Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder: vraag het gewoon. Tenzij je een heel goede reden hebt om aan te nemen dat hij niet houdt van contact met mensen waarmee hij vrijwillig veel contact heeft, misschien. En dan nog, als hij wil dat je 'm niet belt, dan geeft hij z'n telefoonnummer niet.
||
![]() |
Citaat:
You Only Live Once |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat wilde je met z'n telefoonnummer doen? Ik weet geen details maar bellen/smsen naar Australië lijkt me verrekte duur. Skypen jullie al? Als jullie al zo lang contact hebben kun je best gewoon vragen zo van, hé, zou ik je nummer mogen? Oh en ik zou ook proberen een beetje te achterhalen of hij jou ook leuk vindt, want als hij je helemaal niet leuk vindt zit je nu heel veel energie (en als je hem gaat bellen, ook geld) te steken in die jongen, het is wel fijn om dan een beetje vooruitzicht te hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Leesclub] Poll! Verwijderd | 44 | 09-09-2012 19:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Hydrogen | 500 | 07-06-2006 14:17 | |
Vrije tijd |
[F1] Grand Prix van Australie Mr.Oizo | 17 | 04-04-2006 17:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Australische Griep Type | 3 | 09-10-2002 22:26 |