raken zonder dat soort raar gedoe. Maar misschien helpt het ook al om gewoon te zeggen dat hij dat niet hoeft te doen, je weet maar nooit.
Oud 31-07-2012, 23:50
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Juist in een eerste relatie moet je veel over dingen praten omdat jullie er allebei nog nieuw en onervaren in zijn. Hij kan anders toch ook nooit weten wat jij wel en niet leuk vindt? Je kunt hem ook laten weten dat je het soms allemaal wat eng maar niet onprettig vindt dus dat je soms misschien een beetje onverwacht reageert, maar daarom moet je juist ook zéggen wat je wel en niet leuk vindt. Als je zelf doorhebt dat je lichaamstaal niet aangeeft wat je wil dat het aangeeft moet je je brein zover krijgen om gewoon zinnen formuleren en uit te spreken wat je van hem wil.
Oud 01-08-2012, 13:58
Balance
Balance is offline
Klinkt als een ergernis en over ergernissen moet je het met elkaar hebben, omdat ze anders alleen nog maar groter worden. Als je je ergert aan zijn houding tijdens het voorspel (of wat hij beschouwt als voorspel ) kan je bovendien onmogelijk tegelijkertijd opgewonden raken van hem. Dus op deze manier wordt seks sowieso geen prettige ervaring voor je.
Oud 01-08-2012, 15:41
Verwijderd
Citaat:
nouja het is meer dat als er iets gebeurt dat ik me dan geen houding kan geven en miss raar reageer of helemaal niks doe of juist een tegen over gesteld iets laat zien of uitstraal omdat ik dan niet weet wat ik moet doen
En daarom moet je dan juist praten en duidelijk zijn, zodat hij je eerste reactie niet verkeerd kan begrijpen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 00:20
Denkerius
Denkerius is offline
Citaat:
je moet jezelf niet zoveel de schuld geven... zoals ik het hier lees is dit kinderachtig gedrag de enige manier geweest om met sex om te gaan en zo ook steeds stapjes verder te gaan waarschijnlijk is hij helemaal niet kinderachtig maar doet ie zo omdat het de enige manier is, denkt hij, om zo iets met jou te doen en vooral onzekerheid omdat je zijn gedrag nog fout nog goedkeurt. gewoon aangeven dat het ook op een andere (voor jullie een leukere) manier kan

en natuurlijk gaat hij zich rot voelen, want tenslotte zat hij fout 5 maanden lang maar daar kan je toch niks aan doen. zolang je maar niet met een beschuldigend vingertje gaat wijzen is alles goed
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 11:11
Verwijderd
Citaat:
je moet jezelf niet zoveel de schuld geven... zoals ik het hier lees is dit kinderachtig gedrag de enige manier geweest om met sex om te gaan en zo ook steeds stapjes verder te gaan waarschijnlijk is hij helemaal niet kinderachtig maar doet ie zo omdat het de enige manier is, denkt hij, om zo iets met jou te doen en vooral onzekerheid omdat je zijn gedrag nog fout nog goedkeurt. gewoon aangeven dat het ook op een andere (voor jullie een leukere) manier kan

en natuurlijk gaat hij zich rot voelen, want tenslotte zat hij fout 5 maanden lang maar daar kan je toch niks aan doen. zolang je maar niet met een beschuldigend vingertje gaat wijzen is alles goed
Wauw, Denkerius ! Slim opgemerkt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten