Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2012, 10:48
belgmetnaam
belgmetnaam is offline
hallo allemaal,
ik zit met een probleem, mijn lief( een meisje) smst met jongens die ze niet kent, en die jongens zouden met haar een koppel willen zijn, ookal weten ze dat ik haar lief ben, maar ze vind het eigelijk niet erg en als ik er met haar over wil praten zegt ze gwn dat ik te jaloers ben
Wat vinden jullie ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2012, 10:55
Verwijderd
Wat zijn precies "jongens die ze niet kent"? Die ze nog nooit ontmoet heeft?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 10:56
belgmetnaam
belgmetnaam is offline
Citaat:
Wat zijn precies "jongens die ze niet kent"? Die ze nog nooit ontmoet heeft?
ja, jongens die ze kent vanop facebook, of op mtv chat
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 10:56
Example
Example is offline
Dus als ik het goed begrijp smst ze met jongens die ze niet kent en die uit zijn op seks (lijkt mij) en als je het er met haar over hebt ben jij jaloers ? beetje vreemd.

Jij bent haar vriend en probeert haar te beschermen voor dat soort jongens, misschien moet je eens met haar praten over dat het misschien loverboys zijn.

En als ze dan nog zegt dat je niet jaloers moet zijn zou ik als ik jou was gewoon keihard zijn en vragen voor wie ze nou kiest, voor jou of voor jongens die ze niet kent.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 11:12
belgmetnaam
belgmetnaam is offline
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp smst ze met jongens die ze niet kent en die uit zijn op seks (lijkt mij) en als je het er met haar over hebt ben jij jaloers ? beetje vreemd.

Jij bent haar vriend en probeert haar te beschermen voor dat soort jongens, misschien moet je eens met haar praten over dat het misschien loverboys zijn.

En als ze dan nog zegt dat je niet jaloers moet zijn zou ik als ik jou was gewoon keihard zijn en vragen voor wie ze nou kiest, voor jou of voor jongens die ze niet kent.
nja, maar ik heb schrik om haar kwijt te geraken
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 11:24
Jordyqwerty
Jordyqwerty is offline
Je moet je vriendin vertrouwen!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 11:44
Vowel
Vowel is offline
Dus eigenlijk is je vriendin een aandachtshoer die graag sms't met jongens die haar willen batsen? En dan ben jij jaloers als je erover begint? Waarom is het eigenlijk je vriendin? Het lijkt erop dat het haar niet uitmaakt hoe jij je voelt en dat ze vreemden belangrijker vindt.

Sorry, niet echt subtiel. Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is: voel jij je wel fijn bij iemand die dit soort dingen blijft doen? En wat nu als het niet gaat veranderen en ze steeds jouw gevoelens blijft negeren?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 11:50
Example
Example is offline
Citaat:
Ja nee, zo doorgaan in een relatie is fijn.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 12:05
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je vriendin vertrouwen is wel belangrijk maar dan kun je je nog wel afvragen waarom ze met die jongens wil smsen. Praat er gewoon met haar over, wat vind ze zo leuk aan smsen met wildvreemde jongens, waarom vind jij het zo vervelend?
Oud 19-08-2012, 02:27
Volk
Volk is offline
Citaat:
Als je haar kwijt raakt omdat ze jouw gevoelens niet kan respecteren was ze sowieso de moeite toch niet waard. Wat moet je met een meisje dat niet eens rekening met je kan houden en die vreemden belangrijker vindt dan haar eigen lief?

Je moet schrik hebben een relatie te hebben met iemand die niet genoeg om je geeft, niet om zo iemand kwijt te raken.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 08:06
hookee
hookee is offline
Ja jeetje, ze zal ook rond de 15 zijn en vindt alle aandacht blijkbaar wel leuk.
Zij zegt; "jij bent jaloers"; jij zegt "ik heb schrik haar kwijt te raken". Dat zijn twee verschillende dingen maar zelfs een beetje jaloezie lijkt me gezond. Zou je totaal geen interesse tonen wat ze met elkaar SMS-en is het ook niet goed.
Heb jij al eens (zogenaamd) een SMS-je in haar bijzijn verstuurd naar een "onbekend" meisje? Misschien eens proberen, als ze geen teken van jaloezie toont weet je dat het haar dus gewoon niet uitmaakt of je het uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 20:16
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Citaat:
Ja jeetje, ze zal ook rond de 15 zijn en vindt alle aandacht blijkbaar wel leuk.
Zij zegt; "jij bent jaloers"; jij zegt "ik heb schrik haar kwijt te raken". Dat zijn twee verschillende dingen maar zelfs een beetje jaloezie lijkt me gezond. Zou je totaal geen interesse tonen wat ze met elkaar SMS-en is het ook niet goed.
Heb jij al eens (zogenaamd) een SMS-je in haar bijzijn verstuurd naar een "onbekend" meisje? Misschien eens proberen, als ze geen teken van jaloezie toont weet je dat het haar dus gewoon niet uitmaakt of je het uitmaakt.
Idd speel het zelfde spelletje en bekijk de reactie eens!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 22:57
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hoezo betekent geen jaloezie dat het haar niet uitmaakt of hij het uitmaakt? Wat nou als ze gewoon niet jaloers is? Het zou mij ook totaal niet boeien wie mijn vriend sms-t, ik vertrouw hem. Maar dat betekent niet dat het mij niet uitmaakt of hij het uit wil maken hoor. Rare logica. En vooral spelletjes gaan spelen als je een serieuze relatie wil ja, dat helpt En door zelf te gaan sms-en kan hij het geen probleem meer vinden want hij doet het zelf ook, dan heeft hij dus geen poot om op te staan.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 07:05
hookee
hookee is offline
Citaat:
Het zou mij ook totaal niet boeien wie mijn vriend sms-t, ik vertrouw hem.
OK, maar jij bent een beetje ouder en hebt waarschijnlijk al wat langer een relatie (of je bent naief). Tieners van 15 (of jonger) zijn wat minder stabiel, en als ze nu al dit gedrag toont...
Jaloezie is een lelijke emotie, het toont jouw onzekerheid, probeer het te verbergen. Aan de andere kant zou je kunnen vragen (uit interesse) wat ze nou allemaal aan het SMS-en is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten