Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet rot bedoeld maar puur uit nieuwsgierigheid; hoe kun je voor dieren zorgen als je al niet voor jezelf kunt zorgen? Heb je wel genoe geld om voor je dieren te zorgen, heb je een buffer voor als ze opeens naar de dierenarts moeten? De dierenarts kan zomaar een paar honderd euro kosten, en als er echt iets is zit je al gauw aan 1000 euro dierenartskosten. kun je dat betalen? Zo niet lijkt het me verstandig dat je je dieren eerst elders onderbrengt en ze pas haalt als je er klaar voor bent.
|
![]() |
|
Mijn zusje (autistisch en zwakbegaafd) woont in een begeleid-wonen-huis (waarschijnlijk meer begeleid dan waar jij naar op zoek bent maar dat terzijde) en heeft haar konijnen en hamster gewoon mee mogen nemen. Of je huisdieren mee mag nemen verschilt gewoon heel erg per plek. Daarnaast kan ik me voorstellen dat ze bijvoorbeeld moeilijker zouden kunnen doen over een hond dan een konijn. Dat hangt heel erg van de woonsituatie af (wonen er meer mensen in het huis/gebouw) en van de woonorganisatie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Psychologie |
Thuissituatie is ondraaglijk! Het sloopt mij enorm. Ronaldox | 15 | 04-12-2008 23:50 | |
Psychologie |
Wanneer je ouders alleen maar negatief over je zijn Tsu | 58 | 29-01-2006 11:09 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |