Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2012, 18:38
DHRJ
DHRJ is offline
heey,

wij mogen van van dijk niet in onze werkboeken meer schrijven. Hebben jullie dat ook ? dit is zo fucking nutteloos. Wtf heb je aan een werkboek als je antwoorden in je schrift moet schrijven. strals ga je voor pw/examen leren staan er geen vragen meer bij de antwoorden.... heb je niks aan.... (ps ik zit 4 havo)

dit is echt onzin.... we moeten onze werkboeken inleveren.... boeken waar ik 4 jaar lang in heb mogen schrijven....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2012, 19:00
Kesa
Kesa is offline
Van Dijk hanteert inderdaad de regel dat je niet in boeken mag schrijven. Deze boeken worden ieder jaar namelijk weer ingeleverd en volgend jaar weer gebruikt door een andere leerling. Het is dan niet praktisch als dat werkboek al helemaal volgekliederd is.

Uit ervaring weet ik dat Van Dijk niet moeilijk doet over ergens per ongeluk één krasje met een pen - alles wat met potlood geschreven is moet je uitgummen! - en zeker wanneer op jouw formuliertje een ,N' achter het werkboek staat zou ik zeker voorzichtig met het werkboek zijn, omdat deze boeken ook strenger op kwaliteit worden gecontroleerd dan wanneer er een ,G' staat.

Als je echt perse in het werkboek wilt schrijven, dan kun je het werkboek van Van Dijk opkopen of apart via de boekhandel.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 19:22
Em.
Em. is offline
Wij kregen boeken van school en mochten vaak ook niet in onze werkboeken schrijven.
Oud 29-08-2012, 19:28
Verwijderd
Wij hebben wel één werkboek waar we gewoon in mogen schrijven, maar verder mogen we dat ook niet hoor. Dus dat is helemaal niet zo gek
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 22:05
DAH
DAH is offline
In de ene mogen we wel schrijven en in de andere niet. Soms blijkt aan het einde van het jaar dat we de werkboeken waar we niet in mochten schrijven niet in hoeven te leveren.
Oud 30-08-2012, 06:13
Verwijderd
Bij mij gaat het allemaal via Iddink en ik krijg ook werkboeken waar ik niet in mag schrijven. Maar dat zijn meer opdrachtenboeken ipv echt werkboeken dus je kan niet de fout maken om er wel in te schrijven omdat er geen schrijfruimte is. Gewoon je antwoorden in je schrift schrijven en als je het werkboek wil bewaren maak je gewoon een kopie van alle belangrijke dingen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 08:56
robbie14
robbie14 is offline
wij mogen niet in de werkboeken schrijven zodat de school langer kan doen met d eboeken en geen nieuwe hoeft te kopen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 13:54
Silvano08
Silvano08 is offline
Dat is volgens mij bij zowat iedereen (sinds kort) het geval; ook bij mij. Ik vind het ook maar niets, maar ik denk dat iedereen nu aan het bezuinigen is. En de bomen worden er ook een beetje meer door gespaard, alle beetjes helpen .
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 20:35
Aqualia
Aqualia is offline
Wauw, ben ik dan echt de enige die wel gewoon in alle werkboeken mag schrijven?! Bij mij gaat het ook via iddink.

O, wacht. In een werkboek mocht ik trouwens niet schrijven. Kwam door mijn lerares. Kon je het daarna nog gebruiken om.te leren. Geen hond die het deed, dat leren met het wb, maargoed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten