Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 15:25
xLittlemissamx
xLittlemissamx is offline
hoihoi,
Ik ben heel bleek van mezelf,
Ik word ook niet snel bruin..
ik verbrand eerder
Wat ik alleens heb gehoord is dat gouden assecoires goed helpen.
ook bijvoorbeel gouden nagellak enzow
maar heeft iemand nog meer tips?
alsvastbedankt.
xxx
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 15:27
Martiño
Martiño is offline
Dat van dat goud klinkt als onzin. Wat schijnt te helpen is olijfolie. Kijk je wel uit dat je niet verbrandt? Ook op jonge leeftijd kan te veel zonnen zeer schadelijk zijn.
Oud 02-08-2012, 15:28
Verwijderd
Je hebt ook van die zelfbruiners. Die werken vrij goed
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 15:31
Pluis
Pluis is offline
De goede kleuren dragen kan al heel goed helpen. Als je precies wil weten welke kleuren goed bij je passen zou je eens een keer zo'n kleurconsulente moeten vragen. Klinkt misschien heel stom, maar ik heb het een tijdje terug gehad met een vrijgezellenfeestje. Nu heb ik een kaartje met "mijn" kleuren erop en dat helpt.
Als je bijvoorbeeld een lichte huid hebt en licht haar dan lijk je met oranje/rood tinten al vrij snel heel bleek. Heb je daarentegen juist rossig haar dan kan dat weer heel goed omdat dat juist de warme tinten naar boven haalt. (hierbij gaat het overigens wel over je natuurlijke haarkleur, niet over de verf die je erin smeert ).

Misschien is er online ook wel iets over te vinden (google maar eens op kleurenanalyse)
Oud 02-08-2012, 18:47
Example
Example is offline
Ik ken een aantal mensen die bruiningscreme gebruiken alleen die smeren het niet goed door en dan krijg je net zo'n negermasker, daar zal ik als ik jou was dus mee uitkijken.

En anders gewoon om de 2 weken onder de zonnebank.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 20:35
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Ik heb een aftersun gekocht met een beetje zelfbruiner in. je ligt een halfuurtje in de zon( afhankelijk van je huidtype en je smeert je goed in!) endan moet je drie tot vijf dagen na elkaar zo'n aftersun met zelfbruiner gebruiken.
je bent niet echt BRUIN maar ik zag er wel gezond gekleurd uit snapte ma ni langer dan 5 dagen gebruiken zo iets wnt dan ga je er uit zien als een wortel kweetniet of je dat in nederland kan vinden, en idd als je zo'n crème smeert best scrubben de dag ervoor en goed gelijkmatig uitsmeren , das natuurlijk het moeilijke er aan . zonnebankje kan idd ook voor de gemakkelijkheid
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 06:26
Verwijderd
Om net iets bruiner te worden zonder wortelrisico hebben o.a. dove en nivea ook licht bruinende bodylotions.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 06:28
Verwijderd
Citaat:

Als je niet bruin wordt in de zon, word je natuurlijk ook niet bruin onder de zonnebank
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 12:46
Mark52
Mark52 is offline
Aan je huidtype verander je niks. Sommige mensen hebben nu eenmaal een bleke huid die snel verbrandt. Ik denk dat je het beste gewoon zoveel mogelijk buiten kunt zijn. Kies ervoor om buiten te sporten, de fiets te pakken i.p.v. de auto enz. (gebruik natuurlijk wel zonnebrandcrème).

Ook gezond eten draagt bij aan een gekleurde huid. Van sommige voedingsmiddelen is bekend dat ze je huid minder bleek maken, o.a. wortelen. Verwacht geen enorm verschil, maar op den duur ga je op deze manier waarschijnlijk wel verandering zien.

Persoonlijk vind ik dat je van die zelfbruiningscrèmes een hele lelijke bruine tint krijgt. Ik zou dat niet doen, maar als jij dat wel mooi vindt dan moet je dat natuurlijk gewoon doen. En zelf krijg ik vaak van die gezichtscrèmes van Nivea en Loreal een gezonde tint op mijn gezicht
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 13:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ken een aantal mensen die bruiningscreme gebruiken alleen die smeren het niet goed door en dan krijg je net zo'n negermasker, daar zal ik als ik jou was dus mee uitkijken.

Te veel zonnebanken is ook niet goed. En ook als je niet echt bruin wordt loop je nog steeds risico op huidkanker.
Oud 04-08-2012, 23:53
Boogschuttertje
Boogschuttertje is offline
Ik heb zelfbruiner créme, en het werkt opzich wel goed hij komt van de kruidvat & was €8.- ik word best wel snel bruin, maar in de winter is het best handig
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 16:30
xLittlemissamx
Ik heb het geprobeert met dat goud en het werkt echt!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 16:31
xLittlemissamx
hoihoi iedereen,
bedankt voor alle reacties!
Ik ben gelukkig al wat bruiner
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 16:31
xLittlemissamx
Citaat:
Ik heb een aftersun gekocht met een beetje zelfbruiner in. je ligt een halfuurtje in de zon( afhankelijk van je huidtype en je smeert je goed in!) endan moet je drie tot vijf dagen na elkaar zo'n aftersun met zelfbruiner gebruiken.
je bent niet echt BRUIN maar ik zag er wel gezond gekleurd uit snapte ma ni langer dan 5 dagen gebruiken zo iets wnt dan ga je er uit zien als een wortel kweetniet of je dat in nederland kan vinden, en idd als je zo'n crème smeert best scrubben de dag ervoor en goed gelijkmatig uitsmeren , das natuurlijk het moeilijke er aan . zonnebankje kan idd ook voor de gemakkelijkheid
wat gaaf! waar heb je die gekocht?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 16:32
xLittlemissamx
Citaat:
De goede kleuren dragen kan al heel goed helpen. Als je precies wil weten welke kleuren goed bij je passen zou je eens een keer zo'n kleurconsulente moeten vragen. Klinkt misschien heel stom, maar ik heb het een tijdje terug gehad met een vrijgezellenfeestje. Nu heb ik een kaartje met "mijn" kleuren erop en dat helpt.
Als je bijvoorbeeld een lichte huid hebt en licht haar dan lijk je met oranje/rood tinten al vrij snel heel bleek. Heb je daarentegen juist rossig haar dan kan dat weer heel goed omdat dat juist de warme tinten naar boven haalt. (hierbij gaat het overigens wel over je natuurlijke haarkleur, niet over de verf die je erin smeert ).

Misschien is er online ook wel iets over te vinden (google maar eens op kleurenanalyse)
Ik heb ook gehoord dat mensen een zomer, een winter, een lente en een herft kunnen zijn. ik weet niet wat ik ben maar ik weet alleen dat als je een zomer bent dat je dan geen oranje en wit moet dragen ^_^
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 23:13
xanile
xanile is offline
na een dag zonnen gaan douchen, en daarna body lotion op smeren
doe ik zelf ook altijd, anders ben ik ook hartstikke wit! hihi
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 10:50
xLittlemissamx
Citaat:
na een dag zonnen gaan douchen, en daarna body lotion op smeren
doe ik zelf ook altijd, anders ben ik ook hartstikke wit! hihi
tnx
Oud 14-08-2012, 19:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je wordt heus niet aantrekkelijker als je bruiner bent.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 09:20
xLittlemissamx
Daar gaat het mij ook niet om,
Ik ben alleen zo wit dat in de zomer mensen heel vaak vragen
of ik ziek ben of dat ik me wel lekker voel.
en dat is gewoon heel vervelend
Reageren

Regels voor berichten