Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Of je er op in moet gaan of niks moet zeggen moet je zelf weten. Wel zou ik er geen standaard van maken om altijd te reageren, alleen als je echt een goede geplaatste opmerking terug kan maken zou ik dat doen. Anders is het zo van heey hoer, en dat jij dan zegt, ja uhhmmm.... Je bent zelf een hoer ofzo, dat komt niet hard aan en dan geef je met zo'n zwakke opmerking terug eigenlijk alleen maar zwakte weer.
Ik dacht dat emo gewoon letterlijk betekent iemand die zichzelf verwondt? Niet? |
![]() |
||
Citaat:
De andere mensen gooien graag alles op één hoop omdat beide groepen "anders" zijn dan de gemiddelde puber en omdat ze vaak zelf onzeker zijn. Reageren met een tekst als "Nee, ik ben scene, ik snij mezelf niet." gaat waarschijnlijk niet helpen en kan je dus maar beter laten zitten. Sta erboven en wanneer je er op in gaat is het inderdaad goed om op de vraag of je emo bent te reageren met "Nee, ik ben >naam<." zoals al eerder gezegd werd.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je niet van nare opmerkingen houdt en je kunt er niet mee overweg, dan moet je je niet opvallend kleden. Dat is rottig, maar als je je goed wil voelen door jezelf te uiten door je 'emo' te kleden, maar je voelt je een hele dag rotslecht door kutopmerkingen of het gevoel dat mensen je nastaren, dan heb je er helemaal niks aan. Dan kun je beter gewoon je wat minder opvallend kleden en jezelf een beetje minder uiten. Wat niet betekent dat je meteen een 'grijze muis' moet worden.
Als jij het zo gaaf vindt en je er goed bij voelt, negeer die opmerkingen dan en haal je schouders op. En als ze vragen 'Ben je emo?' 'Nee.' 'Waarom zie je er dan zo uit?' 'Omdat ik dat leuk vind.' en ga gewoon weg, verspil je tijd niet aan mensen die je in een hokje willen schoppen en beoordelen/veroordelen. Niemand kan je dwingen om te antwoorden. Zeg dat ze zich aanstellen/zeuren/whatever en ga bij mensen staan die er geen probleem van maken. En als iemand toch blijft mauwen:'Wat jij wil.' Er zijn leukere en interessantere dingen om je tijd en energie in te steken! Maar als je graag 'uniek' wil zijn en 'opvallen', dan sta je sowieso in de schijnwerpers en zul je altijd commentaar krijgen, dat hoort erbij. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
beschouwing over pesten 0o-meisje-o0 | 0 | 17-10-2005 19:57 | |
Liefde & Relatie |
Iemand aanspreken Dj Thrill | 101 | 02-08-2004 22:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen Rabbi Daniel | 179 | 13-08-2003 13:41 |