Advertentie | |
|
![]() |
|
Dus eigenlijk is je vriendin een aandachtshoer die graag sms't met jongens die haar willen batsen? En dan ben jij jaloers als je erover begint? Waarom is het eigenlijk je vriendin? Het lijkt erop dat het haar niet uitmaakt hoe jij je voelt en dat ze vreemden belangrijker vindt.
Sorry, niet echt subtiel. Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is: voel jij je wel fijn bij iemand die dit soort dingen blijft doen? En wat nu als het niet gaat veranderen en ze steeds jouw gevoelens blijft negeren? |
![]() |
|
Je vriendin vertrouwen is wel belangrijk maar dan kun je je nog wel afvragen waarom ze met die jongens wil smsen. Praat er gewoon met haar over, wat vind ze zo leuk aan smsen met wildvreemde jongens, waarom vind jij het zo vervelend?
||
Citaat:
Je moet schrik hebben een relatie te hebben met iemand die niet genoeg om je geeft, niet om zo iemand kwijt te raken. |
![]() |
|
Ja jeetje, ze zal ook rond de 15 zijn en vindt alle aandacht blijkbaar wel leuk.
Zij zegt; "jij bent jaloers"; jij zegt "ik heb schrik haar kwijt te raken". Dat zijn twee verschillende dingen maar zelfs een beetje jaloezie lijkt me gezond. Zou je totaal geen interesse tonen wat ze met elkaar SMS-en is het ook niet goed. Heb jij al eens (zogenaamd) een SMS-je in haar bijzijn verstuurd naar een "onbekend" meisje? Misschien eens proberen, als ze geen teken van jaloezie toont weet je dat het haar dus gewoon niet uitmaakt of je het uitmaakt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jaloezie is een lelijke emotie, het toont jouw onzekerheid, probeer het te verbergen. Aan de andere kant zou je kunnen vragen (uit interesse) wat ze nou allemaal aan het SMS-en is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bedreigingen van ex-vriendje loharujo | 6 | 20-08-2010 11:32 | |
Liefde & Relatie |
Stel: hij gaat vreemd juno | 134 | 11-08-2005 12:31 |