Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2012, 21:40
Superphris
Superphris is offline
Sinds een tijdje kan je bij New Yorker koptelefoons kopen. Ik overweeg om er een te kopen, maar ik weet niet of het geluid goed is. Weet iemand anders dat wel? Ik vind het belangrijk als een koptelefoon een goede bass heeft en niet dof klinkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2012, 22:35
Verwijderd
Plug er eentje in je telefoon/mp3 en test het? Als ze ingepakt zijn wil iemand uit de winkel je ongetwijfeld helpen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 01:25
DeKaasHaas
DeKaasHaas is offline
Citaat:
Sinds een tijdje kan je bij New Yorker koptelefoons kopen. Ik overweeg om er een te kopen, maar ik weet niet of het geluid goed is. Weet iemand anders dat wel? Ik vind het belangrijk als een koptelefoon een goede bass heeft en niet dof klinkt.
Koop hem dan niet bij New Yorker, ga naar een muziek/computer speciaalzaak en vraag naar een mooie Sony koptelefoon Over sommige Sony koptelefoons word gezegd, dat de bass TE goed is
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 10:45
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Koop hem dan niet bij New Yorker, ga naar een muziek/computer speciaalzaak en vraag naar een mooie Sony koptelefoon Over sommige Sony koptelefoons word gezegd, dat de bass TE goed is
ik heb zelf een goede sony. en het zit inderdaad op het randje. de iets grotere versie ervan heeft nog meer bass en dat is inderdaad teveel
Oud 29-08-2012, 11:25
Verwijderd
Assuming dat je een échte hoofdtelefoon zoekt, voor binnen dus, vergeet vooral AKG, Grado, Sennheiser en Beyer niet te beluisteren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten