Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2012, 12:39
Verwijderd
Als niemand het doet doe ik het wel!
Advertentie
Verwijderd
goedzo!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heel goed
Verwijderd
Hoe vond je Tangled, sann?
Rationeel
Rationeel is offline
sarah, viespeuk
Oud 10-08-2012, 12:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
En Sarah, ik lolde heel hard om die post van je
Oud 10-08-2012, 12:41
Verwijderd
Ik vond 'm wel vermakelijk. Ik vond die dude eerst heel irritant, maar later werd ik toch een beetje verliefd op 'm Maar ik vond het zeker geen 9,5 sorry Eerder een 7,5 ofzo, gewoon leuk om te kijken, niet meer en niet minder.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben een beetje viezig. In de letterlijke zin dan. Niet zoals Sarah.
Verwijderd
Citaat:
Oud 10-08-2012, 12:42
Verwijderd
Heb je ook een warme connectie met Maximus gekregen, Sanne?
Oud 10-08-2012, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Hah, ik ook. Gisteren heb ik de ganse dag niet veel meer gedaan dan intarwebben, OS kijken en met teh kittehs spelen. Niet eens gedoucht, dat ga ik dus ook nu maar even doen
Oud 10-08-2012, 12:43
Verwijderd
Vandaag is mijn laatste werkdag bij de psychiatrie. Het enige wat ik nog moet doen, is administratie. Ik hou niet van administratie, dus ik ben geneigd om het te combineren met forumen, maar daar gaat het langzamer van, en ik mag natuurlijk niet naar huis voor het af is.
Oud 10-08-2012, 12:43
Verwijderd
Citaat:
tuurlijk, het is een paard en Sanne is een paardenmeisje <3
Oud 10-08-2012, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vond 'm wel vermakelijk. Ik vond die dude eerst heel irritant, maar later werd ik toch een beetje verliefd op 'm Maar ik vond het zeker geen 9,5 sorry Eerder een 7,5 ofzo, gewoon leuk om te kijken, niet meer en niet minder.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen

Hij sprak het meisje in me gewoon heel erg aan, dat heb je weleens
Oud 10-08-2012, 12:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hah, ik ook. Gisteren heb ik de ganse dag niet veel meer gedaan dan intarwebben, OS kijken en met teh kittehs spelen. Niet eens gedoucht, dat ga ik dus ook nu maar even doen
Ik heb al veul langer niet gedoucht Had ik eigenlijk gisteren al willen doen, maar ik kon er de energie niet voor opbrengen, had teveel andere dingen te doen. Dus ja, douchen staat vandaag wel op mijn to-do-list.
Oud 10-08-2012, 12:46
Verwijderd
VIESSSSSSS !!!11
Verwijderd
Laat het tythorzet maar niet horen!
Verwijderd
Nee, maar jullie zullen me wel een zeikerd vinden, maar mensen die minder vaak dan om de dag douchen vind ik wel een beetje viezig

Ik snap ook niet zo goed waarom je het NIET zou doen, afgezien van droge huid blabla. Het is zo gebeurd en je voelt je lekker heel de dag schoon en fris.

/Viva-wijf
Oud 10-08-2012, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Laat het tythorzet maar niet horen!
De pannenkoek.
Oud 10-08-2012, 12:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wilde vandaag productief niks doen, maar mijn zus belt dat ze zitten te picknicken in het Zuiderpark Dus, doei!
Oud 10-08-2012, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar jullie zullen me wel een zeikerd vinden, maar mensen die minder vaak dan om de dag douchen vind ik wel een beetje viezig

Ik snap ook niet zo goed waarom je het NIET zou doen, afgezien van droge huid blabla. Het is zo gebeurd en je voelt je lekker heel de dag schoon en fris.

/Viva-wijf
ik ga er altijd van uit dat mensen zich wel elke dag wassen, behalve als ze een lambaldag hebben gehad zoals Q gisteren. En sommige mensen houden niet van douchen, schijnt.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al veul langer niet gedoucht Had ik eigenlijk gisteren al willen doen, maar ik kon er de energie niet voor opbrengen, had teveel andere dingen te doen. Dus ja, douchen staat vandaag wel op mijn to-do-list.
Ik neem aan dat je wel wast, los van douchen? Dat heb ik gisteren ook heel erg vakansiestylo achterwege gelaten. Hoefde toch de deur niet meer uit
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

/Viva-wijf
Ik vind mezelf ook wel een beetje vies ja. En normaliter douche ik om de dag. Maar soms wil het gewoon even niet. Dus ja, ik hoef toch nergens heen. Dus dan spaar ik m'n energie tot ik het zelf TE vies vind. Nu dus
Verwijderd
Citaat:
De pannenkoek.
Hij is ook overal een pannenkoek, dat vind ik wel grappig. Zijn voornaamste argument in elk topic is 'maar ik doe het altijd zo! dus zou niemand het anders moeten doen!'
Oud 10-08-2012, 12:50
Verwijderd
Oja, en mensen die zeggen 'ik was me wel bij de wasbak' snap ik ook niet. Want dat zou voor mij veul onhandiger zijn en veel langer duren dan even een paar minuten onder de douche springen.
Advertentie
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

/Viva-wijf
Als ik zonder allergiepillen (die ik 4 uur van tevoren moet nemen) ga douchen, heb ik een half uur lang ondraaglijke jeuk aan mijn benen. Jeuk is niet zo erg, maar wel als je liever je benen kapot krabt zodat je pijn voelt ipv jeuk. Daarom haat ik het ook. Die pillen werken nu wel, maar het is niet van 'goh, zo lekker even douchen', want ik haat het nog steeds en die planning is ook kut.

Dus. Dat. Daarom. Ik haat het gewoon.
Verwijderd
Oud 10-08-2012, 12:52
Verwijderd
Hier is een goed verhaal van iemand die een hekel heeft aan douchen:

http://hyperboleandahalf.blogspot.nl...csi-miami.html
Oud 10-08-2012, 12:53
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zou wel een voetmassage kunnen gebruiken

hihi, Sarah, ik was vanmorgen bij de huisarts. Mijn huisarts was er niet dus er was een invalster. Ik denk niet dat zij een eigen huisartspraktijk heeft. Misschien is ze net begonnen of heeft ze jaren niet gewerkt of zo want ze had een soort 'huisarts voor dummies' boekje bij de hand en die had ze ook nodig. 'ok, dus je wil je menstruatie uitstellen? Even zoeken hoor....menstruatie...menstruatie uitstellen.. Ah ja hier heb ik het! Ze zeggen dat je dan *naam pil* kunt slikken.. Enneh.. Ja je moet eigenlijk 14 voor je menstruatie beginnen maar je bent dan nu iets te laat maar met 12 dagen kan het denk ik ook wel... Wil je dat proberen? Ze zeggen dat als je nog maar een week hebt dat je dan een dubbele dosis kunt enemen. Tja, wat lijkt je zelf handig?'

Oud 10-08-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
tuurlijk, het is een paard en Sanne is een paardenmeisje <3
Ook het paard vond ik in het begin stom, maar later toch wel leuk

Citaat:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen

Hij sprak het meisje in me gewoon heel erg aan, dat heb je weleens
Ja die vond ik de hele film niet stom, dus daar ben ik het wel mee eens ( Y)
Oud 10-08-2012, 12:54
Verwijderd
Mijn biologieleraar deed: douche aanzetten, er onderdoor lopen, dan liep z'n vrouw er onderdoor, dan douche weer uit. Dan gingen ze elkaars haar shampooën en zichzelf inzepen. En dan gingen ze met z'n tweeën eronder om af te spoelen. Zo hadden ze maar 25 liter water per dag nodig om zich te wassen.
Oud 10-08-2012, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel een voetmassage kunnen gebruiken

hihi, Sarah, ik was vanmorgen bij de huisarts. Mijn huisarts was er niet dus er was een invalster. Ik denk niet dat zij een eigen huisartspraktijk heeft. Misschien is ze net begonnen of heeft ze jaren niet gewerkt of zo want ze had een soort 'huisarts voor dummies' boekje bij de hand en die had ze ook nodig. 'ok, dus je wil je menstruatie uitstellen? Even zoeken hoor....menstruatie...menstruatie uitstellen.. Ah ja hier heb ik het! Ze zeggen dat je dan *naam pil* kunt slikken.. Enneh.. Ja je moet eigenlijk 14 voor je menstruatie beginnen maar je bent dan nu iets te laat maar met 12 dagen kan het denk ik ook wel... Wil je dat proberen? Ze zeggen dat als je nog maar een week hebt dat je dan een dubbele dosis kunt enemen. Tja, wat lijkt je zelf handig?'

haha
had ze 'kleine kwalen in de huisartsenpraktijk'?

Misschien was het een net beginnende haio, maar dan zou je eigen huisarts wel binnen telefoonbereik moeten zijn!
Oud 10-08-2012, 12:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn biologieleraar deed: douche aanzetten, er onderdoor lopen, dan liep z'n vrouw er onderdoor, dan douche weer uit. Dan gingen ze elkaars haar shampooën en zichzelf inzepen. En dan gingen ze met z'n tweeën eronder om af te spoelen. Zo hadden ze maar 25 liter water per dag nodig om zich te wassen.
Interessant dat hij zijn doucherituelen met jou deelde
Oud 10-08-2012, 12:56
Rationeel
Rationeel is offline
een keertje in het weekend op een ik-kom-mijn-ochtendjas-niet-uit-dag kan ik wel zonder douchen, maar anders echt niet. ik word dan niet goed wakker en voel me heel de dag vies
Oud 10-08-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Interessant dat hij zijn doucherituelen met jou deelde
Hij was ook de voorzitter van de milieuclub, dus het was meer zo dat hij zijn waterbesparingsrituelen met ons deelde
Oud 10-08-2012, 12:58
Verwijderd
Nou lieve forummensjes, ik ga maar weer richting werk. En dan 2 dagen weekend JOEPIE.
Oud 10-08-2012, 12:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
haha
had ze 'kleine kwalen in de huisartsenpraktijk'?

Misschien was het een net beginnende haio, maar dan zou je eigen huisarts wel binnen telefoonbereik moeten zijn!
Geen idee, het was een vrij klein (volgens mij rood?) boekje.

mja, maar als het een haio is dan hadden ze me dat eigenlijk moeten vertellen toch? Ipv zeggen dat het een invalster was. Nou ja, het maakt me verder niet uit hoor want het was een redelijk simpele vraag maar het was wel wat verontrustend
Oud 10-08-2012, 13:00
Verwijderd
Een van de patienten van de afdeling liet weten dat ze graag wilde dat ik ook nog van de patienten op de afdeling afscheid kwam nemen. Ik wil dat best doen, maar hoe? Ik zie het niet zo zitten om een speech te geven ofzo
Verwijderd
Overigens heeft mijn huisarts ook meer dan eens gewoon voorgelezen wat er op haar computerscherm stond (en dat ging dan niet over medicijngebruik, maar gewoon een of andere online encyclopedie)
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, het was een vrij klein (volgens mij rood?) boekje.

mja, maar als het een haio is dan hadden ze me dat eigenlijk moeten vertellen toch? Ipv zeggen dat het een invalster was. Nou ja, het maakt me verder niet uit hoor want het was een redelijk simpele vraag maar het was wel wat verontrustend
ohja, dan had ze dat moeten zeggen of er in elk geval niet over liegen.
Nouja, het is ook juist een goed teken, namelijk dat ze weet wat haar zwakke punten zijn qua kennis
Verwijderd
Oh ja werken. Daaaag.
Oud 10-08-2012, 13:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ohja, dan had ze dat moeten zeggen of er in elk geval niet over liegen.
Nouja, het is ook juist een goed teken, namelijk dat ze weet wat haar zwakke punten zijn qua kennis
Haha, dat is waar en ze was ook best aardig dus ach

nou is mijn huisarts ook wel interessant hoor. Met welk verhaal je ook komt, zijn eerste reactie is altijd 'goh, wonderlijk he?'
Oud 10-08-2012, 13:03
Verwijderd
Maar in plaats van te zeggen "Wil je dat proberen? Ze zeggen dat als je nog maar een week hebt dat je dan een dubbele dosis kunt enemen. Tja, wat lijkt je zelf handig?" kun je natuurlijk ook nadenkend fronsen, langzaam knikken, zeggen "Tja, lastig... je hebt eigenlijk twee opties, of je neemt een enkele dosis maar dan kan ik niet beloven dat het werkt, of je neemt een dubbele dosis en dan werkt het wel maar heb je meer kans op bijwerkingen, wat heb je liever?"
Oud 10-08-2012, 13:03
Verwijderd
Zoo, ik ben weer fris ende fruitig. Onder de douche moest ik denken; heeft een van jullie wel eens tegen een vriend/collega/kennis/familielid/whateverdefuck gezegd "Joh, pak 'ns een douche want ik heb een kapmes nodig om door de lucht heen te komen?" Of iets subtielers, uiteraard.
Oud 10-08-2012, 13:06
Rationeel
Rationeel is offline
ja. zo vaak
Oud 10-08-2012, 13:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar in plaats van te zeggen "Wil je dat proberen? Ze zeggen dat als je nog maar een week hebt dat je dan een dubbele dosis kunt enemen. Tja, wat lijkt je zelf handig?" kun je natuurlijk ook nadenkend fronsen, langzaam knikken, zeggen "Tja, lastig... je hebt eigenlijk twee opties, of je neemt een enkele dosis maar dan kan ik niet beloven dat het werkt, of je neemt een dubbele dosis en dan werkt het wel maar heb je meer kans op bijwerkingen, wat heb je liever?"
Ja, precies. Maar zo ver had ze nog niet gelezen

Overigens heeft ze me nu gewoon een enkele dosis gegeven en ik wil op z'n vroegst 23 augustus ongesteld worden. Het lijkt me dat het wel goed moet komen met 1 pilletje per dag. Dat zou sowieso ongeveer de begindag zijn maar ik wil er zeker van zijn dat het niet eerder komt.
Verwijderd
Citaat:
ja. zo vaak
Ja, niet om te fucken natuurlijk, want dat is niet awkward
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja, niet om te fucken natuurlijk, want dat is niet awkward
nee nee, gewoon for serious. bij vrienden en familie.
Oud 10-08-2012, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies. Maar zo ver had ze nog niet gelezen

Overigens heeft ze me nu gewoon een enkele dosis gegeven en ik wil op z'n vroegst 23 augustus ongesteld worden. Het lijkt me dat het wel goed moet komen met 1 pilletje per dag. Dat zou sowieso ongeveer de begindag zijn maar ik wil er zeker van zijn dat het niet eerder komt.
Maar daar is het nadenkend fronsen en langzaam knikken voor, dat is leestijd
Ik denk ook wel dat het goed komt.
Oud 10-08-2012, 13:09
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Sarah schreef:
Doet me denken aan jongetjes op de basisschool die je tegen je kuiten schopten en dan zeiden "sorry ik ben nu eenmaal zo gemeen"
Die ken ik niet!

Regels voor berichten