Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2012, 13:20
maritbb
maritbb is offline
Hallo!

Ik ben geloof ik nog nooit eerder zo verliefd op een jongen geweest, ik heb zon week intensief contact gehad met mijn australische liefde.
We zijn elkaar tegen gekomen tijdens mijn reis door europa heen, in roemenie om precies te zijn. Vanaf het moment dat ik hem zag, dacht ik: 'jezus, dit is hem'. Ik heb nog nooit eerder zo met iemand kunnen praten. geloof me, het was echt bijzonder. Na die week, hebben we onze wegen moeten scheiden. Maar toen in in Nederland terug was, is hij nog samen met wat vrienden bij mij thuis langsgeweest.
Weer had ik hetzelfde gevoel en weer hebben we uren lang achter elkaar gepraat. Nu is dat inmiddels 2 maanden geleden, en zit hij weer in australie. We hebben nu veel contact via facebook. Maar eigenlijk wil ik zijn telefoon nummer hebben, voor meer contact. Maar zou ik hem hier mee afschrikken? hij geeft wel hints dat hij mij ook leuk vind. Maar het is een soort skater/surfer dude. blowt veel en een echte levensgenieter. (net als ik trouwens)
dus misschien heeft hij het op de relaxte manier (waar australiers zo bekent om zijn) en vind hij mij niet zo leuk als ik hem.. dan zou het raar overkomen als ik ineens vraag: Wat is je nummer jonge!

Vanaf januari ga ik naar australie, maar dat duurt nog zolang, en wil hem nu al beter leren kennen! want heb echt een heel bijzonder gevoel voor hem, wat ik voor al mijn andere liefdes niet heb gevoelt. Een echt soulmate zeg maar.

dit wast wel zon beetje, bedankt voor het lezen in elk geval

Groetjes!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2012, 13:22
Verwijderd
Als je zoveel contact hebt, waarom zou hij dan vreemd opkijken als je zijn tel nr vraagt?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 13:26
maritbb
maritbb is offline
omdat hij niet zon soort gast is om 'gezellig' telefoonnummers uit te wisselen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 13:47
Verwijderd
Als je dat al weet, waarom dan de vraag of het verstandig is om te doen?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 13:53
Vowel
Vowel is offline
Volgens mij heb je weinig te verliezen en als hij jou ook interessant vindt zal hij er echt niet raar van opkijken.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 14:17
maritbb
maritbb is offline
reverend doe niet zo vervelend, als je niks goed te zeggen hebt, zeg dan niks. bedankt!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 14:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het lijkt me niet dat hij het erg zal vinden als je toch al veel contact hebt via Facebook. Maar waar heb je zijn nummer voor nodig als je hem toch al via Facebook kan bereiken? Of, als je zijn stem wil horen o.i.d., waarom ga je dan niet Skypen of zo? Scheelt ook weer duiten.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 14:43
Verwijderd
Citaat:
reverend doe niet zo vervelend, als je niks goed te zeggen hebt, zeg dan niks. bedankt!
?

Je vraagt of het een goed idee is om hem om z'n nummer te vragen en vervolgens zeg je zelf dat hij daar geen behoefte aan heeft. Maar ik zal wel weer te logisch denken.

En inderdaad, skype.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 14:58
Em.
Em. is offline
Citaat:
Hij zegt helemaal niets verkeerds, hij stelt alleen vragen die je wijzen op wat ie waarschijnlijk niet zo logisch vindt in jouw verhaal.

Verder: vraag het gewoon. Tenzij je een heel goede reden hebt om aan te nemen dat hij niet houdt van contact met mensen waarmee hij vrijwillig veel contact heeft, misschien. En dan nog, als hij wil dat je 'm niet belt, dan geeft hij z'n telefoonnummer niet.
Oud 17-08-2012, 22:03
miekmuis
miekmuis is offline
Je noemt het een liefde, maar is er ooit echt iets gebeurd tussen jullie? Je hebt het er alleen over dat jullie veel hebben gepraat. Hoe oud zijn jullie?
Oud 17-08-2012, 22:21
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Citaat:
Je noemt het een liefde, maar is er ooit echt iets gebeurd tussen jullie? Je hebt het er alleen over dat jullie veel hebben gepraat. Hoe oud zijn jullie?
Als je eht verhaal leest en dan zie je staan dat hij veel blow een levens genieter is en een rond reis maakte en zei ook dan denk ik niet dat ze 12 zijn... Ik zou het gewoon op een manier vragen die niet zo direct over komt. Als je in een goed gesprek zit dan kan je toch ook richting de kant gaan van ons. En dan vraag je wat hij van het contact vind tussen jullie en als hij het heel leuk vind dan zeg jou gewoon dat je ze nummer zou willen om hem beter te leren kennen!

You Only Live Once
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 10:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
You Only Live Once

Wat wilde je met z'n telefoonnummer doen? Ik weet geen details maar bellen/smsen naar Australië lijkt me verrekte duur. Skypen jullie al? Als jullie al zo lang contact hebben kun je best gewoon vragen zo van, hé, zou ik je nummer mogen? Oh en ik zou ook proberen een beetje te achterhalen of hij jou ook leuk vindt, want als hij je helemaal niet leuk vindt zit je nu heel veel energie (en als je hem gaat bellen, ook geld) te steken in die jongen, het is wel fijn om dan een beetje vooruitzicht te hebben.
Oud 18-08-2012, 10:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Hij doet helemaal niet vervelend, hij stelt gewoon vragen die TS kunnen helpen zelf een antwoord op haar vraag te verzinnen.
Reageren

Regels voor berichten