Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nee, maar jullie zullen me wel een zeikerd vinden, maar mensen die minder vaak dan om de dag douchen vind ik wel een beetje viezig
![]() Ik snap ook niet zo goed waarom je het NIET zou doen, afgezien van droge huid blabla. Het is zo gebeurd en je voelt je lekker heel de dag schoon en fris. /Viva-wijf |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus. Dat. Daarom. Ik haat het gewoon.
|
Verwijderd
|
Hier is een goed verhaal van iemand die een hekel heeft aan douchen:
http://hyperboleandahalf.blogspot.nl...csi-miami.html |
![]() |
|
Ik zou wel een voetmassage kunnen gebruiken
![]() hihi, Sarah, ik was vanmorgen bij de huisarts. Mijn huisarts was er niet dus er was een invalster. Ik denk niet dat zij een eigen huisartspraktijk heeft. Misschien is ze net begonnen of heeft ze jaren niet gewerkt of zo want ze had een soort 'huisarts voor dummies' boekje bij de hand en die had ze ook nodig. 'ok, dus je wil je menstruatie uitstellen? Even zoeken hoor....menstruatie...menstruatie uitstellen.. Ah ja hier heb ik het! Ze zeggen dat je dan *naam pil* kunt slikken.. Enneh.. Ja je moet eigenlijk 14 voor je menstruatie beginnen maar je bent dan nu iets te laat maar met 12 dagen kan het denk ik ook wel... Wil je dat proberen? Ze zeggen dat als je nog maar een week hebt dat je dan een dubbele dosis kunt enemen. Tja, wat lijkt je zelf handig?' ![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn biologieleraar deed: douche aanzetten, er onderdoor lopen, dan liep z'n vrouw er onderdoor, dan douche weer uit. Dan gingen ze elkaars haar shampooën en zichzelf inzepen. En dan gingen ze met z'n tweeën eronder om af te spoelen. Zo hadden ze maar 25 liter water per dag nodig om zich te wassen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() had ze 'kleine kwalen in de huisartsenpraktijk'? Misschien was het een net beginnende haio, maar dan zou je eigen huisarts wel binnen telefoonbereik moeten zijn! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
mja, maar als het een haio is dan hadden ze me dat eigenlijk moeten vertellen toch? Ipv zeggen dat het een invalster was. Nou ja, het maakt me verder niet uit hoor want het was een redelijk simpele vraag maar het was wel wat verontrustend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, het is ook juist een goed teken, namelijk dat ze weet wat haar zwakke punten zijn qua kennis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() nou is mijn huisarts ook wel interessant hoor. Met welk verhaal je ook komt, zijn eerste reactie is altijd 'goh, wonderlijk he?' ![]()
|
Verwijderd
|
Maar in plaats van te zeggen "Wil je dat proberen? Ze zeggen dat als je nog maar een week hebt dat je dan een dubbele dosis kunt enemen. Tja, wat lijkt je zelf handig?" kun je natuurlijk ook nadenkend fronsen, langzaam knikken, zeggen "Tja, lastig... je hebt eigenlijk twee opties, of je neemt een enkele dosis maar dan kan ik niet beloven dat het werkt, of je neemt een dubbele dosis en dan werkt het wel maar heb je meer kans op bijwerkingen, wat heb je liever?"
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoo, ik ben weer fris ende fruitig. Onder de douche moest ik denken; heeft een van jullie wel eens tegen een vriend/collega/kennis/familielid/whateverdefuck gezegd "Joh, pak 'ns een douche want ik heb een kapmes nodig om door de lucht heen te komen?" Of iets subtielers, uiteraard.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens heeft ze me nu gewoon een enkele dosis gegeven en ik wil op z'n vroegst 23 augustus ongesteld worden. Het lijkt me dat het wel goed moet komen met 1 pilletje per dag. Dat zou sowieso ongeveer de begindag zijn maar ik wil er zeker van zijn dat het niet eerder komt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk ook wel dat het goed komt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|